Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ingen taler om at springe banken på nogen måde. Men han ville selvfølgelig være i toppen et sted

    Men med utallige store kontrakter til Mustafic,Buray,Kadrii,Helander,Sven væk(forudsat at Tyler skifter væk) så ser jeg ingen problem i at han får en god kontrakt. TT lå helt sikker under alle dem her plus 2-3 stykker i den nuværende

    Og han giver rigtig meget til træningen og alle de unge der er dernede. Han er en fornøjelse at følge. Han prøver selvfølgelig bare at redde sig den bedste kontrakt muligt når det måske er den sidste. Intet forkert i dette
    om det er 2 eller 3 år gør ikke det store for mig - men se nu at få lavet en afklaring. Lyder til han gør det godt - og også kan li' at være der - så se nu at få sat pen på papir så vi kan komme videre. Tænker ikke det gjorde noget at have ham med allerede til næste kamp

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      om det er 2 eller 3 år gør ikke det store for mig - men se nu at få lavet en afklaring. Lyder til han gør det godt - og også kan li' at være der - så se nu at få sat pen på papir så vi kan komme videre. Tænker ikke det gjorde noget at have ham med allerede til næste kamp
      For mig er det ret essentielt, at det ikke bliver 3 år. Det er bare set mange gange, at man lige præcis har haft spillere, som er over the hill et enkelt år eller to i OB. Skrækeksempler er jo netop Troels Kløve, Mart Lieder og sikkert flere jeg ikke kan komme i tanke om lige nu.

      Om tre år så vil Trybull være 34 og der tror jeg ikke på, at han kan spille i def. midtbane på et forhåbentligt dynamisk OB-hold. Man bliver nødt til at genoverveje den måde man har gjort det i OB - også ift. kontraktlængder.

      Edit: Seneste eksempel med Martin Hansen, som også fik en lang kontrakt
      Last edited by Kappen1975; 28-07-2024, 16:39.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        om det er 2 eller 3 år gør ikke det store for mig - men se nu at få lavet en afklaring. Lyder til han gør det godt - og også kan li' at være der - så se nu at få sat pen på papir så vi kan komme videre. Tænker ikke det gjorde noget at have ham med allerede til næste kamp
        Bare man vidste hvad der ellers bliver arbejdet på. Kunne jo være et stort navn. Baren er sat højt når man har kontaktet Christian Sørensen.
        Vi skal have spillere der er for gode til 1.division ifl Troels.
        Jeg har selv et navn i hovedet som jeg holder for mig selv. Man kan hurtigt blive til grin.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          over the hill ligefrem? kan sagtens se ham gøre det godt i OB i 2-3 sæsoner.

          Men enig med det sidste - nu må de nå til en afklaring, håber han stadig på et bedre bud fra en anden adresse - fair nok, men så få det afklaret så OB kan lede efter en anden til midtbanen...og Trybull kan træne andetsteds.
          Ligefrem?

          Han er i forhandlinger med en divisionsklub; det er vel definitionen på “over the hill” for en mand med det CV.

          For mig er det helt banalt og selv-evident. Han var en fin spiller sidste år - men altså heller ikke mere end det. BWs rædsler har fået folk til at glemme hvad en profil er.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

            Enig. Synes meget Manneh og JJ ville være to ens spillere til at spille 6'eren, og der ville TT kunne bidrage med lidt andet

            Men må bare erkende, at det er mærkeligt, der ikke snart sker en afklaring med TT. Må vel næsten være fordi han er lidt lunken ved OB og måske venter på et "bedre" bud. Og det gør mig bare lidt i tvivl ift. om han er en af dem, der kan bære en god kultur frem i OB, hvis han stadig er i tvivl omkring klubben...
            Jeg er enig i de ligner hinanden. Kan JJ lokkes til kunne en dør åbne sig for et salg af Manneh. Synes JJ har lidt flere værktøjer fremme som 8'er end Manneh vil have med en Trybull på banen. Det er dog bekymrende, hvis JJ ikke er skadet i Elfborg, for det er mange kampe i træk han nu ikke har været i truppen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Jeg er enig i de ligner hinanden. Kan JJ lokkes til kunne en dør åbne sig for et salg af Manneh. Synes JJ har lidt flere værktøjer fremme som 8'er end Manneh vil have med en Trybull på banen. Det er dog bekymrende, hvis JJ ikke er skadet i Elfborg, for det er mange kampe i træk han nu ikke har været i truppen.
              Så også hellere JJ end Manneh, men tror måske ikke det er førsteprioritet lige nu at lave dette bytte.

              For mig handler det nok mere om, at JJ kunne blive en kulturbærer, og det tror jeg alligevel aldrig rigtig Manneh bliver, selvom han er en dygtig fodboldspiller.
              Last edited by Kappen1975; 28-07-2024, 18:44.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Ligefrem?

                Han er i forhandlinger med en divisionsklub; det er vel definitionen på “over the hill” for en mand med det CV.

                For mig er det helt banalt og selv-evident. Han var en fin spiller sidste år - men altså heller ikke mere end det. BWs rædsler har fået folk til at glemme hvad en profil er.
                tænker det kommer meget an på hvor man sætter barren. Lige pt er OB nok ikke helt så attraktive så vi kan vælge og vrage. Trybull kender vi - han kender klubben og vil kunne gå ind fra dag 1 og gøre en forskel.

                Har de noget bedre på tegnebrættet så fint for mig - det behøver ikke være TT for min skyld - men vi skal have noget ind.

