Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Kan næsten ikke være andet.
    Jeg håber kun på 2 år da historien har vist os at vi tit har hængt for længe på ældre spillere der falder i niveau og stiger i skavanker

    Jeg er stadig åben for Greve også. Giv os en tidlig julegave TB
    Greve vil imø være et scoop for OB, men jeg tænker ds at Troels gi’r det et skud. Han er jo pt. lidt i overskud hos BIF og i flg. Tipsbladet vil han overveje mulighederne hvis der ikke er udsigt til spilletid.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      En Tom Trybull i rammer, hvor alle trækker i samme retning, og hvor truppen metodisk og støt bliver renset for fyld og uengagerede typer, tror jeg er tæt på at være et af de største navne i Nordic Bet Ligaen. Han er jo ikke 38-40 år gammel, og har beviseligt et højt niveau, og kunne også være langt de fleste af sine præstationer i Superligaen ekstremt bekendt.

      Vi får en spiller ind, der er garant for noget vindermentalitet og noget ild i øjnene, og med en sund grundindstilling til tingene. At han så også både kan spille fodbold, og vise sig at blive et aktiv for klubbens trænersetup på sigt, er kun et kæmpe plus. En no-brainer signing af Troels - der samtidig (formodentligt) ikke har faldbudt OB med guldrandet kontrakt i ren og skær panik.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Kan næsten ikke være andet.
        Jeg håber kun på 2 år da historien har vist os at vi tit har hængt for længe på ældre spillere der falder i niveau og stiger i skavanker

        Jeg er stadig åben for Greve også. Giv os en tidlig julegave TB
        kan jo være en 3 årig er prisen man må betale - vi kan trods alt ikke vælge og vrage, så gunstig en situation står OB desværre ikke i. Men 2 år vil være rigtigt fint - så kan han også hjælpe med at genetablere holdet i superligaen.

        Og ja tak til Greve også - eller en anden midtbanespiller, det hjælper klart med TT på holdet - men vi er stadig tyndt besatte

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Og det er jo også en bizar situation. Fordi man er sent ude er der kun 10 kampe før vintervinduet åbner.
          Hvis vi først handler op mod deadline day forstås.
          Heldigvis er vi allerede langt med at bygge overvinderkultur op helt fra bunden.
          Og det er trods alt det vigtigste, så er oprykning et biprodukt
          10 kampe er trods alt næsten halvdelen af grundspillet - så det er ikke ingenting. Men ja der er relativt mange kampe i opstarten så det ender altid lidt underligt med de her sommer vinduer.

          - jeg kan ikke li' at man kalder oprykningen et biprodukt. Det er helt essentielt at vi rykker op - vil være helt ufatteligt skidt hvis ikke vi klare den i første hug. Sponsorer, tilskuer, evnen til at tiltrække nye spillere...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Kan næsten ikke være andet.
            Jeg håber kun på 2 år da historien har vist os at vi tit har hængt for længe på ældre spillere der falder i niveau og stiger i skavanker

            Jeg er stadig åben for Greve også. Giv os en tidlig julegave TB
            Mon ikke det ender med at Greve og en stor pose penge tager til Randers og sender Enggård til Bif. Ville give mening imo.
            Randers gav jo faktisk Greve en chance på banen, hvilket vi aldrig formåede, fordi vi havde en dyrtbetalt stjerne der skulle spille.

            Men selvfølgelig ville Greve til os være klasse.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Mon ikke det ender med at Greve og en stor pose penge tager til Randers og sender Enggård til Bif. Ville give mening imo.
              Randers gav jo faktisk Greve en chance på banen, hvilket vi aldrig formåede, fordi vi havde en dyrtbetalt stjerne der skulle spille.

              Men selvfølgelig ville Greve til os være klasse.
              Kunne det ikke være Rami til BIF og Greve plus penge til os?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Mon ikke det ender med at Greve og en stor pose penge tager til Randers og sender Enggård til Bif. Ville give mening imo.
                Randers gav jo faktisk Greve en chance på banen, hvilket vi aldrig formåede, fordi vi havde en dyrtbetalt stjerne der skulle spille.

                Men selvfølgelig ville Greve til os være klasse.
                Tror ikke på Enggård skifter til en anden dansk klub, men det kan man jo være nødsaget til.

