Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Jeg bliver simpelthen nødt til at kalde Bull shit på sådan en udtalelse.
    Du siger BW har været fyret siden jul og ingen magt har haft. Det er bare for let at give ham skylden. At der kun har været et bud på Slotsager er vel ikke så mærkeligt når hans udvikling er totalt stagneret. Synes Slotsager er taberen i denne sag efter hans tidligere udtalelser om hvor glad han er for klubben. Han er åbenlyst mere glad for agenten.
    Lad os nu se hvad Troels bech får ud af vinduet før vi finder konfettirørene frem.
    En ting der undre mig er også hvorfor Al Hajj ikke er videre. Hvad med Aske? Tyler og selvén burde allerede været ophævet da de ingen værdi har.
    De næste 14 dage vil vise om Troels kun er varm luft, eller der er vægt bag hans fine ord.
    Jammen det gør du bare… Kald det hvad du vil.
    Jeg holder fast i min udtalelse

    Jeg er enig i at TB skal til at vise handlekraft. Og den skal nok komme dog. Det virker dog som om at nedrykningen har haft kæmpe betydning(well duuhhh) når man ser sig selv som SL klub med SL priser mens andre ser en 1. Div klub i forfald

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Hvis han ikke vil forlænge er det nok lige meget om det er BW eller TB men det behøver jo ikke være økonomi.
      Men hvis han bare vil videre skal han så ud på “øen” til Aske eller spille som Fenger?
      Agenten må jo indse at et år uden meget spilletid i 1. div. ikke forhøjer værdi og kendskab .. ud og find et ordentligt tilbud ..
      Men han bliver ikke sendt på øen. Han har jo den rette kultur.

      Comment


        Trybull og fået nr 7 og er med i truppen i aften

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

          Uagtet klubbens rolle i det her, forstår jeg virkelig ikke, at den slags ikke får konsekvenser.

          Egentlig burde han jo hverken træne eller spille hvis han går primadonna-vejen, og andre klubber ikke har en reel interesse.

          Det kunne måske være man så lidt mindre lyttede til de agenter en anden gang. Man bliver så træt - og hvor betyder helt simple ting som at afslutte et ansættelsesforhold godt ingenting - og da slet ikke - gisp - klubfølelse.

          Gad vide hvorfor de så går og råber op om netop det emne hele tiden?
          Synes Slotsager for nogle hårde ord med på vejen, han og OB er blevet enige om en kontrakt frem til næste sommer.
          Den kontrakt virker begge parter til at respektere, Slotsager har meldt ud at han godt kan se sig selv spille i første division og OB har brugt ham i første division.

          Jeg tænker at alle gerne så at slotsager forlængede, men at han så er iloyal fordi at han ikke gør det, det kan jeg bare ikke følge.
          Slotsager har et talent der er så stort, at det både kan bringe ham på landsholdet og gøre ham økonomisk uafhængig resten af livet, derfor har han, hans forældre og agent også en forpligtelse i, at prøve at forvalte det talent bedst muligt.

          Jeg forstår godt hvis Slotsaget tænker at han som spiller, godt kunne finde andre steder at spille, der ville være bedre for hans udvikling. Hvor man ikke skal køre fyn rundt for at træne og hvor der er en mere sikker hånd på rettet.
          OB er i en brydningstid og ingen ved vel reelt hvor vi står om et til to år.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

            Uagtet klubbens rolle i det her, forstår jeg virkelig ikke, at den slags ikke får konsekvenser.

            Egentlig burde han jo hverken træne eller spille hvis han går primadonna-vejen, og andre klubber ikke har en reel interesse.

            Det kunne måske være man så lidt mindre lyttede til de agenter en anden gang. Man bliver så træt - og hvor betyder helt simple ting som at afslutte et ansættelsesforhold godt ingenting - og da slet ikke - gisp - klubfølelse.

