Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Mystisk. Min kilde sagde Bisgaard sammen med Zorniger. Måske i en anden rolle i klubben?
    Det er fint at Zorninger har fået sine to egne assistenter med, da det er vigtigt en cheftræner har et team omkring sig der 100% arbejder i samme retning.

Spændende om Thomas Juul Jensen og Troels Banggaard fortsætter i deres nuværende roller.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      Selvom det er de rigtige valg har jeg dog sympati med Søren Krogh. Det er lidt synd for ham men sådan er gamer. Håber de giver ham en værdig afsked med åben dør. For kan sagtens se ham i en anden rolle i klubben.
      kan han gå fra at være chef til hvad?...Assistent kan jeg ikke forestille mig kommer til at virke. Så skal det jo være fordi han selv har et ønske om noget akademi/transition- et eller andet...

mon ikke det er bedst også for ham selv at komme et nyt sted hen?

Comment

Tak til Krogh for at have taget verdens bedste job, for at lappe hullerne i skroget, og sætte os til søs med kurs mod superligaen igen. Til trods for at spillet på banen alt for ofte har ladet noget tilbage at ønske, og at taktiske dispositioner både før og undervejs i kampene - især i nedrykningssæsonen - tit har været præget af rådvildhed eller passivitet, så har pointhøsten i denne sæson været godkendt. Vi har også kun tabt 3 kampe i denne sæson, hvad der må tilskrives at der er kommet bund i holdet.

Det er få trænere, der bliver husket for trofæer eller champagnebold. Jeg vil huske og værdsætte Krogh for at have sikret os et trofæ ved at vinde divisionen, sin indsats under, indrømmet, utaknemmelige omstændigheder, og som startskuddet til hvad jeg håber bliver en lys fremtid for OB.

Comment

Mon ikke han ryger tilbage til AaB

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Mon ikke han ryger tilbage til AaB
            Det kan jeg 99,999999% garantere dig for at han ikke gør. Han havde en forfærdelig tid sidst han var der, har han sagt til mig.

Men det er jo fodbold. Så alt kan ske

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Det kan jeg 99,999999% garantere dig for at han ikke gør. Han havde en forfærdelig tid sidst han var der, har han sagt til mig.

Det vidste jeg ikke, men meget har jo ændret sig siden han var der sidst.

Comment

han har vel et års løn endnu - var det mig ville jeg holde mig en lang sommerferie. Han har fortjent det.

Comment

Suk .... Zorninger er ikke kendt for at bruge unge talenter, det ender med en slingre-kurs og at man misser langsigtede mål i OB

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
                    Suk .... Zorninger er ikke kendt for at bruge unge talenter, det ender med en slingre-kurs og at man misser langsigtede mål i OB
                    Det er han jo netop kendt for, når de bare er gode nok !

Comment

Nu havde TB ja åbenbart en flok møder før Zorniger blev forpligtet og det har de vel helt sikker talt om at akademiet og udvikling af talenter er fast del i klubbens koncept. Bygger på at Zorniger er med i det ellers ville det gå imod alt man talte om i de sidste år.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

umiddelbart tænker jeg da at en spiller som McCoy passer ret godt ind i det jeg husker Zorninger stod for - angreb, frem af banen. Ejdum tror jeg da også sagtens kan passe ind.

Det bliver ihvertfald spændende at se hvad der kommer til at ske. Hvilke tilgange der kommer...de første træningskampe bliver pludseligt ret interessante - for hvor stort og hvor hurtigt et aftryk kommer Zorninger til at sætte

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Nu havde TB ja åbenbart en flok møder før Zorniger blev forpligtet og det har de vel helt sikker talt om at akademiet og udvikling af talenter er fast del i klubbens koncept. Bygger på at Zorniger er med i det ellers ville det gå imod alt man talte om i de sidste år.
                          Jeg håber at du får ret, men i BIF stod han helt klart for det modsatte og han lagde ikke skjul på det, tværtimod

2 nye assistenter, der ikke er danske, dvs. at træner-teamet er helt uden danskere .... jeg er skeptisk, men håber det bedste for OB

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

han har vel et års løn endnu - var det mig ville jeg holde mig en lang sommerferie. Han har fortjent det.
                            Som jeg hører det er der generelt aftalt “buy out” i kontrakter i dag. Det kan være et fast beløb eller x antal måneder. Så tvivler på at han får 12 måneders løn.
                            Men ved intet om hans kontrakt specifikt.
                            Bare en generel tendens

Comment

Som jeg hører det er der generelt aftalt “buy out” i kontrakter i dag. Det kan være et fast beløb eller x antal måneder. Så tvivler på at han får 12 måneders løn.
                              Men ved intet om hans kontrakt specifikt.
                              Bare en generel tendens
                              ok...men tænker ikke OB bare sådan kan smide ham på gaden uden kompensation.

Uanset; Håber han trods alt kan nyde det er sommer og så holde en god og velfortjent ferie med familien. Væk fra alt det pres han utvivlsomt har været under.

Comment

Jeg håber at du får ret, men i BIF stod han helt klart for det modsatte og han lagde ikke skjul på det, tværtimod

2 nye assistenter, der ikke er danske, dvs. at træner-teamet er helt uden danskere .... jeg er skeptisk, men håber det bedste for OB
                                Jeg har en del gange (i andre tråde) linket til AZs tid i BIF og manglende brug af talenter. Han ville gerne bruge talenter, hvis de var gode nok. Det var de ikke i BIF, hvilket Kim Vilfort også har erkendt og det var derfor de startede deres Masterclass (på baggrund af AZs udtalelser).

Comment

Working...
                                X