Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    I gamle dage købte de bare de bedste i FCN,Silkeborg osv… For 15-20 mill. Når de selv solgte for 50-75 mill. Nu sælger de for 100-150 mill. Hvorfor er det så skørt at de købende priser så ikke også er fordoblet??
    SIF har lige fået 25-30 mill for en gut der stort set ikke har scoret et mål i et halvt år…. Conrad bud på 150 mill… Kvistgaarden bud på 55 mill… Meister for 100 mill… Alle 9`ere….
    Hvorfor er det så skørt med 30-40 mill for Luca?
    Selvom vi spiller i NB lige nu kan alle se vi er et SL hold
    dét syntes jeg fatisk heller ikke det er. Jeg vil forvente den slags beløb hvis man overhovedet skal lege med tanken. Men til FCK - som erstatning for deres topangriber? Og vi er ikke presset økonomisk, vi har lang aftale med Luca, han er ekstremt vigtig for vores mål om at rykke op igen. Og vi kan næppe finde en erstatning (som også ville kunne begå sig i superligaen)

    Et salg af Luca nu her vil jo virkeligt være et nyrestød af en anden verden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Samme kan vel siges om Meister… Orri spillede U19 for 1 år siden vel… Conrad H det samme…
      De spiller dog alle en række over os. Det tænker jeg siger meget i forhold til pris. Desuden har Meister og Harder en fart som Luca ikke besidder. Det lægger også nogle millioner oveni.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        dét syntes jeg fatisk heller ikke det er. Jeg vil forvente den slags beløb hvis man overhovedet skal lege med tanken. Men til FCK - som erstatning for deres topangriber? Og vi er ikke presset økonomisk, vi har lang aftale med Luca, han er ekstremt vigtig for vores mål om at rykke op igen. Og vi kan næppe finde en erstatning (som også ville kunne begå sig i superligaen)

        Et salg af Luca nu her vil jo virkeligt være et nyrestød af en anden verden.
        Det er mere et forsøg på at sige at der godt kunne komme et bud i den størrelse. Men tror faktisk at OB ville afvise 30 mill for Luca. Vi har tjent masser af penge i 2024..
        50 mill+ i Minteh penge alene.. Så tror heller ikke det sker.

        Han skal blive i OB. Vi skal sætte det sportslige frem for økonomi inden for rimelighedens grænser. Ellers er vi jo bare kun en forretning der driver en fodboldklub(Og det har vi vel været længe)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

          De spiller dog alle en række over os. Det tænker jeg siger meget i forhold til pris. Desuden har Meister og Harder en fart som Luca ikke besidder. Det lægger også nogle millioner oveni.
          Jo jo. Jeg nævner jo heller ikke de priser de handles i.. 100-150 mill.
          Jeg er på 30% af disse beløb netop pga de ting du nævner

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Det er mere et forsøg på at sige at der godt kunne komme et bud i den størrelse. Men tror faktisk at OB ville afvise 30 mill for Luca. Vi har tjent masser af penge i 2024..
            50 mill+ i Minteh penge alene.. Så tror heller ikke det sker.

            Han skal blive i OB. Vi skal sætte det sportslige frem for økonomi inden for rimelighedens grænser. Ellers er vi jo bare kun en forretning der driver en fodboldklub(Og det har vi vel været længe)
            Jeg er helt på linje og har også argumenteret for det før. Unge 9'ere med mål i støvlerne er guld og FCK's arkeangribere passer som fod i hose på Kjerrumgaard. Intet ville forbavse mig, hvis de byder mellem 30 og 40 mio for ham her inden deadline, men jeg håber vi tør afvise, for jeg kan ikke se, hvorfor han ikke skulle kunne udvikle sig til at blive det dobbelte værd, som han både kan heade alt ind og losse bolde i kassen fra 25-30 meter. Det er et potentielt rekordsalg vi har rendende der på en lang kontrakt!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Det er mere et forsøg på at sige at der godt kunne komme et bud i den størrelse. Men tror faktisk at OB ville afvise 30 mill for Luca. Vi har tjent masser af penge i 2024..
              50 mill+ i Minteh penge alene.. Så tror heller ikke det sker.

              Han skal blive i OB. Vi skal sætte det sportslige frem for økonomi inden for rimelighedens grænser. Ellers er vi jo bare kun en forretning der driver en fodboldklub(Og det har vi vel været længe)
              jamen det er jeg ikke i tvivl om - det er vanvittige beløb vi ser efterhånden - selv i dansk fodbold.