            Gad vide hvorfor de så går og råber op om netop det emne hele tiden?
            Nu er det jo nok mindst i ligeså høj grad OB som det er Slotsager der går op i at få ham solgt. Alternativet er jo at han går gratis næste sommer. Slotsager har jo lige indtil han har givet sig selv mundkurv på, italesat at han er indstillet på at fuldføre sin kontrakt, så det er i mine øjne ikke primadonna-nykker at han mener tiden er inde til at komme videre. Det er bare fandens dårlig timing for OB, at hverken han eller klubben havde noget specielt vellykket forår, og at han nu er reserve i 1. division. Det øger ikke ligefrem værdien, så OB ender desværre nok med at må sluge en kamel der hedder at man måske have drømt om et salg til 30-50 mio. da han i sin tid etablerede sig på holdet, men ender med at må sælge ham for 15-20 mio.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Hvis man accepterer, at det kommer til at tage en del år at komme i top 6, så er der "ikke langt op" og det ikke bare handler om at blive 8-10 igen - for det gider jeg simpelthen ikke være vidne til 13 år mere - ikke med den økonomi.
              Men TB kommer jo ikke til at lave 4-5 perfekte transfervinduer i træk - det er ingen sportsdirektør i stand til. Kun ganske få i den nuværende trup kan spille OB i top 6. Så det hold der forhåbentligt kommer til at spille OB i top 6 om nogle år har kun ganske få af de spillere i start 11, som vi ser på banen lige nu. Det bliver en gigantisk opgave at transformere den nuværende 1. divisions trup til en stabil 7-10 Superligaklub og så derfra videre til en top 6 klub. Når man ser FCN, SIF, FCK, BIF og FCM spille er vi jo 20 transfervinduer og en 100% implementeret spillestil over et par sæsoner med kontinuitet i truppen væk (overdrivelse fremmer forståelsen).
              Synes du overvurdere superligaen helt vildt. Se lige den startopstilling Silkeborg har i toppen af ligaen. Aab spiller en pivringe sæson i 1.division, og nu er der rigtig mange der mener de går i top 6.
              Det handler i langt højere grad om holdet end de enkelte spillere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Helt enig og så tror jeg også det er for at holde en sund og sympatisk kontakt til TS gennem pressen. Jeg tænker, at TB vil gøre alt for at få TS hen til forhandlingsbordet.
                altså undskyld mig - så naiv håber jeg virkeligt ikke TB er. Selvfølgelig kan TB ikke melde ud at Slotsager SKAL sælges. Det vil alt andet lige påvirke prisen.
                Men det er da ret tydeligt at Slotsager vil videre. Lad os håbe der dukker en fornuftig udenlandsk klub op med et rimeligt bud. Vi er nået derhen i vinduet hvor OB efterhånden er nødt til at "æde den"

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                  Synes Slotsager for nogle hårde ord med på vejen, han og OB er blevet enige om en kontrakt frem til næste sommer.
                  Den kontrakt virker begge parter til at respektere, Slotsager har meldt ud at han godt kan se sig selv spille i første division og OB har brugt ham i første division.

                  Jeg tænker at alle gerne så at slotsager forlængede, men at han så er iloyal fordi at han ikke gør det, det kan jeg bare ikke følge.
                  Slotsager har et talent der er så stort, at det både kan bringe ham på landsholdet og gøre ham økonomisk uafhængig resten af livet, derfor har han, hans forældre og agent også en forpligtelse i, at prøve at forvalte det talent bedst muligt.

                  Jeg forstår godt hvis Slotsaget tænker at han som spiller, godt kunne finde andre steder at spille, der ville være bedre for hans udvikling. Hvor man ikke skal køre fyn rundt for at træne og hvor der er en mere sikker hånd på rettet.
                  OB er i en brydningstid og ingen ved vel reelt hvor vi står om et til to år.
                  Slet.
                  Last edited by Mhjortebjerg; 16-08-2024, 09:05.
                  Fas est et ab hoste doceri.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                    Synes Slotsager for nogle hårde ord med på vejen, han og OB er blevet enige om en kontrakt frem til næste sommer.
                    Den kontrakt virker begge parter til at respektere, Slotsager har meldt ud at han godt kan se sig selv spille i første division og OB har brugt ham i første division.

                    Jeg tænker at alle gerne så at slotsager forlængede, men at han så er iloyal fordi at han ikke gør det, det kan jeg bare ikke følge.
                    Slotsager har et talent der er så stort, at det både kan bringe ham på landsholdet og gøre ham økonomisk uafhængig resten af livet, derfor har han, hans forældre og agent også en forpligtelse i, at prøve at forvalte det talent bedst muligt.

                    Jeg forstår godt hvis Slotsaget tænker at han som spiller, godt kunne finde andre steder at spille, der ville være bedre for hans udvikling. Hvor man ikke skal køre fyn rundt for at træne og hvor der er en mere sikker hånd på rettet.
                    OB er i en brydningstid og ingen ved vel reelt hvor vi står om et til to år.
                    helt enig. Desuden vil et år i 1 division næppe gøre Slotsager mere attraktiv - så det vil påvirke hans muligheder, både mht destination og OBs mulige indtægter. Ellers så snakker vi pludselig to år mere i OB - hvor Slotsager så virkeligt skal brænde superligaen af for at det rykker til den tid.

                    Jeg tror bare man må sige at OB har taget Slotsager så langt man kunne - nu skal han et nyt sted hen så han kan fortsætte sin udvikling.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      altså undskyld mig - så naiv håber jeg virkeligt ikke TB er. Selvfølgelig kan TB ikke melde ud at Slotsager SKAL sælges. Det vil alt andet lige påvirke prisen.
                      Men det er da ret tydeligt at Slotsager vil videre. Lad os håbe der dukker en fornuftig udenlandsk klub op med et rimeligt bud. Vi er nået derhen i vinduet hvor OB efterhånden er nødt til at "æde den"
                      Helt enig! Bedre at få 2 mill € nu og så komme videre. Vi skal have alle ud der ikke kan se sig selv i projektet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                        Jeg synes det er berretiget.

                        Er det fair nok med spillere der rykker videre mentalt? Er alle på øen også bare nogle der uskyldigt plejer egne interesser, som de bør?

