Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommer 2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
om det er 2 eller 3 år gør ikke det store for mig - men se nu at få lavet en afklaring. Lyder til han gør det godt - og også kan li' at være der - så se nu at få sat pen på papir så vi kan komme videre. Tænker ikke det gjorde noget at have ham med allerede til næste kamp
Om tre år så vil Trybull være 34 og der tror jeg ikke på, at han kan spille i def. midtbane på et forhåbentligt dynamisk OB-hold. Man bliver nødt til at genoverveje den måde man har gjort det i OB - også ift. kontraktlængder.
Edit: Seneste eksempel med Martin Hansen, som også fik en lang kontraktLast edited by Kappen1975; 28-07-2024, 16:39.
Comment
-
om det er 2 eller 3 år gør ikke det store for mig - men se nu at få lavet en afklaring. Lyder til han gør det godt - og også kan li' at være der - så se nu at få sat pen på papir så vi kan komme videre. Tænker ikke det gjorde noget at have ham med allerede til næste kamp
Vi skal have spillere der er for gode til 1.division ifl Troels.
Jeg har selv et navn i hovedet som jeg holder for mig selv. Man kan hurtigt blive til grin.
Comment
-
over the hill ligefrem? kan sagtens se ham gøre det godt i OB i 2-3 sæsoner.
Men enig med det sidste - nu må de nå til en afklaring, håber han stadig på et bedre bud fra en anden adresse - fair nok, men så få det afklaret så OB kan lede efter en anden til midtbanen...og Trybull kan træne andetsteds.
Han er i forhandlinger med en divisionsklub; det er vel definitionen på “over the hill” for en mand med det CV.
For mig er det helt banalt og selv-evident. Han var en fin spiller sidste år - men altså heller ikke mere end det. BWs rædsler har fået folk til at glemme hvad en profil er.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg
Enig. Synes meget Manneh og JJ ville være to ens spillere til at spille 6'eren, og der ville TT kunne bidrage med lidt andet
Men må bare erkende, at det er mærkeligt, der ikke snart sker en afklaring med TT. Må vel næsten være fordi han er lidt lunken ved OB og måske venter på et "bedre" bud. Og det gør mig bare lidt i tvivl ift. om han er en af dem, der kan bære en god kultur frem i OB, hvis han stadig er i tvivl omkring klubben...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg er enig i de ligner hinanden. Kan JJ lokkes til kunne en dør åbne sig for et salg af Manneh. Synes JJ har lidt flere værktøjer fremme som 8'er end Manneh vil have med en Trybull på banen. Det er dog bekymrende, hvis JJ ikke er skadet i Elfborg, for det er mange kampe i træk han nu ikke har været i truppen.
For mig handler det nok mere om, at JJ kunne blive en kulturbærer, og det tror jeg alligevel aldrig rigtig Manneh bliver, selvom han er en dygtig fodboldspiller.Last edited by Kappen1975; 28-07-2024, 18:44.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Ligefrem?
Han er i forhandlinger med en divisionsklub; det er vel definitionen på “over the hill” for en mand med det CV.
For mig er det helt banalt og selv-evident. Han var en fin spiller sidste år - men altså heller ikke mere end det. BWs rædsler har fået folk til at glemme hvad en profil er.
Har de noget bedre på tegnebrættet så fint for mig - det behøver ikke være TT for min skyld - men vi skal have noget ind.
Og jeg vil nu stadig mene han vil være at betragte som en profil for os - som tophold i 1 division og sikkert midt-bund hold første år tilbage i superligaen, der tænker jeg han vil kunne gøre et godt job.
- men det er klart hvis man tænker det skal være en spiller der kan gå ind på fcks midtbane...der er han nok ikke
Comment
-
For mig er det ret essentielt, at det ikke bliver 3 år. Det er bare set mange gange, at man lige præcis har haft spillere, som er over the hill et enkelt år eller to i OB. Skrækeksempler er jo netop Troels Kløve, Mart Lieder og sikkert flere jeg ikke kan komme i tanke om lige nu.
