Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg gætter også på 1,5-2 mill euro. Også derfor jeg mest tror på leje med option

    Chancen for stor succes i SIF er bestemt til stede og det kunne sagtens forøge hans værdi til næste sommer. Så den kunne godt ske den vej. Ellers må de jo forlange 30% i videresalg og gå lidt ned i pris
    1 eur og videresalgsklausul .. han bliver ikke mere værd for OB så få det lukket ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      1 eur og videresalgsklausul .. han bliver ikke mere værd for OB så få det lukket ..
      7,5 krone er godt nok ikke det store. Tror faktisk at Dalum IF har råd til at byde en 20`er

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg gætter også på 1,5-2 mill euro. Også derfor jeg mest tror på leje med option

        Chancen for stor succes i SIF er bestemt til stede og det kunne sagtens forøge hans værdi til næste sommer. Så den kunne godt ske den vej. Ellers må de jo forlange 30% i videresalg og gå lidt ned i pris
        jeg ved vi er et 1 divisionshold, og pt ikke bruger Rami - men syntes det er for lidt. Ham er en offensiv profil - de koster som regel, vi har en lang kontrakt med ham. Han har gjort det godt i superligaen - højt top niveau, og vi står som sådan ikke og mangler pengene - reelt set kan vi vel næppe komme til at bruge dem lige nu.

        Omvendt vil det jo også være rart at få den lukket og så komme videre. Men jeg syntes vi bør kunne få mere for ham. Og selv ved 1,5 mill euro tror jeg ikke SIF vil være med.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          1 eur og videresalgsklausul .. han bliver ikke mere værd for OB så få det lukket ..
          jeg tænker du har glemt *mill*

          - men selv med det så syntes jeg det er for lidt - og OB har vel råd til at stå på deres lidt endnu. Vi har kontrakt med Rami et par år til. Vi skal sgutte bare forærer ham væk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            jeg ved vi er et 1 divisionshold, og pt ikke bruger Rami - men syntes det er for lidt. Ham er en offensiv profil - de koster som regel, vi har en lang kontrakt med ham. Han har gjort det godt i superligaen - højt top niveau, og vi står som sådan ikke og mangler pengene - reelt set kan vi vel næppe komme til at bruge dem lige nu.

            Omvendt vil det jo også være rart at få den lukket og så komme videre. Men jeg syntes vi bør kunne få mere for ham. Og selv ved 1,5 mill euro tror jeg ikke SIF vil være med.
            Man har brug for at få lukket sagen ja. Det får vi også på en eller anden måde. Kun et spørgsmål om det bliver leje eller køb IMO

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Man har brug for at få lukket sagen ja. Det får vi også på en eller anden måde. Kun et spørgsmål om det bliver leje eller køb IMO
              jeg ved ikke hvordan Rami forholder sig, ud over hans agent har udtalt sig at han ikke skal spille i 1 division. Hvis vinduet lukker i - er det så utænkeligt at Rami vil indgå i truppen igen? Til et nyt vindue åbner sig?
              Syntes at meldingerne er han træner godt og fint humør - hvordan han passer ind i hvad vi forsøger på er så en anden sag. Men skulle det ske at man ikke får ham sendt videre så er det jo også en anden virkelighed han befinder sig i...et par måneder i hvertfald.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                jeg ved ikke hvordan Rami forholder sig, ud over hans agent har udtalt sig at han ikke skal spille i 1 division. Hvis vinduet lukker i - er det så utænkeligt at Rami vil indgå i truppen igen? Til et nyt vindue åbner sig?
                Syntes at meldingerne er han træner godt og fint humør - hvordan han passer ind i hvad vi forsøger på er så en anden sag. Men skulle det ske at man ikke får ham sendt videre så er det jo også en anden virkelighed han befinder sig i...et par måneder i hvertfald.
                Tror faktisk at det er Søren Kroghs valg at han ikke spiller. Så ja det tror jeg faktisk det er utænkeligt..

                Men ingen grund til at spekulere i det da han 99,99% ryger

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Tror faktisk at det er Søren Kroghs valg at han ikke spiller. Så ja det tror jeg faktisk det er utænkeligt..

                  Men ingen grund til at spekulere i det da han 99,99% ryger
                  Men hvis det er Kroghs valg så kan det jo også være han ændre opfattelse HVIS Rami er her efter 2. sep...

