Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Altså. Jeg er i gang med SFÅs podcast med Troels Bech.

Jeg får ikke viben af at Søren Krogh sidder i cheftrænersædet 14/6. Det kan da sagtens være han gør det men jeg synes han taler meget om dynamik, og at han nu er i gang med at finde ud af, hvordan dynamikken skal være, sådan at alle har plads til at kunne levere sit bedste.

Han kunne jo heller ikke garantere vi “bare” skulle have en assistenttræner ind.

Men sådan hører vi jo podcast så forskelligt

Jeg tror stadig der kan ske noget.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Jeg får ikke viben af at Søren Krogh sidder i cheftrænersædet 14/6. Det kan da sagtens være han gør det men jeg synes han taler meget om dynamik, og at han nu er i gang med at finde ud af, hvordan dynamikken skal være, sådan at alle har plads til at kunne levere sit bedste.

Han kunne jo heller ikke garantere vi “bare” skulle have en assistenttræner ind.

Jeg nåede kun at høre halvdelen på vej på arbejde. Men jeg fik samme vibe. Er stadig i tvivl om hvordan det hele ender. Men det er i hvert fald efterhånden tydeligt, at der har været flere muligheder i spil. Og sikkert stadig er. Hvis det bare havde været klappet klart med Mads Lyng ud og Bisgaard ind havde det været meldt ud nu. Selvom det da godt kan være det, det ender med.

Comment

Lidt vildt Troels skal finde en ny assistent til Krogh hvor dynamikken er bedre end Lyng.
        Svarer lidt til at finde en kæreste til sin fætter.

Hvad var der egentlig galt med Krogh/Lyng? Kunne de ikke sammen?

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Jeg nåede kun at høre halvdelen på vej på arbejde. Men jeg fik samme vibe. Er stadig i tvivl om hvordan det hele ender. Men det er i hvert fald efterhånden tydeligt, at der har været flere muligheder i spil. Og sikkert stadig er. Hvis det bare havde været klappet klart med Mads Lyng ud og Bisgaard ind havde det været meldt ud nu. Selvom det da godt kan være det, det ender med.
          Den med Bisgaard stammer vist bare fra SFÅ. Den er lige så useriøs som den med Zorninger havde købt hus på Langelinie.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            En manglende forlængelse af kontrakten inden der er mindre et år tilbage fortæller vel også noget ..
            og det bliver helt sikkert en historie der kommer til at køre hvis man fortsætter med Krogh...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Lidt vildt Troels skal finde en ny assistent til Krogh hvor dynamikken er bedre end Lyng.

Ja jeg står lidt med samme spørgsmål i mit hoved.
              Altså 21 mål på dødbolde, kunne man da godt bruge i SL.

Vil man nu fjerne lidt fokus på dødbolde eller?

Det er godt nok underligt.

Søren er jo ikke inde over hvem der bliver assisten ihvertfald.

Comment

Mit gæt er at Troels Bech enten:

1. ansætter en assistent med cheftrænerpotentiale, som så kan overtage den dag Søren Krogh skal videre. (bud: Jens Berthel Askou, Per Frandsen, Glenn Riddersholm).

2. ansætter en ny cheftræner som får 100% indflydelse på hvem han vil have med som assistent.

Comment

Nu har jeg lyttet podcast og genhørt de vigtige sekvenser et par gange. Jeg gætter på, at der er flere bolde i luften.

Jeg tror måske der er noget Troels ønsker mere end Søren, men det ikke er sikkert han kan få det. Om det så er AZ eller en anden.

Måske han også lige pludselig skal ringe og snakke med Jess Thorup, nok for at blive afvist, men måske opkaldet lige skal foretages.

Jeg tror ikke det ligger fast endnu, hvad det ender med.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

1. ansætter en assistent med cheftrænerpotentiale, som så kan overtage den dag Søren Krogh skal videre. (bud: Jens Berthel Askou, Per Frandsen, Glenn Riddersholm).

2. ansætter en ny cheftræner som får 100% indflydelse på hvem han vil have med som assistent.
                    2 rigtige gode bud, men i min verden er det alternativ 2, der er mest sandsynligt

Comment

At Glen Riddersholm eller Per Frandsen bliver assistent for Søren Krogh er lige så usandsynligt som at vi vinder guld til sommer.

