Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Søren Krogh cheftræner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

TB er jo en fremragende retoriker, så det kan godt være mit sortsyn sammenlagt med hans talegaver, har medvirket til at jeg tror SK bliver. Men med så mange hele og halve rygter, kan det da godt være at vi er så heldige at SK ryger. Der er jo f.eks. også den mulighed, at ham TB gerne vil have, lige vil se tiden lidt an ang. om der er bedre jobmuligheder et andet sted. Men det er selvsagt spekulationer.

Men i længden er det altså et problem, hvis de rygter kører videre og evt. bliver større uden at ledelsen er ude og slå fast at SK er træner i næste sæson eller ej. Så der må snart ske noget, den ene eller den anden vej. Den usikkerhed skal væk op til sæsonstart og meget gerne før.

Comment

Uwe Rösler

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
        Uwe Rösler
        Ja, ham kunne jeg godt se hos os. https://bold.dk/fodbold/klubber/agf/...-faerdig-i-agf

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
          Jeg gætter på at det er en træner som TB vil være interesseret i - men det kan også være at han ikke vil OB ...

Hvis der er et match, i forhold til Uwe Rösler's profil, vil det være godt gået af OB at hyre ham

Comment

Jeg gætter på at det er en træner som TB vil være interesseret i - men det kan også være at han ikke vil OB ...

Hvis der er et match, i forhold til Uwe Rösler's profil, vil det være godt gået af OB at hyre ham
            Helt enig.

Comment

Han er jo en toptræner i DK så selvf. har TB ham på radaren .. hvis vi skal have ny træner. Han har vel ikke ligefrem brilleret med at bringe spillere ind fra GFs akademi, men kan han købe ind på vores strategier og visioner så tror jeg han er en et godt bud HVIS :)

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                Uwe Rösler vil jeg også gerne have til OB.

Lønmæssigt kan vi måske få ham lidt billigere, da vi må gå ud fra AGF skal give ham en stor kompensation, de de vist har kontrakt med ham 3 år endnu.

Så bliver det også spændende om AGF kan lokke Bo Svensson til eller om de hapser Zorniger.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Uwe Rösler vil jeg også gerne have til OB.

Lønmæssigt kan vi måske få ham lidt billigere, da vi må gå ud fra AGF skal give ham en stor kompensation, de de vist har kontrakt med ham 3 år endnu.

Så bliver det også spændende om AGF kan lokke Bo Svensson til eller om de hapser Zorniger.
                  Der er rygter om, at Bo er på vej til Sparta Prag

Comment

Zorniger!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Zorniger!
                      Jeg sagde det jo

Comment

Zorniger!

Comment

https://ob.dk/nyheder/2025/maj/alexa...EskeCvE.WjDKqA
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Hov. Hvad sagde vi?

Comment

Zorniger!
                              Og Bisgaard bliver den næste - men det er nok ikke så overraskende.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Og Bisgaard bliver den næste - men det er nok ikke så overraskende.
                                Zorniger bringer to assistenter med.
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X