Oprindeligt indsendt af cykelmyggen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Det kunne også være Søren Krogh fortsætter som træner i OB efter sommerferien, men med en ny cheftræner over sig.. Han skal ikke være assistenttræner i klubben igen….jeg tænker han skal videre ud og gøre sig nogle erfaringer med cheftræner jobbet måske i en klub i Nordic betligaen
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja. Og medmindre der er en stærk relation mellem begge og de kender hinanden rigtig, rigtig godt kan bare ikke forestille mig at en ny cheftræner peger på forgængeren.
Jeg forestiller mig også en ny cheftræner kunne vælge et setup med 2 assistenter, hvoraf den ene kunne være en med sin daglige gang i ådalen og den anden er en selvudvalgt.
Meeen... Jeg må alt andet lige sige at det hælder mere til at SK enten får lov at fortsætte som cheftræner, eller ryger helt ud, som følge af vi ansætter en ny.
Comment
Comment