                  Men lad os håbe på et godt salg for OB og for Rami. Og på vi får bragt et par erstatninger ind.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Kan klynge se sig selv i OBs projekt og æde en sæson i 1. Div? Så byt Rami for klynge.
                    Men desværre endnu en spiller vi har behandlet dårligt.
                    Kender ikke lige den præcise markedsværdi på nogen af dem, så er usikker på om nogen af dem skal have en pose penge med.
                    Og så ville Manneh komme lidt i overskud også, så han kunne jo passende finde et sted der passer til hans ambitioner.

                    Sker ikke, ved det godt. Men drømmen kan man jo altid
                    Jeg husker ikke at vi behandlede Klynge dårligt. Han fik superligadebut i OB-trøjen, vi skrev ikke kontrakt med ham ,
                    men det gjorde Silkeborg.
                    Hvis vi på nogen måde kan lokke Klynge tilbage til OB, så skal han være mere end velkommen. Hans kontrakt med Silkeborg udløber om undr et år, så det er vil ikke umuligt Silkeborg er til at tale med.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Jeg husker ikke at vi behandlede Klynge dårligt. Han fik superligadebut i OB-trøjen, vi skrev ikke kontrakt med ham ,
                      men det gjorde Silkeborg.
                      Hvis vi på nogen måde kan lokke Klynge tilbage til OB, så skal han være mere end velkommen. Hans kontrakt med Silkeborg udløber om undr et år, så det er vil ikke umuligt Silkeborg er til at tale med.
                      Klynge er kun 23 - så mon ikke han har ønsker om at prøve noget andet og mere? Han har gjort det godt i Silkeborg - så tænker også han vil have muligheder i udlandet.

                      Mon ikke man bare skulle kigge sig om efter andet end tidligere OB spillere?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        7,5 krone er godt nok ikke det store. Tror faktisk at Dalum IF har råd til at byde en 20`er
                        Dalum har ikke råd til en fla' tyver i transfersum så det tror jeg ikke på

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          Klynge er kun 23 - så mon ikke han har ønsker om at prøve noget andet og mere? Han har gjort det godt i Silkeborg - så tænker også han vil have muligheder i udlandet.

                          Mon ikke man bare skulle kigge sig om efter andet end tidligere OB spillere?
                          Det var mig der kom med forslaget om klynge. Og tanken var hvis de vil have Rami, så har de noget vi også gerne vil have.
                          og ja, under 1 år tilbage af kontrakten.

                          Tror nu slet ikke Klynge er interesseret.

                          Jeg ser lidt ønsket om at få enkelte tidligere spillere tilbage, som et udtryk for, at give nogle af dem som ikke rigtigt fik chancen, en ny mulighed.
                          Klynge skulle vi åbenlyst have beholdt, og han burde have fået sit gennembrud hos os.

                          Jeg håber vi lærer af det, og lader vores talenter få spilletid, så de kan udvikle sig og få et gennebmbrud hos os.

                          Comment


                            Mon vi kan være med her?
                            Kunne være en interessant spiller at hente hvis Fenger smutter.
                            Måske i første omgang på leje.

                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...rosenborg-exit

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Mon vi kan være med her?
                              Kunne være en interessant spiller at hente hvis Fenger smutter.
                              Måske i første omgang på leje.

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...rosenborg-exit
                              Ser ham mere som en DD erstatning hvis det er. Hvis Fenger smutter har vi kun 1 brugbar 9`er i truppen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Det var mig der kom med forslaget om klynge. Og tanken var hvis de vil have Rami, så har de noget vi også gerne vil have.
                                og ja, under 1 år tilbage af kontrakten.

                                Tror nu slet ikke Klynge er interesseret.

                                Jeg ser lidt ønsket om at få enkelte tidligere spillere tilbage, som et udtryk for, at give nogle af dem som ikke rigtigt fik chancen, en ny mulighed.
                                Klynge skulle vi åbenlyst have beholdt, og han burde have fået sit gennembrud hos os.

                                Jeg håber vi lærer af det, og lader vores talenter få spilletid, så de kan udvikle sig og få et gennebmbrud hos os.
                                Klynge havde ikke fået sit gennembrud i OB, han fik det i SIF fordi de rykkede ned og han kunne spille fast. Havde OB smidt Klynge ind på midten i suppen, så var han faldet igennem og dette forum havde revet ham over på tværs at himlet op om det er uambitiøst.

                                Comment

                                Working...
                                X