                Og jeg vil nu stadig mene han vil være at betragte som en profil for os - som tophold i 1 division og sikkert midt-bund hold første år tilbage i superligaen, der tænker jeg han vil kunne gøre et godt job.
                - men det er klart hvis man tænker det skal være en spiller der kan gå ind på fcks midtbane...der er han nok ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                  For mig er det ret essentielt, at det ikke bliver 3 år. Det er bare set mange gange, at man lige præcis har haft spillere, som er over the hill et enkelt år eller to i OB. Skrækeksempler er jo netop Troels Kløve, Mart Lieder og sikkert flere jeg ikke kan komme i tanke om lige nu.

                  Om tre år så vil Trybull være 34 og der tror jeg ikke på, at han kan spille i def. midtbane på et forhåbentligt dynamisk OB-hold. Man bliver nødt til at genoverveje den måde man har gjort det i OB - også ift. kontraktlængder.

                  Edit: Seneste eksempel med Martin Hansen, som også fik en lang kontrakt
                  jeg tænker det kan være den pris man ender med at måtte betale - og så lever jeg også med det. Har han en bærende rolle de to første år og så gradvist bliver mere en indskifter - så vil jeg faktisk næsten mene det er optimalt. Hvis man får Lassen og andre af de unge kørt mere i stilling til at overtage.

                  - og bare fordi det er sket for andre spillere at de falder markant i niveau - så er det jo ikke det samme som at det sker her. Men det er da en reel risiko. Jeg tror så bare det kan være en man er nødt til at æde - fordi der er så meget der skal ryddes op i lige nu...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                    jeg tænker det kan være den pris man ender med at måtte betale - og så lever jeg også med det. Har han en bærende rolle de to første år og så gradvist bliver mere en indskifter - så vil jeg faktisk næsten mene det er optimalt. Hvis man får Lassen og andre af de unge kørt mere i stilling til at overtage.

                    - og bare fordi det er sket for andre spillere at de falder markant i niveau - så er det jo ikke det samme som at det sker her. Men det er da en reel risiko. Jeg tror så bare det kan være en man er nødt til at æde - fordi der er så meget der skal ryddes op i lige nu...
                    Kan såmænd godt forstå dig. Og det ville jo heller ikke gøre noget med en enkelt spiller. Men tror bare vi skal passe på ikke, at vores situation medvirker til, at vi bliver nødt til at skrive længere kontrakter med spillere. Imo er det ikke noget, som vi skal æde.

                    Så synes jeg hellere, at vi skal finde andre spillere. For det kan jo reelt ende med, at vi ender i det scenarie som vi har set tidligere.
                    Last edited by Kappen1975; 28-07-2024, 18:15.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                      Så også hellere JJ end Manneh, men tror måske ikke det er førsteprioritet lige nu at lave dette bytte.

                      For mig handler det nok mere om, at JJ kunne blive en kulturbærer, og det tror jeg alligevel aldrig rigtig Manneh bliver, selvom han er en dygtig fodboldspiller.
                      Det gør det også for mig. Manneh har med sin bytur med Deedson markeret at han ikke har lyst til at være her. JJ ville give alt og bidrage positivt til kulturen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Det gør det også for mig. Manneh har med sin bytur med Deedson markeret at han ikke har lyst til at være her. JJ ville give alt og bidrage positivt til kulturen.
                        Var de berusede ?

                        Var det dagen før en kamp ?

                        Beklager, men kender ikke detaljerne, men mener de som udgangspunkt også har ret til et privatliv.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Det gør det også for mig. Manneh har med sin bytur med Deedson markeret at han ikke har lyst til at være her. JJ ville give alt og bidrage positivt til kulturen.
                          Lyder til at vi er ret enige.

                          Jeg lægger dog ikke det helt store i Mannehs og Deedson tur i byen.. Nok mere at jeg ikke ser Manneh, som en der ligefrem er den der har den største villighed til at tegne billedet på OB internt og eksternt som en af lederne.

                          Edit: Dog sætter jeg egentlig ikke spørgsmålstegn ved at han gerne vil OB - også med henblik på de første kampe i sæsonen
                          Last edited by Kappen1975; 28-07-2024, 22:36.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                            Enig. Synes meget Manneh og JJ ville være to ens spillere til at spille 6'eren, og der ville TT kunne bidrage med lidt andet

                            Men må bare erkende, at det er mærkeligt, der ikke snart sker en afklaring med TT. Må vel næsten være fordi han er lidt lunken ved OB og måske venter på et "bedre" bud. Og det gør mig bare lidt i tvivl ift. om han er en af dem, der kan bære en god kultur frem i OB, hvis han stadig er i tvivl omkring klubben...
                            Tror han har det fint med OB men ser om der kommer noget bedre .. det er sidste kontrakt så den skal være så lukrativ som muligt ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              jeg tænker det kan være den pris man ender med at måtte betale - og så lever jeg også med det. Har han en bærende rolle de to første år og så gradvist bliver mere en indskifter - så vil jeg faktisk næsten mene det er optimalt. Hvis man får Lassen og andre af de unge kørt mere i stilling til at overtage.

                              - og bare fordi det er sket for andre spillere at de falder markant i niveau - så er det jo ikke det samme som at det sker her. Men det er da en reel risiko. Jeg tror så bare det kan være en man er nødt til at æde - fordi der er så meget der skal ryddes op i lige nu...
                              Dertil er han i gang med et trænerforløb og kan let blive sluset ind på akademiet ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Var de berusede ?

                                Var det dagen før en kamp ?

                                Beklager, men kender ikke detaljerne, men mener de som udgangspunkt også har ret til et privatliv.
                                Kombineret med, at de samme dag udeblev fra en træningskamp, så ser det bare ikke skide godt ud.

                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X