Om tre år så vil Trybull være 34 og der tror jeg ikke på, at han kan spille i def. midtbane på et forhåbentligt dynamisk OB-hold. Man bliver nødt til at genoverveje den måde man har gjort det i OB - også ift. kontraktlængder.
Edit: Seneste eksempel med Martin Hansen, som også fik en lang kontrakt
- og bare fordi det er sket for andre spillere at de falder markant i niveau - så er det jo ikke det samme som at det sker her. Men det er da en reel risiko. Jeg tror så bare det kan være en man er nødt til at æde - fordi der er så meget der skal ryddes op i lige nu...
Comment
-
jeg tænker det kan være den pris man ender med at måtte betale - og så lever jeg også med det. Har han en bærende rolle de to første år og så gradvist bliver mere en indskifter - så vil jeg faktisk næsten mene det er optimalt. Hvis man får Lassen og andre af de unge kørt mere i stilling til at overtage.
- og bare fordi det er sket for andre spillere at de falder markant i niveau - så er det jo ikke det samme som at det sker her. Men det er da en reel risiko. Jeg tror så bare det kan være en man er nødt til at æde - fordi der er så meget der skal ryddes op i lige nu...
Så synes jeg hellere, at vi skal finde andre spillere. For det kan jo reelt ende med, at vi ender i det scenarie som vi har set tidligere.Last edited by Kappen1975; 28-07-2024, 18:15.
Comment
-
Så også hellere JJ end Manneh, men tror måske ikke det er førsteprioritet lige nu at lave dette bytte.
For mig handler det nok mere om, at JJ kunne blive en kulturbærer, og det tror jeg alligevel aldrig rigtig Manneh bliver, selvom han er en dygtig fodboldspiller.
Comment
-
Det gør det også for mig. Manneh har med sin bytur med Deedson markeret at han ikke har lyst til at være her. JJ ville give alt og bidrage positivt til kulturen.
Var det dagen før en kamp ?
Beklager, men kender ikke detaljerne, men mener de som udgangspunkt også har ret til et privatliv.
- Likes 3
Comment
-
Det gør det også for mig. Manneh har med sin bytur med Deedson markeret at han ikke har lyst til at være her. JJ ville give alt og bidrage positivt til kulturen.
Jeg lægger dog ikke det helt store i Mannehs og Deedson tur i byen.. Nok mere at jeg ikke ser Manneh, som en der ligefrem er den der har den største villighed til at tegne billedet på OB internt og eksternt som en af lederne.
Edit: Dog sætter jeg egentlig ikke spørgsmålstegn ved at han gerne vil OB - også med henblik på de første kampe i sæsonenLast edited by Kappen1975; 28-07-2024, 22:36.
Comment
-
Enig. Synes meget Manneh og JJ ville være to ens spillere til at spille 6'eren, og der ville TT kunne bidrage med lidt andet
Men må bare erkende, at det er mærkeligt, der ikke snart sker en afklaring med TT. Må vel næsten være fordi han er lidt lunken ved OB og måske venter på et "bedre" bud. Og det gør mig bare lidt i tvivl ift. om han er en af dem, der kan bære en god kultur frem i OB, hvis han stadig er i tvivl omkring klubben..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
jeg tænker det kan være den pris man ender med at måtte betale - og så lever jeg også med det. Har han en bærende rolle de to første år og så gradvist bliver mere en indskifter - så vil jeg faktisk næsten mene det er optimalt. Hvis man får Lassen og andre af de unge kørt mere i stilling til at overtage.
- og bare fordi det er sket for andre spillere at de falder markant i niveau - så er det jo ikke det samme som at det sker her. Men det er da en reel risiko. Jeg tror så bare det kan være en man er nødt til at æde - fordi der er så meget der skal ryddes op i lige nu..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Var de berusede ?
Var det dagen før en kamp ?
Beklager, men kender ikke detaljerne, men mener de som udgangspunkt også har ret til et privatliv.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment