Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    hvorfor skulle man det? Tænker planen er han skal have den højre back og nico gjorde det jo fint i venstre side. Smider man Owusu over på den anden back ændre man på to pladser fordi aske skulle have en pause - ville i min bog være tåbeligt.

    Jeg kan ikke finde ud af hvor vigtigt de mener det er at have en venstrefodet på venstre back, NM gjorde det fint som afløser så ikke et akut problem - omvendt hvis han skal spille en stor del af sæsonen er det vel heller ikke optimalt ifht opbygningen af vores spil.
    Nico har gjort det super, min tanke omkring det skyldes, at man gjorde specifikt opmærksom på Leeroy kunne spille begge sider, men ja, som du siger så må prioriteten være, ikke at rykke på Leeroy.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      det ville vel være barret og med aske som back up.

      Owusu og grubbe/nico på den anden back
      Korrekt :-)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        hvorfor skulle man det? Tænker planen er han skal have den højre back og nico gjorde det jo fint i venstre side. Smider man Owusu over på den anden back ændre man på to pladser fordi aske skulle have en pause - ville i min bog være tåbeligt.

        Jeg kan ikke finde ud af hvor vigtigt de mener det er at have en venstrefodet på venstre back, NM gjorde det fint som afløser så ikke et akut problem - omvendt hvis han skal spille en stor del af sæsonen er det vel heller ikke optimalt ifht opbygningen af vores spil.
        Jeg synes også det er vigtigt man får gjort op med sig selv om man vil satse på Aske eller han skal modnes yderligere. Der sker jo gerne det at vores modstandere pludselig får øjnene op for at Nico er højrebenet. De gode hold vil derfor få tilrettelagt presset, så de lukker vinklerne til at han kan bruge sit højreben, og så kommer fejlene.
        Man skal derfor finde en venstrebenet back, hvis Aske skal være reserve. Som Aske har spillet kunne det være godt at få en spiller som Barrett ind. En rutineret mand, som måske har klassen en sæsons tid eller to endnu og så er Aske forhåbentlig bedre rustet til at blive førstevalg. Aske har virket tynget af hatten nu hænger på ham efter Jørgen er smuttet og han har nok brug for i hvert fald en sæson med et kompetent alternativ.

        Det skal bare med til historien at det er langt vigtigere vi får fundet en god erstatning for Sabbi først og fremmest. Et alternativ til midtbanen synes jeg også er vigtigere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Jeg synes også det er vigtigt man får gjort op med sig selv om man vil satse på Aske eller han skal modnes yderligere. Der sker jo gerne det at vores modstandere pludselig får øjnene op for at Nico er højrebenet. De gode hold vil derfor få tilrettelagt presset, så de lukker vinklerne til at han kan bruge sit højreben, og så kommer fejlene.
          Man skal derfor finde en venstrebenet back, hvis Aske skal være reserve. Som Aske har spillet kunne det være godt at få en spiller som Barrett ind. En rutineret mand, som måske har klassen en sæsons tid eller to endnu og så er Aske forhåbentlig bedre rustet til at blive førstevalg. Aske har virket tynget af hatten nu hænger på ham efter Jørgen er smuttet og han har nok brug for i hvert fald en sæson med et kompetent alternativ.

          Det skal bare med til historien at det er langt vigtigere vi får fundet en god erstatning for Sabbi først og fremmest. Et alternativ til midtbanen synes jeg også er vigtigere.
          kunne jo også være en konkurrent til vb - så man havde et alternativ til aske når og hvis der blev brug for det. Reel konkurrence om pladsen og bare rart at have 2 spillere til en plads.

          hentede man barrett ville det jo nok være som klart førstevalg og sende aske ned som backup - hvis man vil de unge ved jeg heller ikke hvor optimalt det ville være.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Jeg synes også det er vigtigt man får gjort op med sig selv om man vil satse på Aske eller han skal modnes yderligere. Der sker jo gerne det at vores modstandere pludselig får øjnene op for at Nico er højrebenet. De gode hold vil derfor få tilrettelagt presset, så de lukker vinklerne til at han kan bruge sit højreben, og så kommer fejlene.
            Man skal derfor finde en venstrebenet back, hvis Aske skal være reserve. Som Aske har spillet kunne det være godt at få en spiller som Barrett ind. En rutineret mand, som måske har klassen en sæsons tid eller to endnu og så er Aske forhåbentlig bedre rustet til at blive førstevalg. Aske har virket tynget af hatten nu hænger på ham efter Jørgen er smuttet og han har nok brug for i hvert fald en sæson med et kompetent alternativ.