                        Dit argument holder kun, hvis han er ombejlet - det er han ikke. Nu kender jeg selvfølgelig ikke din definition, men for mig er en med primadonna-nykker, en person der vældigt overvurderer sin egen værdi, og agerer ud fra det. Det mener jeg, at han gør i denne situation. Det er uklædeligt - og så bliver man skuffet som fan af klubben. Spillerne er glade for at sætte lighedstegn mellem dem selv og klubben, når det gavner, men det øjeblik det ikke gør, føler man at klubben og alle folk omkring dem kan rende dem noget så grusomt. Det er da ikke rart, og det er en del af moderne fodbold jeg er træt af. Når nogen, uagtet deres alder og tidligere udtalelser ryger med på den vogn, så tænker jeg at man selv sætter sin røv i klaskehøjde til en hvis grad.
                        men er han rykket videre mentalt? Altså selvfølgelig påvirker det den unge mand - nok også derfor han siger nej til interviews - han har sagt hvad der skal siges om denne sag. Han stiller sig klar til at tage et år i 1 division (velvidende at det næppe når dertil - da OB selvf gerne vil tjene en mønt på ham)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                          Jeg synes det er berretiget.

                          Er det fair nok med spillere der rykker videre mentalt? Er alle på øen også bare nogle der uskyldigt plejer egne interesser, som de bør?

                          Dit argument holder kun, hvis han er ombejlet - det er han ikke. Nu kender jeg selvfølgelig ikke din definition, men for mig er en med primadonna-nykker, en person der vældigt overvurderer sin egen værdi, og agerer ud fra det. Det mener jeg, at han gør i denne situation. Det er uklædeligt - og så bliver man skuffet som fan af klubben. Spillerne er glade for at sætte lighedstegn mellem dem selv og klubben, når det gavner, men det øjeblik det ikke gør, føler man at klubben og alle folk omkring dem kan rende dem noget så grusomt. Det er da ikke rart, og det er en del af moderne fodbold jeg er træt af. Når nogen, uagtet deres alder og tidligere udtalelser ryger med på den vogn, så tænker jeg at man selv sætter sin røv i klaskehøjde til en hvis grad.
                          Man kan vel godt føle noget oprigtigt for en klub, selvom man som attenårig ikke har tænkt sig at spille resten af sin karriere der? Slotsager har så vidt jeg ved ikke sagt at klubben kan rende ham noget så grusomt. Tværtimod var han den første til at sige, at han gerne ville spille selvom den stod på første division og at han regnede med at gøre det. I modsætning til Rami, Aske osv., der åbenbart ikke har kunnet se sig selv gøre det.
                          Der bliver skrevet utroligt meget vrøvl herinde, men de sidste par sider om en tilsynelandende “illoyal” 18-årig gut, der er kommet gennem akademiet og altid har givet sig for klubben og taget et ansvar der langt overgår han alder og status i en svær situation slår alligevel det meste.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Helt enig! Bedre at få 2 mill € nu og så komme videre. Vi skal have alle ud der ikke kan se sig selv i projektet.
                            Alle kan jo se sig selv i andre projekter, hvis det rigtige tilbud kommer. Ligesom klubben forøvrigt gladeligt kan se spillerne i andre klubber, hvis der kommer store nok bud på dem eller de kommer i overskud og deres løn kan bruges andetsteds. Mere loyal er klubben heller ikke overfor spillerne.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Helt enig! Bedre at få 2 mill € nu og så komme videre. Vi skal have alle ud der ikke kan se sig selv i projektet.
                              tja for mig handler det ikke så meget om "projektet" Skulle det ende med at Slotsager bliver så tænker jeg han vil give alt han kan for at hjælpe OB op.

                              MEN OB kan ikke lade så stort et talent gå gratis.
                              Vi har lavet ét stort salg - og tjent godt på det to sommer vinduer i træk. Men Minteh pengene slipper også op en dag.

                              Og så er det bare noget OB skal blive bedre til - at sælge de unge. (og få styr på deres kontrakt forhold i ordenlig tid) og så tror jeg også det i dette tilfælde handler om ufattelig dårlig timing. Var vi ikke rykket ned - mon så ikke man kunne have nået til en aftale ( med gentleman agreement osv om salg næste sommer )

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Man kan vel godt føle noget oprigtigt for en klub, selvom man som attenårig ikke har tænkt sig at spille resten af sin karriere der? Slotsager har så vidt jeg ved ikke sagt at klubben kan rende ham noget så grusomt. Tværtimod var han den første til at sige, at han gerne ville spille selvom den stod på første division og at han regnede med at gøre det. I modsætning til Rami, Aske osv., der åbenbart ikke har kunnet se sig selv gøre det.
                                Der bliver skrevet utroligt meget vrøvl herinde, men de sidste par sider om en tilsynelandende “illoyal” 18-årig gut, der er kommet gennem akademiet og altid har givet sig for klubben og taget et ansvar der langt overgår han alder og status i en svær situation slår alligevel det meste.
                                Det var han den første til at sige - Men hvorfor? Det er vel så ikke tilfældet?
                                Fas est et ab hoste doceri.

                                Comment

                                Working...
                                X