Kunne være spændende at få afklaring på om Markus er erstatning for Frøkjær eller hvad der er op og ned
Jeg tror godt vi kan forvente vi henter en alt muligmand til midten + en kant, jeg synes ihvertfald at Alm ligger op til der skal hentes forstærkning for begge.
Tror ikke der sker mere, hvis ikke vi sælger en back.
Jeg tror godt vi kan forvente vi henter en alt muligmand til midten + en kant, jeg synes ihvertfald at Alm ligger op til der skal hentes forstærkning for begge.
Tror ikke der sker mere, hvis ikke vi sælger en back.
Tænker der ryger minimum 2 mere ud. Enten salg eller leje. Og så 3 ind
Kunne være spændende at få afklaring på om Markus er erstatning for Frøkjær eller hvad der er op og ned
er han ikke primært kantspiller? Den plads dækkede frøkjær selvf også en del...
jeg syntes vi har nogle spændende spillere til kanten; Selvén så god ud den smule vi så ham i kamp, Nouck har også noget det er tydeligt så markus og Don D. potentialet tror jeg er stort - men hvor stabilt kan vi regne med det er? Kunne godt tænke mig et klart første valg - en man vidste ville levere.
Problemet er selvf at det vil sætte de unge lidt bag i køen.
Aske mener jeg helt sikkert der skal findes en konkurrent til - tror han vil have godt af en pause men er vi trykke med NM på den back? ikke optimalt
Altså det sagde BW da ret tydeligt at han er, til sfå. Hvad ud over det mangler du?
Rolig nu. Skal jeg automatisk have hørt alt hvad SFÅ siger og gør?
I vores system er han klart kant i mine øjne. Det er muligt at han med tiden kan udvikle sig til en 10`er.
Men syntes det er at få en firkantet klods til at passe i et rundt hul bare fordi man har en klods og et hul i overskud på brættet
I en logisk verden burde Markus erstatte Tongya eller Mucolli. Det ved de også godt selv. Men vil bare ikke indrømme det pt
Men Bjørn W. var på vej til udlandet da de ville tale med ham om Sabbi, så måske er han ude og finde forstærkninger til truppen (VB, midtbane, angreb).
Rolig nu. Skal jeg automatisk have hørt alt hvad SFÅ siger og gør?
I vores system er han klart kant i mine øjne. Det er muligt at han med tiden kan udvikle sig til en 10`er.
Men syntes det er at få en firkantet klods til at passe i et rundt hul bare fordi man har en klods og et hul i overskud på brættet
I en logisk verden burde Markus erstatte Tongya eller Mucolli. Det ved de også godt selv. Men vil bare ikke indrømme det pt
Meh, ser du virkelig Markus på kanten?
Jeg har ikke set ham så meget, men tænker at han umiddelbart passer bedre ind på 10'eren.
Jeg har ikke set ham så meget, men tænker at han umiddelbart passer bedre ind på 10'eren.
Ser ham mest som en offensiv 8`er. Men da vi ikke spiller med det er det efter min mening kan han har den største chance for succes. Men som jeg skriver vil jeg ikke afvise at han kan udvikles til det
Men Bjørn W. var på vej til udlandet da de ville tale med ham om Sabbi, så måske er han ude og finde forstærkninger til truppen (VB, midtbane, angreb).
Hvis BW er på vej til udlandet lyder det til, at der er tale om en større handel, hvor han skal bruge sine "overtalelsesevner"
Tænker der ryger minimum 2 mere ud. Enten salg eller leje. Og så 3 ind
En backup på Rami for salget af Frøkjær
En ny højrekant for salget af Sabbi og måske Tongya
En ny venstreback for salget af Mickelson
En ny central midt for salg af Mucolli og Mustafic
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Beklager hvis jeg har misser noget i tråden, men hvem ville tale med BW?
Comment