Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvorfor er det, Fenger (angiveligt) så gerne vil væk? Jeg er med på, at han er blevet syltet tidligere, men som det ser ud nu, så er han jo en spiller, vi i nogen grad bygger holdet op omkring og hvis evner og attitude passer som fod i hose til det nye OB.

    Samtidigt tænker jeg ikke - men det kan være forkert - at han kan få en væsentligt bedre kontrakt andetsteds ifht hvis han forlængede med OB.

    Jeg er ærgerlig over, at en type som Fenger (Søren Berg anno 24) ikke helt oplagt vil blive i klubben.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      Hvorfor er det, Fenger (angiveligt) så gerne vil væk? Jeg er med på, at han er blevet syltet tidligere, men som det ser ud nu, så er han jo en spiller, vi i nogen grad bygger holdet op omkring og hvis evner og attitude passer som fod i hose til det nye OB.

      Samtidigt tænker jeg ikke - men det kan være forkert - at han kan få en væsentligt bedre kontrakt andetsteds ifht hvis han forlængede med OB.

      Jeg er ærgerlig over, at en type som Fenger (Søren Berg anno 24) ikke helt oplagt vil blive i klubben.
      Måske det har noget at gøre med, at han i øjeblikket netop render rundt som kantspiller, og har sågar også spillet både central midt og back? Han er angriber, spiller ikke angriber. Det et i hvert fald mit bud.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Hvorfor er det, Fenger (angiveligt) så gerne vil væk? Jeg er med på, at han er blevet syltet tidligere, men som det ser ud nu, så er han jo en spiller, vi i nogen grad bygger holdet op omkring og hvis evner og attitude passer som fod i hose til det nye OB.

        Samtidigt tænker jeg ikke - men det kan være forkert - at han kan få en væsentligt bedre kontrakt andetsteds ifht hvis han forlængede med OB.

        Jeg er ærgerlig over, at en type som Fenger (Søren Berg anno 24) ikke helt oplagt vil blive i klubben.
        Nogle ting kan jo ikke forklares blot med fodboldens kolde logik eller forretningens fremskrivninger - det er jo mennesker, vi arbejder med.

        I min optik, ville det gavne Fenger (og hans karriere) at blive til en fast klippe og en topprofil på OB's mandskab, hvilket han åbenlyst allerede er tæt på.

        Men jeg tænker(gætter), at der må være tale om gentagende skuffelser. Følelsen af at klubben ikke ville dig, og at man måske underskrev en forlængelse på nogle præmisser, klubben ikke kunne eller ville overholde.

        Så ville han gerne have været til Mjälby IF fast, men det ville klubben ikke være med til (til den pris man ville betale). Så blev man syltet lidt, så fik man et indhop, så blev man syltet igen. Måske trænger han bare til luftforandring.

        Jeg deler derudover din ærgrelse over hans formodede kommende exit.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

          Måske det har noget at gøre med, at han i øjeblikket netop render rundt som kantspiller, og har sågar også spillet både central midt og back? Han er angriber, spiller ikke angriber. Det et i hvert fald mit bud.

          MvH ChrisOB
          Det er jo lidt forbandelsen ved at være en spiller, der har arbejdsiver og intensitet som spidskompetencer. På godt og ondt. Berg blev også flyttet rundt.

          Luca og Fenger som regelret frontduo kunne være temmelig interessant.

          Følger jeres argumenter. Er bare ærgerlig over det. Fenger passer perfekt til projektet.

          Comment


            Synes også at Fenger har rigtig mange af de her OB dyder, vi er så mange der efterspørger.
            Men netop de dyder gør måske også at vi generelt er lidt for positive omkring ham?

            Nogen målsluger bliver han vidst aldrig, tvivler stærkt på at han nogensinde kommer til at score mere 12 mål på en sæson.
            Og hans en mod en egenskaber er ikke gode nok til at han nogensinde bliver en profil på en kant position.

            Jeg kunne virkelig godt se ham og Luca sammen i et to mands angreb, men det spiller vi som bekendt ikke med.

            I øvrigt har jeg hørt at man i OB kredse er træt af hans evindelige brok og slåen ud med armene til træning og brok, men ved ikke om dem der ser træning ofte kan melde noget ind på den?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Skal man gøre noget specielt for at høre den podcast? Syntes ikke jeg kan finde den. Er det betaling?
              Fik af vide, at udsendelsen kunne høres på Pluto tv, men kan ikke finde det derinde?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Det er jo lidt forbandelsen ved at være en spiller, der har arbejdsiver og intensitet som spidskompetencer. På godt og ondt. Berg blev også flyttet rundt.

                Luca og Fenger som regelret frontduo kunne være temmelig interessant.