Det sker ikke.

Mine muligheder:
                      1. Søren Krogh er cheftræner næste sæson, med en assistentræner med stor erfaring fra Superligaen.
                      2. Ny cheftræner, med egen assistent.

Lige nu, hvor Troels Bech hverken be- eller afkræfter noget, så tror jeg mest på mulighed 2.

Kun på baggrund af at jeg synes det er for skørt den måde der bliver kommunikeret på, og det virker til man har rigtig mange bolde i luften.

Det er godt nok også underligt, en cheftræner ikke er med til at vælge sin hjælpende hånd. Det jo helt væk.

Og uanset hvad tror jeg Søren Krogh får svært ved at få sin kontrakt forlænget som cheftræner til sommer. Han skal virkelig levere godt, for det sker tror jeg. Måske Troels Bech også overvejer det scenarie

Der er altså sjældent røg uden der er ild. Og jeg synes der er virkelig meget røg omkring en ny cheftræner. Ikke kun fra en side af, men fra rigtig mange sider.

Leif Rasmussen, sagde i dag i deres podcast, at han fra en af stor sponserne i klubben, har hørt at alle store VIP sponsere mener der kommer en ny cheftræner ind.
                      Last edited by Brogaard99; 30-05-2025, 17:30.

Comment

Synes godt nok det er et par store navne du har som assistent under Søren Krogh

Comment

Synes godt nok det er et par store navne du har som assistent under Søren Krogh
                          Richard Møller Nielsen var vist assistent under Sepp Piontek og Kim Brink havde Vigge Jensen ved sin side ;-).

Jeg tror faktisk Søren Kroghs bedste chance for at "overleve" som cheftræner er hvis han får en stærk og rutineret træner ved sin side.

Min mit eget håb og bedste bud er at vi får både ny cheftræner og assistent denne sommer.

Comment

Richard Møller Nielsen var vist assistent under Sepp Piontek og Kim Brink havde Vigge Jensen ved sin side ;-).

Jeg tror faktisk Søren Kroghs bedste chance for at "overleve" som cheftræner er hvis han får en stærk og rutineret træner ved sin side.

Min mit eget håb og bedste bud er at vi får både ny cheftræner og assistent denne sommer.
                            Ok så! Men så har du muligheden her TB

Comment

Ok så! Men så har du muligheden her TB
                              https://bold.dk/snak/nyheder/forhold...read_id=640586

Comment

At Glen Riddersholm eller Per Frandsen bliver assistent for Søren Krogh er lige så usandsynligt som at vi vinder guld til sommer.

Det sker ikke.

Mine muligheder:
                                1. Søren Krogh er cheftræner næste sæson, med en assistentræner med stor erfaring fra Superligaen.
                                2. Ny cheftræner, med egen assistent.

Lige nu, hvor Troels Bech hverken be- eller afkræfter noget, så tror jeg mest på mulighed 2.

Kun på baggrund af at jeg synes det er for skørt den måde der bliver kommunikeret på, og det virker til man har rigtig mange bolde i luften.

Det er godt nok også underligt, en cheftræner ikke er med til at vælge sin hjælpende hånd. Det jo helt væk.

Og uanset hvad tror jeg Søren Krogh får svært ved at få sin kontrakt forlænget som cheftræner til sommer. Han skal virkelig levere godt, for det sker tror jeg. Måske Troels Bech også overvejer det scenarie

Der er altså sjældent røg uden der er ild. Og jeg synes der er virkelig meget røg omkring en ny cheftræner. Ikke kun fra en side af, men fra rigtig mange sider.

Leif Rasmussen, sagde i dag i deres podcast, at han fra en af stor sponserne i klubben, har hørt at alle store VIP sponsere mener der kommer en ny cheftræner ind.
                                Det samme har jeg også hørt den vej fra bla.. Men også fra helt andre kilder. Så det vil godt nok undre mig meget hvis der intet er om det. Så kan det godt være at det ender med at Søren fortsætter fordi man ikke finder noget meget bedre og tør skifte. Men der er så meget røg flere steder fra at det må have noget på sig i en eller anden form.

Comment

Working...
                                X