Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommer 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det er måske 150.000 så. Mon ikke at Randers har tilbudt ham en del mindre i en 1 årig forlængelse?
    Så OB skal komme med en 2 årig der samlet matcher. Det kunne måske være 125.000/måned i 2 år.
    Ved ingenting. Jeg gætter bare
    Det kan meget vel være. Derudover kan en hektisk familiehverdag medføre at man måske går lidt på kompromis med økonomipakken, hvis man pludselig kan skifte 4 timers køretur til og fra træning ud med 2 minutters cykeltur ned i ådalen.
    Vi må se

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

      Må erkende at jeg ikke gider se kampe, hvor OB ikke er deltager. Er Daniel Høegh bedre end sidst han var her? Ellers synes jeg ikke det vil give mening at overhovedet overveje ham...
      Det er han nok ikke, men han spiller fast på et udmærket Randers-hold, så han har fin kvalitet og til opbygningen af en OB-kultur tror jeg han vil være en stor kapacitet at få ind.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Det kan meget vel være. Derudover kan en hektisk familiehverdag medføre at man måske går lidt på kompromis med økonomipakken, hvis man pludselig kan skifte 4 timers køretur til og fra træning ud med 2 minutters cykeltur ned i ådalen.
        Vi må se
        Det har helt sikkert også en faktor som har stor værdi for en familie far med små børn. Kan sagtens være at det sker

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Det kan meget vel være. Derudover kan en hektisk familiehverdag medføre at man måske går lidt på kompromis med økonomipakken, hvis man pludselig kan skifte 4 timers køretur til og fra træning ud med 2 minutters cykeltur ned i ådalen.
          Vi må se
          Ja - det er også en mulighed FS/SF antyder når DH har småbørn at tage hensyn til også. Det kunne jo også være at DH selv har et personligt ønske om at slutte sin karriere i OB på .en god måde og hjælpe til i den klemte situation klubben er i.

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Men har vi sådan for alvor brug for en halvdyr DH? Sætter stor pris på ham, men har vi ikke mere brug for forstærkninger på andre pladser?

            Ser ikke DH som bedre end BP, Ivan og Gomez. Antager at Slots ryger.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
              Men har vi sådan for alvor brug for en halvdyr DH? Sætter stor pris på ham, men har vi ikke mere brug for forstærkninger på andre pladser?

              Ser ikke DH som bedre end BP, Ivan og Gomez. Antager at Slots ryger.
              Også sådan jeg har det. Men nostalgien river også i mig fra den anden side. Hvis Ivan nu var blevet solgt til Odd var det en anden historie. Så var man kun et Slotsager salg fra(og vi ved alle det sker) at den lå lige til højrebenet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Men har vi sådan for alvor brug for en halvdyr DH? Sætter stor pris på ham, men har vi ikke mere brug for forstærkninger på andre pladser?

                Ser ikke DH som bedre end BP, Ivan og Gomez. Antager at Slots ryger.
                DH vil være fremragende, og give noget andet til holdet, og er han ikke venstrebenet? Derudover giver han en masse kultur til truppen, som vi ikke har meget af pt. Men er enig med dig, vi står godt med Ivan, Gomez og BP.

                Men de 3 og Askou er ikke nok for mig - alle 3 har en historik omkring skader.
                Men er også enig med dig i at vi mangler forstærkninger andre steder først.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Men har vi sådan for alvor brug for en halvdyr DH? Sætter stor pris på ham, men har vi ikke mere brug for forstærkninger på andre pladser?

                  Ser ikke DH som bedre end BP, Ivan og Gomez. Antager at Slots ryger.
                  Fuldstændig enig. Vores penge er bedre brugt på andre pladser pt. Hvis vi endelig skal have en der, bør det være en som er hurtig. Jeg synes vi fortsat ser meget sårbare ud, når modstanderen får en kontra. Vi havde heldet med os imod Esbjerg. I træningskampene gav det os også problemer.

                  Men mener dog, at vi skal fokusere mere på en god vb mv. Danel Høgh vil være fin at få ind i en rolle i staben på sigt. Men den løn han skal have nu som spiller og hvad han kan bidrage med spillemæssigt, er det et pænt nej tak herfra.
                  Last edited by Mwape; 03-08-2024, 10:21.

                  Comment


                    Daniel Høegh, den er jeg 50/50 på, der er plusser og minusser.