              Jeg tror også der skal mere end 30 mill til - igen hvor skal vi finde en bare nogenlunde erstatning, så sent i vinduet, og hvad koster en oprykning ikke. Jeg siger ikke at vi ikke kan rykke op uden Luca - men vi vil sætte os selv i en markant dårligere position.

              Comment


                https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-9PyMVABBezDTg

                Videre…
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Gad vide om de så kunne finde på at byde på Slotsager..

                  https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ind-for-nagalo

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    I gamle dage købte de bare de bedste i FCN,Silkeborg osv… For 15-20 mill. Når de selv solgte for 50-75 mill. Nu sælger de for 100-150 mill. Hvorfor er det så skørt at de købende priser så ikke også er fordoblet??
                    SIF har lige fået 25-30 mill for en gut der stort set ikke har scoret et mål i et halvt år…. Conrad bud på 150 mill… Kvistgaarden bud på 55 mill… Meister for 100 mill… Alle 9`ere….
                    Hvorfor er det så skørt med 30-40 mill for Luca?
                    Selvom vi spiller i NB lige nu kan alle se vi er et SL hold
                    Jeg synes ikke det er skørt, hvis nogle byder 30-40 mio for Luca. Men jeg synes godt nok det ville være skørt, hvis vi accepterede sådan et bud.
                    Som du selv siger er priserne for gode 9’ere voldsomme. Prisen for Luca bliver ikke mindre til næste år, hvis han fortsætter den fantomsæson, han har gang i. Eller året efter, hvis han også beviser sig i Suppen. Til gengæld får vi en uvurderlig sportslig værdi med ovenikøbet. Jeg håber derimod vi giver ham en ny kontrakt snarest muligt med en løn, der tilsvarer hans nuværende status som profil i truppen, med et eller to år oveni den nuværende.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Interessant at han ender i en bundklub i championship, som var uhyggeligt tæt på at rykke ned sidste sæson. 1 mil Euro er godt nok ikke meget for en så teknisk spiller. Det bliver bare "dyrere og dyrere" at klubben blev kørt i sænk. Var han i perioder ikke udråbt til spændende profil i SL.....?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Interessant at han ender i en bundklub i championship, som var uhyggeligt tæt på at rykke ned sidste sæson. 1 mil Euro er godt nok ikke meget for en så teknisk spiller. Det bliver bare "dyrere og dyrere" at klubben blev kørt i sænk. Var han i perioder ikke udråbt til spændende profil i SL.....?
                        Sådan går det bare nogle gange. Han kom stadig transferfrit
                        Hvis vi får en god klausul på lad os sige 15% så er der jo gode muligheder for at tjene langt mere om 2-3 år hvis han gør det godt i England

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Gad vide om de så kunne finde på at byde på Slotsager..

                          https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...ind-for-nagalo
                          I så fald godt for alle parter ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            dét syntes jeg fatisk heller ikke det er. Jeg vil forvente den slags beløb hvis man overhovedet skal lege med tanken. Men til FCK - som erstatning for deres topangriber? Og vi er ikke presset økonomisk, vi har lang aftale med Luca, han er ekstremt vigtig for vores mål om at rykke op igen. Og vi kan næppe finde en erstatning (som også ville kunne begå sig i superligaen)

                            Et salg af Luca nu her vil jo virkeligt være et nyrestød af en anden verden.
                            Skulle man sælge ville man vel bare sætte Fenger ind som 9’er og skulle hente en kantspiller .. formentligt nok til 1. div.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              I så fald godt for alle parter ..
                              Enig.

                              Skulle vi (mod alle odds) kunne forlænge med Slots, så vil han jo alligevel ikke være en vi bygger fremtidens hold på. Vi vil hele tiden stå og kigge ind i et salg og han stiger næppe til den pris, som vi tror, han havde for et år siden. Kunne vi holde ham her i 3 år, men det kan vi jo ikke. Det skal vi heller ikke.

                              Comment


                                Spændende hvilket mandat Troels har ift. et potentielt bud på Kjerrumgaard.

                                Et bud i omegnen af 20-25 mio. kr. er alt andet lige også mange penge, når man spiller i 1. division. Kan vores bestyrelse og hvem der ellers har indflydelse på beslutningen sige nej til det her og nu, eller får Troels lov til at prioritere sportslige hensyn?

                                30-40 mio. virker for mig som alt for optimistisk ift. hans værdi på markedet lige nu. Han er 21 år, og har reelt kun bevist sig som troværdig målscorer i 1. division. FCN kan sælge deres spillere, fordi de i en tidligere alder beviser sig på et højere niveau end OB's spillere gør.

                                Comment

                                Working...
                                X