Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Mon ikke det vil være det smareste hvis den kommende cheftræner selv udpeger sit setup. Peger han på SK og han kan se sig selv i rollen er det selvfølgelig helt fint.
    Ja. Og medmindre der er en stærk relation mellem begge og de kender hinanden rigtig, rigtig godt kan bare ikke forestille mig at en ny cheftræner peger på forgængeren.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Det kunne også være Søren Krogh fortsætter som træner i OB efter sommerferien, men med en ny cheftræner over sig.
      Det tænker jeg absolut ikke er nogen god idé….Søren har været i den position i klubben, så lagde han sig i baronens seng. Han skal ikke være assistenttræner i klubben igen….jeg tænker han skal videre ud og gøre sig nogle erfaringer med cheftræner jobbet måske i en klub i Nordic betligaen
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
      2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ja. Og medmindre der er en stærk relation mellem begge og de kender hinanden rigtig, rigtig godt kan bare ikke forestille mig at en ny cheftræner peger på forgængeren.
        Jeg tænkte det samme. Jeg finder det temmelig usandsynligt, når SK nu ikke bare lige har vikarieret som cheftræner, men har haft taktstokken i halvandet år. Omvendt er det ret tydeligt at han ikke stortrives i al det udenom det almene trænerarbejde. Det kan have drænet ham så meget mentalt, at han ønsker at træde tilbage i en mere beskyttet rolle.
        Jeg forestiller mig også en ny cheftræner kunne vælge et setup med 2 assistenter, hvoraf den ene kunne være en med sin daglige gang i ådalen og den anden er en selvudvalgt.
        Meeen... Jeg må alt andet lige sige at det hælder mere til at SK enten får lov at fortsætte som cheftræner, eller ryger helt ud, som følge af vi ansætter en ny.

Comment

Working...
        X