Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Søren Krogh cheftræner
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ret meget det samme han sagde på selve dagen syntes jeg. Han virker meget afklaret - og han skal naturligvis være uenig i beslutningen om at fyrer ham.
jeg mener det var det rigtige at gøre - der var ikke nogen fremgang at spore - ikke så mærkeligt hvis manden bliver bedt om at træne og spille på en måde der ikke ligger til hans stil.
Så håber for ham han finder det rigtige projekt for ham.
Det vil være mærkeligt, hvis ikke Aab har en føler ude. Der lægger en opgave meget lig den han løste hos os lige der. Hvad der kan være i udlandet er svært at vide. Norske og svenske klubber er oplagte, men måske er der også nogen af vores større danske trænernavne i udlandet, som har fået øje for hans meget hjertelige og samlende væsen kan harmonere godt på assistentsiden, i en ellers hård og kynisk fodboldverden, særligt i de større ligaer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Ja. Jeg kan sagtens forstå nogen har kigget i hans retning efter det flotte resultatmæssige efterår. Det var ikke en opgave enhver mand kunne løse at få samling på stumperne og dominere en række så flot. Om efterspørgslen så er kølnet lidt efter et falmende forår, kan desværre for ham godt være, men der skal nok være en ok attraktiv arbejdsgiver parat.
Det vil være mærkeligt, hvis ikke Aab har en føler ude. Der lægger en opgave meget lig den han løste hos os lige der. Hvad der kan være i udlandet er svært at vide. Norske og svenske klubber er oplagte, men måske er der også nogen af vores større danske trænernavne i udlandet, som har fået øje for hans meget hjertelige og samlende væsen kan harmonere godt på assistentsiden, i en ellers hård og kynisk fodboldverden, særligt i de større ligaer.
Hvis man ikke har det fulde indblik i det halvandet år han var som træner kan en del jo ignoreres og han taler jo godt for sig. Tænker at der nok skal komme noget."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Mon ikke at han kan undskylde foråret med Bondes skade og salget af Manneh, Fenger osv. Krav fra ledelsen om at bruge egne talenter og at det er en “gammel ven” der er hentet ind ..
Hvis man ikke har det fulde indblik i det halvandet år han var som træner kan en del jo ignoreres og han taler jo godt for sig. Tænker at der nok skal komme noget.
Men jo han skal nok få chancen som cheftræner I en af de bedste rækker i Skandinavien på et tidspunkt, det tror jeg på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Mange undskyldninger som måske købes. Nogen vil måske mene at han fortsat havde det bedste hold, og derfor også burde have skrabet nok sammen til i hvert fald at være et tophold, og ikke et midterhold, som vi havde været, hvis ikke vi havde efterårets forspring.
Men jo han skal nok få chancen som cheftræner I en af de bedste rækker i Skandinavien på et tidspunkt, det tror jeg på.
Mange mange afgange i sommers af start11 spillere … det vil de se .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Har træningen/disciplinen været for slap under SK ?
"- Jeg har fået lært en masse og fået taget en masse muskelmasse på, som også har gjort mig klar til at spille mig tættere på Serie A-fodbold på den anden side af sommerferien. Så det har været en god tid, selvom jeg ikke har spillet, siger Slotsager, da Bold møder ham i U19-lejren."
https://bold.dk/fodbold/klubber/vero...p-til-mig-selv
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægHar træningen/disciplinen været for slap under SK ?
"- Jeg har fået lært en masse og fået taget en masse muskelmasse på, som også har gjort mig klar til at spille mig tættere på Serie A-fodbold på den anden side af sommerferien. Så det har været en god tid, selvom jeg ikke har spillet, siger Slotsager, da Bold møder ham i U19-lejren."
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Baseret på input fra bl.a. Slots, AZ og TH.
Lader ikke til at man har fokuseret så meget på det fysiske de senere sæsoner, men bare min ydmyge mening/observation
at man konsekvent skal skifte 5 mand hver eneste kamp pga manglende form. Jeg kan ikke forestille mig, at en rutineret træner som AZ kommer til at skifte så meget ud i kampene.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Sammenholdt med alt det udskiftningsroderi pga røde lamper der løb rundt, så vil jeg altså gerne bakke op her. det kan simpelthen ikke være rigtigt,
at man konsekvent skal skifte 5 mand hver eneste kamp pga manglende form. Jeg kan ikke forestille mig, at en rutineret træner som AZ kommer til at skifte så meget ud i kampene.
Kan vi finde ud af hvad vi skal brokke os over?
Jeg prøver ikke at forsvare noget eller nogen som helst.
Jeg tror personligt også, at vi har hvilet for meget over laurbærrene den sidste sæson, til træningerne, fordi at det “bare” er 1. Division i spillernes øjne.
Uden at have noget konkret info på det, så tror jeg, at vore træninger, var bedre i August, end i Marts måned, fordi der var “noget på spil” dengang.
Men enig i at vi under Zorniger kommer til at overgå de sidste mange sæsoner, niveauer og intensitet, under træningerne.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægHar træningen/disciplinen været for slap under SK ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Sammenholdt med alt det udskiftningsroderi pga røde lamper der løb rundt, så vil jeg altså gerne bakke op her. det kan simpelthen ikke være rigtigt,
Truppens sammensætning er for mig er en af grundende til at det kom til at se lidt "rodet" ud under krogh. Der var flere defenssive spillere at tage af når der skulle skiftes - og så kunne det være en BP der blev skiftet ind - først som angriber og så ned i forsvaret eller omvendt. Gomez der pludseligt skulle dække en back. Mickelson på kanten. Særligt midterforsvaret er nok ikke et sted man er vandt til der bliver skiftet - men det var et sted hvor Krogh kunne få friske kræfter ind.
- Likes 1
Comment
-
Mødte lige Søren Krogh på Frederiksberg for en time siden og snakkede med ham. Jeg sagde et kæmpe tak til ham og sagde at jeg synes at han har gjort det rigtig godt. Han blev oprigtigt glad. Han sagde at at det ærgrede ham at han ikke skulle starte op nu igen; men at han nok skulle finde noget andet. Det gav jeg ham ret i.
- Likes 16
Comment
Comment