                    Men kæft hvor er jeg glad for vi vandt i Esbjerg (og Køge, selv om det nok var svært andet). Samt at vi har undgået skader omkring de 11 første (stort set).

                    Det giver os ro til ikke at panikke på transfermarkedet. Det er vigtigt.

                    Comment


                      Hvis nogen ser træning idag kunne det være interessant at få info om Rami stadig er fraværende

                      Comment


                        Kunne man forestille sig at med tre vundne kampe i tre mulige og endda en på hjemmebane så sidder TB og tænker at det her hold det er da godt nok for nu og mangler måske kun en VB i stedet for Mouritsen/Aske så det handler bare om at komme af med Aske og Haji bedst muligt samt måske Vaisenen og Selven.
                        Mihajlo er kommet i stedet for Slotsager så han skal sælges da der ikke bliver forlænget.
                        Øvrige salg skal selvfølgelig erstattes men ellers så kommer der et vintervindue hvor OB forhåbentligt ligger mere til oprykning hvor det alt andet lige vil være nemmere at trække bedre spillere til. Spillere som måske er trætte af at være på bænken/i periferien af deres SL hold og deres kontrakt er kommet et halvt år tidligere på udløb.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Kunne man forestille sig at med tre vundne kampe i tre mulige og endda en på hjemmebane så sidder TB og tænker at det her hold det er da godt nok for nu og mangler måske kun en VB i stedet for Mouritsen/Aske så det handler bare om at komme af med Aske og Haji bedst muligt samt måske Vaisenen og Selven.
                          Mihajlo er kommet i stedet for Slotsager så han skal sælges da der ikke bliver forlænget.
                          Øvrige salg skal selvfølgelig erstattes men ellers så kommer der et vintervindue hvor OB forhåbentligt ligger mere til oprykning hvor det alt andet lige vil være nemmere at trække bedre spillere til. Spillere som måske er trætte af at være på bænken/i periferien af deres SL hold og deres kontrakt er kommet et halvt år tidligere på udløb.
                          Jeg tror mere man har fokus på at bygge et hold der kan og vil spille superliga sammen næste sæson. +/- 2-3 spillere
                          Et sammentømret hold krydret med nogle få forstærkninger næste sommer

                          Og her skal man kigge på kontrakt udløb osv. Dem er der en del af i 2025

                          Comment


                            Jeg var i VIP i går. Troels blev interviewet før kampen. Han fortalte, at han var overrasket over hvilket rod BW havde efterladt. Alt sejlede og alt skal rettes op. Største opgave i dette vindue, er at få/beholde de rigtige spilere som VIL OB. Kulturen sejler og SKAL rettes op. Herefter kan Troels (og Søren) finde de rigtigere spillere.
                            Men kort fortalt - alt handler om at få spillere som vil OB og skabe den rette kultur igen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                              Jeg var i VIP i går. Troels blev interviewet før kampen. Han fortalte, at han var overrasket over hvilket rod BW havde efterladt. Alt sejlede og alt skal rettes op. Største opgave i dette vindue, er at få/beholde de rigtige spilere som VIL OB. Kulturen sejler og SKAL rettes op. Herefter kan Troels (og Søren) finde de rigtigere spillere.
                              Men kort fortalt - alt handler om at få spillere som vil OB og skabe den rette kultur igen
                              Også det at Krogh har sagt mange mange gange. Og fået kritik for lige så mange gange. At kulturen kommer først og biproduktet af det skulle gerne være oprykning og en sundere klub for fremtiden..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                                Jeg var i VIP i går. Troels blev interviewet før kampen. Han fortalte, at han var overrasket over hvilket rod BW havde efterladt. Alt sejlede og alt skal rettes op. Største opgave i dette vindue, er at få/beholde de rigtige spilere som VIL OB. Kulturen sejler og SKAL rettes op. Herefter kan Troels (og Søren) finde de rigtigere spillere.
                                Men kort fortalt - alt handler om at få spillere som vil OB og skabe den rette kultur igen
                                Det kan godt være at TB har ret, men dårlig stil at udstille BW, som ikke kan forsvare den påstand.

                                Men nu kan TB jo bruge den forklaring i den kommende tid, hvis alt ikke går hans/klubbens vej.

                                Comment

                                Working...
                                X