Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OT: Jeg synes det virker som nogle fornuftige nok beslutninger. Fint med en permanent mentaltræner, fint med Thomas Skou som transitiontræner, han kender om nogen det kuld af akademister, der forhåbentlig skal lykkes med at bryde igennem på førsteholdet de næste 3-4 år. Mads Lyng frem for Hjortebjerg rimer vel fint nok på "Frem Valby," og mon ikke Frank var ved at gå lidt træt i det hele? Om Mads Lyng så skal med op i, når den forhåbentlig står på superliga om et år, kan man så vurdere til den tid, hvor hans kontrakt jo også udløber.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
      OT: Jeg synes det virker som nogle fornuftige nok beslutninger. Fint med en permanent mentaltræner, fint med Thomas Skou som transitiontræner, han kender om nogen det kuld af akademister, der forhåbentlig skal lykkes med at bryde igennem på førsteholdet de næste 3-4 år. Mads Lyng frem for Hjortebjerg rimer vel fint nok på "Frem Valby," og mon ikke Frank var ved at gå lidt træt i det hele? Om Mads Lyng så skal med op i, når den forhåbentlig står på superliga om et år, kan man så vurdere til den tid, hvor hans kontrakt jo også udløber.
      Men Helveg som scout giver ingen mening. Han har ikke noget netværk og er ikke typen, der tager rundt og ser en masse kampe (heller ikke på TV).

      Ser det mere som, at man beholder ham i klubben for DNAet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        ...Ser det mere som, at man beholder ham i klubben for DNAet.
        Og på den måde giver det mening for mig.
        Ligesom jeg mener man burde have gjort mere for at have holdt Høghen i folden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Men Helveg som scout giver ingen mening. Han har ikke noget netværk og er ikke typen, der tager rundt og ser en masse kampe (heller ikke på TV).

          Ser det mere som, at man beholder ham i klubben for DNAet.
          Gider du at fortælle hvilke type han så er?
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

            Og på den måde giver det mening for mig.
            Ligesom jeg mener man burde have gjort mere for at have holdt Høghen i folden.
            "Problemet" er jo at med den titel kommer du ikke til at se ham ofte i klubben. En scout skal jo ikke have sin daglige gang i Ådalen.

            Havde hellere set ham som transitionstræner, da han ved, hvad der kræves for at levere på øverste hylde som ung spiller !

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

              Gider du at fortælle hvilke type han så er?
              Det har jeg jo lige beskrevet !

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                OT: Jeg synes det virker som nogle fornuftige nok beslutninger. Fint med en permanent mentaltræner, fint med Thomas Skou som transitiontræner, han kender om nogen det kuld af akademister, der forhåbentlig skal lykkes med at bryde igennem på førsteholdet de næste 3-4 år. Mads Lyng frem for Hjortebjerg rimer vel fint nok på "Frem Valby," og mon ikke Frank var ved at gå lidt træt i det hele? Om Mads Lyng så skal med op i, når den forhåbentlig står på superliga om et år, kan man så vurdere til den tid, hvor hans kontrakt jo også udløber.
                Så længe vi ikke ved hvem truppen består af i næste sæson, er det svært at forholde sig til en hurtig oprykning.
                Der er alt for mange ubekendte.
                11 runder inde i efteråret når vi har mødt alle 1 gang, har vi et mere klart billede.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  https://ob.dk/nyheder/2024/juni/nyt-...bW15MTZieXRlcw

                  øv…

                  SK bliver - det tror jeg er en fejl … FH er ikke en del af det fremadrettede og Helveg bliver scout ..
                  Jeg syntes også både Krogh og Lyng skulle ryge ud også.

                  Syntes Krogh lavede en masse fejl og havde kæmpe andel i nedrykningen, har slet ingen tiltro til ham.

                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Det har jeg jo lige beskrevet !
                    Nå ok? Hvorfra ved du at han ikke har noget netværk? og ikke ser kampe?
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Jeg tror forklaringen er, at TB, i modsætning til størstedelen af forum, ikke tænker i "ansvar for hvor vi står," men "hvordan vi bedst kommer videre herfra."
                      Tror også Frank følte sig lidt forbigået, da SK blev cheftræner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                        Nå ok? Hvorfra ved du at han ikke har noget netværk? og ikke ser kampe?
                        Han ser da kampe, men slet ikke i det omfang/ligaer en scout bør.

                        Han kender en del spillere fra sine aktive dage, men har aldrig interesseret sig for fodbold udover den klub han har spillet for.

                        Så tror mere det er for at holde en forbindelse til klubben, men skal da nok undersøge det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Troels var fremme med en sammenligning om at OB var/er/skulle være mere Frem Valby end FCN. Krogh er vel hentet i sin tid, fordi der i den måske hedengangne strategi var kikke meget mod FCN. Spørgsmålet måske om han kan blive "omvendt" til en anden type fodbold hvor "vilje og hjerte" bliver prioriteret højt, og gerne højere end "tika-taka" delen af spillet. Af dem du nævner vil Kim Engstrøm være min favorit men andre kan sikkert også gøre jobbet .. måske også Krogh.
                          Ja tænker også det eneste som kvalificerede Hjortebjerg til OB var at han er Fynbo.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Han ser da kampe, men slet ikke i det omfang/ligaer en scout bør.

                            Han kender en del spillere fra sine aktive dage, men har aldrig interesseret sig for fodbold udover den klub han har spillet for.

                            Så tror mere det er for at holde en forbindelse til klubben, men skal da nok undersøge det.
                            Nå så du ved ikke om han har et netværk og du ved ikke om han følger kampe, tv eller ej, whyscout osv. Men det var bare ikke det du skrev.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Han ser da kampe, men slet ikke i det omfang/ligaer en scout bør.

                              Han kender en del spillere fra sine aktive dage, men har aldrig interesseret sig for fodbold udover den klub han har spillet for.

                              Så tror mere det er for at holde en forbindelse til klubben, men skal da nok undersøge det.
                              Det fremhævede det ved du eller er det bare en påstand du slynger ud?
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                "Problemet" er jo at med den titel kommer du ikke til at se ham ofte i klubben. En scout skal jo ikke have sin daglige gang i Ådalen.

                                Havde hellere set ham som transitionstræner, da han ved, hvad der kræves for at levere på øverste hylde som ung spiller !
                                God pointe.
                                Og det kan du have helt ret i, men man kan jo håbe at hans titel bliver mere af navn end af gavn.

                                Comment

                                Working...
                                X