            Det skal bare med til historien at det er langt vigtigere vi får fundet en god erstatning for Sabbi først og fremmest. Et alternativ til midtbanen synes jeg også er vigtigere.
            Man kan jo sagtens satse på Adelgaard men lade ham modne lidt mere … han er kun 19 og har tydeligvis stadig brug for at lære nogle ting … Grubbe og Luca er 20 …
            Alle talentfulde men ikke færdige 1. holdspillere .. i hvertfald ikke hvis man skal forvente top6 ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Jeg synes ikke vi er helt så hårdt prøvet på backen. Jeg har ret store forventninger til Adelgaard han er i bakkedal nu, en han kommer igen, det er ligesom det historien om ham fortæller det er meget noget med at komme lidt fra baghjul.

              Vi skal bruge en venstrebenet kant og så skal vi have fundet spiller til midten.

              Jeg ser stadig Owosu som et fint alternativ til VB selv hvis modstanderne begynder at lukke ned for Nico højreben.
              ​​​​​
              ​​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Som jeg skrev tidligere startede det allerede omkring Marts med at Barret selv opsøgte OB men fik et foreløbigt nej.
                Men fedt de har opretholdt kontakten og at det måske kan blive til noget i fremtiden
                Har du slet ikke hørt andet for nyligt, mener du plejer at have gode vandrøre?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Man kan jo sagtens satse på Adelgaard men lade ham modne lidt mere … han er kun 19 og har tydeligvis stadig brug for at lære nogle ting … Grubbe og Luca er 20 …
                  Alle talentfulde men ikke færdige 1. holdspillere .. i hvertfald ikke hvis man skal forvente top6 ..
                  Også derfor jeg synes Barrett er oplagt. En rutineret læremester med erfaring fra større ligaer. Han har også en alder, hvor niveauet begynder at falde i samme moment som Aske skal være klar til at tage over. Så er Aske selvfølgelig velkommen til at udvikle sig til at blive en reel konkurrent, men som han spiller lige nu, så synes jeg en ny VB skal være en del bedre, for han har, hvis man skal være lidt grov dækket op af helvede til i alle hans tre kampe fra start. Derudover havde han også Twentekampen, hvor det var frygteligt. Det er en stejl bakke han skal klatre op af lige nu.

                  Comment


                    Logi Tomasson

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Logi Tomasson
                      Rygte eller ?

                      Comment


                        https://x.com/f_abolhosseini/status/...YxPoNolgPMgCtg

                        Hold nu kæft altså… Hvorfor, seriøst?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Logi Tomasson
                          Ikke just skræmmende stats men noteret som islandsk landsholdsspiller selvom det vist er lang tid siden han har spillet og så har han spillet CL kval mod Malmø hvor de resultatmæssigt har spillet lige op …
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Ikke just skræmmende stats men noteret som islandsk landsholdsspiller selvom det vist er lang tid siden han har spillet og så har han spillet CL kval mod Malmø hvor de resultatmæssigt har spillet lige op …
                            Det lyder som Aske-niveau og nok til at giver en sundere konkurrence end nu hvor han er (næsten) alene om pladsen. 125k er vurderingen så hvis det er nok til at få det bedste ud af Aske er han da velkommen

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Vi forhandler åbenbart med Helsingør om deres vb.

                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...singor-om-back
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                https://x.com/f_abolhosseini/status/...YxPoNolgPMgCtg

                                Hold nu kæft altså… Hvorfor, seriøst?
                                https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...klas-mouritsen

                                Har OB et ambitionsniveau ?
                                OB har tjent omkring 100 millioner på transfers, og nu vil man hente en 28 årig fra 1.division. Hvad er det for et signal at sende.
                                Last edited by sinus; 15-08-2023, 15:15.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X