                Følger jeres argumenter. Er bare ærgerlig over det. Fenger passer perfekt til projektet.
                Enig. Også sådan jeg ser ham. En fed spiller, der passer perfekt til det OB gerne vil stå for. Men har da også sine begrænsninger i spillet. Jeg tror der er god chance for, at han vil blive flyttet ligeså meget rundt på banen hvis han skifter til en "større" klub end OB. Jeg kunne se trænere, der gerne ville prøve ham på en back.

                Han skal i hvert fald til at vise, at han kan score flere mål hvis han vil spille angriber på højere niveau.

                Men jeg kan da også godt forstå hvorfor han overordnet set er ærgerlig over sin tid i OB.

                Comment


                  Så kommer man i ådalen og så havde man flyttet og lukket træning på stadion
                  Tjekkede sent i går aftes hvor det stod som værende i ådalen..

                  De lærer det simpelthen ALDRIG

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så kommer man i ådalen og så havde man flyttet og lukket træning på stadion
                    Tjekkede sent i går aftes hvor det stod som værende i ådalen..

                    De lærer det simpelthen ALDRIG
                    Lukket træning... fordi vi skal møde storholdet B93 på udebane

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Lukket træning... fordi vi skal møde storholdet B93 på udebane
                      Så du mener vi heller skulle tage vores modstandere lidt mindre seriøst, eller hvordan skal det forstås?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Hvorfor er det, Fenger (angiveligt) så gerne vil væk? Jeg er med på, at han er blevet syltet tidligere, men som det ser ud nu, så er han jo en spiller, vi i nogen grad bygger holdet op omkring og hvis evner og attitude passer som fod i hose til det nye OB.

                        Samtidigt tænker jeg ikke - men det kan være forkert - at han kan få en væsentligt bedre kontrakt andetsteds ifht hvis han forlængede med OB.

                        Jeg er ærgerlig over, at en type som Fenger (Søren Berg anno 24) ikke helt oplagt vil blive i klubben.
                        Søren Berg var niveauer over Fenger. Berg havde faktisk teknik - dog lidt uortodokst - og slutprodukt på sine ting.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                          Så du mener vi heller skulle tage vores modstandere lidt mindre seriøst, eller hvordan skal det forstås?
                          Jeg tænker sgu ikke B93 har spioner i Ådalen - eller at OB frygter det. Mon ikke bare det er på stadion fordi de kan. Og gerne vil vænne sig lidt mere til banen. Men de kunne da godt melde det ud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Så du mener vi heller skulle tage vores modstandere lidt mindre seriøst, eller hvordan skal det forstås?
                            Er det bevidst du altid prøver at misforstå / fortolke på mine indlæg?

                            Hvorfor er en lukket træning ikke meldt ud? I min verden en arrongant handling eller i værste fald igen en mangel i klubbens kommunikationsstrategi, hvis sådan en overhovedet findes.

                            Tror ikke vi kan overraske KE med noget, lukket træning eller ej !

                            For at svare på dit spørgsmål - jo, alle modstandere skal tages seriøst, men det skal fans og andre interessenter også!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Så du mener vi heller skulle tage vores modstandere lidt mindre seriøst, eller hvordan skal det forstås?
                              Jeg kunne forstå, hvis vi var i krise, eller spillede i superligaen - at ci lukkede træningen. Men nu, med 4 kampe - 12 point, og god stemning i omklædningen, forstår jeg ingenting af behovet for at lukke træningen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Er det bevidst du altid prøver at misforstå / fortolke på mine indlæg?

                                Hvorfor er en lukket træning ikke meldt ud? I min verden en arrongant handling eller i værste fald igen en mangel i klubbens kommunikationsstrategi, hvis sådan en overhovedet findes.

                                Tror ikke vi kan overraske KE med noget, lukket træning eller ej !

                                For at svare på dit spørgsmål - jo, alle modstandere skal tages seriøst, men det skal fans og andre interessenter også!
                                Jeg svarer da lige netop på det du skriver, ikke hvad du så åbenbart mener.
                                Den manglende kommunikation er selvfølgelig under al kritik, det var bare ikke det, du skrev. Om det er nødvendigt at lukke træningen skal jeg heller ikke gære mig klog på, men jeg synes helt ærligt bedre om, at man i klubben tager modstanderen seriøst fremfor det modsatte - hvad den i mine øjne småarrogante ironisering over “storklubben B93” er udtryk for. Jeg tror i lige så høj grad det med at lukke træningen er et signal til spillerne om at modstanderen tages dybt seriøst. Og så kan KE og co vel også overraskes over dødboldskombinationer, taktiske justeringer osv. selvom der er mange med tidligere tilknytning til klubben (ikke at jeg tror de faktisk ville komme og spionere - det siger KE ret tydeligt i sidste SfÅ optakt at han anser for dårlig stil.

                                Comment

                                Working...
                                X