Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
    Hov. Hvad sagde vi?

Comment

Hallelujah! Jeg er fucking glad idag

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Zorniger bringer to assistenter med.
        Mystisk. Min kilde sagde Bisgaard sammen med Zorniger. Måske i en anden rolle i klubben?

Comment

Helt ny stab. Det er med 2 nye assistenter.

det er jeg mega spændt på det her!

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            Og jeg kan snakke taktiken og opstilling på tysk med ham. ;-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
              Hov. Hvad sagde vi?
              En “I told you so” til folket er vel på plads her

Comment

Jeg tror at en del spillere får det svært. Ifølge min kilde er det mangel på intensitet og løbevillighed som har udløst at Zorniger er blevet vagt. Han skal få ført SL-truppen fra “Danmarksserie-intensitet til SL-intensitet”

Comment

Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                  Ditto!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Jeg tror at en del spillere får det svært. Ifølge min kilde er det mangel på intensitet og løbevillighed som har udløst at Zorniger er blevet vagt. Han skal få ført SL-truppen fra “Danmarksserie-intensitet til SL-intensitet”
                    Derfor jeg ofte har snakket om lejrbålsstemningen i Ådalen og argumenteret for ansættelsen af en hård hund af en træner

Faktisk også derfor en del spillere ikke ønskede at rykke med ned...
                    Last edited by Online; 31-05-2025, 11:59.

Comment

Selvom det er de rigtige valg har jeg dog sympati med Søren Krogh. Det er lidt synd for ham men sådan er gamer. Håber de giver ham en værdig afsked med åben dør. For kan sagtens se ham i en anden rolle i klubben.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                        Selvom det er de rigtige valg har jeg dog sympati med Søren Krogh. Det er lidt synd for ham men sådan er gamer. Håber de giver ham en værdig afsked med åben dør. For kan sagtens se ham i en anden rolle i klubben.
                        Mon ikke han siger farvel for denne gang og måske på gensyn. En hård verden og hård skæbne. Ønsker ham det bedste fremadrettet

Comment

Nu bliver det spændende at se, hvad “vi” nu skal brokke os over. “Vi” finder sgu nok på noget nu Krogh er væk - “sløjt at TB ikke ansatte Zorniger for et år siden”…..

Comment

Jeg er overbevist, at det var uundgåeligt at skifte træneren, desværre. Der var alt for mange mangler i vores hold og holdet var slet ikke sammentømret nok. Men jeg skal sige tak til Søren Krogh for hans kæmpe indsats for klubben og for at bringe OB tilbage til Superligaen under delvist vanskelige forudsætninger. Det bliver spænende med Zorniger som ny træner, jeg tænker der kommer mere intensitæt og løbevillighed i et indstuderet taktiksk system. Forhåbentlig er alle spillere klar og topfit efter endt ferie. Der er et tiltrængt tryk på "restart"knappen, som giver nyt energi og tro på overlevelsen i næste sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              helt enig - glad for han fik rettet skuden så meget op at han fik lov at gøre sæsonen færdig - det var jeg for alvor nervøs for på et tidspunkt.

Tak for indsatsen til Krogh - og alt det bedste fremover

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Nu bliver det spændende at se, hvad “vi” nu skal brokke os over. “Vi” finder sgu nok på noget nu Krogh er væk - “sløjt at TB ikke ansatte Zorniger for et år siden”…..
                                jamen det er jo ikke anderledes end ved enhver ny træner - der skal leveres, personligt vil jeg først og fremmest se et tydeligt aftryk spillemæssigt. Men så skal der jo ihvertfald også sejre nok til at vi ikke for alvor kommer i farer.

Comment

Working...
                                X