                Når det er sagt, tror jeg ikke, vi har en chance for at hente Greve.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg

                  Kunne det ikke være Rami til BIF og Greve plus penge til os?
                  Kan ikke se hvad brnby skulle med Rami. Men ville være fint tilfreds med et bytte ligeover.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                    Mon ikke det ender med at Greve og en stor pose penge tager til Randers og sender Enggård til Bif. Ville give mening imo.
                    Randers gav jo faktisk Greve en chance på banen, hvilket vi aldrig formåede, fordi vi havde en dyrtbetalt stjerne der skulle spille.

                    Men selvfølgelig ville Greve til os være klasse.
                    og alligevel så spillede han ca 140 kampe for OB...måske han bare ikke passede ind under hvilken træner det nu var. Som jeg husker det blev han så ikke brugt som kantspiller?

                    Jeg ved ikke hvilket forhold han selv har til Odense, ( med Daniel Høegh hører man at han stadig bor i byen - og pendler til og fra Randers derfor lyder det skifte ikke HELT urealistisk - familieforhold taget i betragtning ) men har ikke helt samme indtryk af Greve (jeg kan tage fejl) kan også være han selv stadig har drømme om et udlandseventyr eller andre ambitioner.

                    Økonomisk tror jeg sagtens vi kan være med.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      Kan ikke se hvad brnby skulle med Rami. Men ville være fint tilfreds med et bytte ligeover.
                      dét ville jeg ikke - Rami må alt andet lige være prissat noget højere...

                      Comment


                        Jeg er noget mere rolig ved at Trybull nu kommer helt tilbage i folden. Manneh er en dygtig spiller, men det lyser ud af ham at han ikke nyder at være her. Jeg så min første kamp fra stadion i denne sæson her sidst imod Hillerød. Han gør virkelig ikke mere end det han skal og går absolut ikke op i det her vi har hørt om til træning med at angribe med fart i boldomgangen. Her kan man i hvert fald altid regne med en helstøbt indsats fra Trybull. Han er nok lige knap så kompetent i sit pasningsspil som Manneh, når Manneh er bedst, og Manneh skal også have kredit for at lagt godt fra land på dødbolde i denne sæson. Men jeg tror han er fortid inden vinduet lukker i, hvilket åbner for at vi kan tilknytte en JJT, Greve eller en helt 3. spiller, som passer bedre ind i kulturen og spillestilen.

                        Comment


                          Dejligt!

                          Jeg slår mentalt en streg over tidligere udtalelser, og jeg er spændt på at se TT i den nye OB-kontekst. Jeg forventer en vilje af stål og en forskel fra førsts kampdag!

                          Ejdum - TT - Bonde er en glimrende trio.

                          Håber, at Greve også er en reel mulighed.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Jeg er noget mere rolig ved at Trybull nu kommer helt tilbage i folden. Manneh er en dygtig spiller, men det lyser ud af ham at han ikke nyder at være her. Jeg så min første kamp fra stadion i denne sæson her sidst imod Hillerød. Han gør virkelig ikke mere end det han skal og går absolut ikke op i det her vi har hørt om til træning med at angribe med fart i boldomgangen. Her kan man i hvert fald altid regne med en helstøbt indsats fra Trybull. Han er nok lige knap så kompetent i sit pasningsspil som Manneh, når Manneh er bedst, og Manneh skal også have kredit for at lagt godt fra land på dødbolde i denne sæson. Men jeg tror han er fortid inden vinduet lukker i, hvilket åbner for at vi kan tilknytte en JJT, Greve eller en helt 3. spiller, som passer bedre ind i kulturen og spillestilen.
                            Manneh er ikke 6'er. Fraregnet kampen i Middelfart syntes jeg han har gjort det udemærket - ligesom resten af holdet.

                            Hvis/når vi skriver med TT lige om lidt, så har vi endelig lidt bredde i truppen / på midtbanen - så håber virkeligt ikke vi begynder at svække os selv ved at tynde ud i den igen allerede.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                              Tror ikke på Enggård skifter til en anden dansk klub, men det kan man jo være nødsaget til.

                              Når det er sagt, tror jeg ikke, vi har en chance for at hente Greve.
                              Er han ikke på vej til Molde?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                Manneh er ikke 6'er. Fraregnet kampen i Middelfart syntes jeg han har gjort det udemærket - ligesom resten af holdet.

                                Hvis/når vi skriver med TT lige om lidt, så har vi endelig lidt bredde i truppen / på midtbanen - så håber virkeligt ikke vi begynder at svække os selv ved at tynde ud i den igen allerede.
                                At Manneh ikke er 6’er, må du gerne uddybe. Ifølge Ole Nielsen blev Manneh scoutet som 6’er og spillede 6’er i Polen. Hans bedste kampe for os har imo også været som 6’er.

                                Comment

                                Working...
                                X