Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Jeg har helt forstået stedet, opgaven osv osv men det gavner ikke noget bygge et hold op hvis halvdelen af holdet ikke er her i næste sæson.
Mickelson har kontraktudløb og der er ingen .. ikke en eneste VB i truppen efter man har skilt sig af med to af forskellige årsager.
Ingen talenter ville komme i fare ved at hente en VB .. en ny spiller der ville være her i +3 år ville være med til at bygge en kultur op der ville fortsætte.
Syntes du virkelig at kulturen er redet og opbygningen er perfekt??
Jeg har ikke skrevet at man har misset opbygningen. Jeg har skrevet at man har misset et ud af tre vinduer for at bygge op. Jeg frygter en stor udskiftning til sommer ..
Ved ikke om der ligger en grundig analyse bag vores ageren. Alle vi mandagstrænere har råbt efter det samme i +5 år..
Og så falder jeg altså ikke på røven over at OB har vundet 8 kampe i 1. div. - Beklager men det gør jeg altså ikke .. der bør ambitionerne være større.
Det er da flot, bevares og bedre end frygtet men jeg er ikke bange for at holdet ikke har kvalitet til at rykke op og SK har med sejrene også ændret holdning til det bedre men det kom også fra et lavt sted ..
Mht tilfredshed så se hvad jeg oprindeligt svarede på. Det er en der er tilfreds med at man ikke handler ind fordi man er god nok til 1. div. - der tænker jeg bare lidt længere frem ..
Comment