Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Spændende. Troede ellers ikke han blandede sig i transfers Men self. er han involveret i transfers - alt andet ville jo være tåbeligt
    Han involvere sig ikke i hvem man henter - men hvad man henter?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

      Han involvere sig ikke i hvem man henter - men hvad man henter?
      Ja, det tænker jeg

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så mangler vi bare at Sabbi går igennem.

        Så er hotellet betalt og vi kan alle være glade
        Husk nu at et stærkt OSE er et stærkt OB

        Jeg syntes sgu at vi skal lave en stribet OSE trøje og begynde at spille i den i stedet. For de har godt nok medgang.

        Næhhhh. Mens vi er i gang burde vi omdøbe klubben til OBSE så alle kan få 10% rabat på koncerter og overnatninger. Det ville være FEEEEEEDT

        Eller nowet
        altså de kan ikke længere bruge undskyldninger som at de ikke har pengene til at forstærke sig.

        - spørgsmålet er så om de vil.

        Et par profiler bragt ind nu vil på ingen måde garantere at man når målet om top 6.

        - Men med alle de salg, hvis ikke man gør et eller andet men bare håber man lige kan snige sig med og det så glipper igen igen, det vil fandme se sløjt ud så

        Comment


          Så blev Sabbi officielt på Bold.dk

          Comment


            Vores nye 6'er...

            Giv ham kongekassen i to år på forskerordning

            https://www.transfermarkt.de/morgan-.../spieler/56818

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

              altså de kan ikke længere bruge undskyldninger som at de ikke har pengene til at forstærke sig.

              - spørgsmålet er så om de vil.

              Et par profiler bragt ind nu vil på ingen måde garantere at man når målet om top 6.

              - Men med alle de salg, hvis ikke man gør et eller andet men bare håber man lige kan snige sig med og det så glipper igen igen, det vil fandme se sløjt ud så
              Enig, men heller ingen grund til at male fanden på væggen. Vi var kun en sejr (3 point) fra at komme med i top 6 sidste sæson, hvor Brøndby jo sneg sig ind med sølle 30 point!

              Sidste sæson fik vi kun 1 point de første fem kampe. Så indtil videre går det bedre end sidste sæson.

              Det er ikke sikkert, vi vinder i morgen, men lur mig, om stemningen ikke kan nå at vende én gang eller to i løbet af sæsonen.

              Når alt kommer til alt, er det ganske få parametre, der skal skrues på i det store billede, for at det kan lykkes.

              Men ja, det ser svært ud, når det også er en del af sandheden, at vi har med Randers og Viborg kampen har smidt 3 point overbords, vi med lidt held og koncentration kunne have haft.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                Enig, men heller ingen grund til at male fanden på væggen. Vi var kun en sejr (3 point) fra at komme med i top 6 sidste sæson, hvor Brøndby jo sneg sig ind med sølle 30 point!

                Sidste sæson fik vi kun 1 point de første fem kampe. Så indtil videre går det bedre end sidste sæson.

                Det er ikke sikkert, vi vinder i morgen, men lur mig, om stemningen ikke kan nå at vende én gang eller to i løbet af sæsonen.

                Når alt kommer til alt, er det ganske få parametre, der skal skrues på i det store billede, for at det kan lykkes.

                Men ja, det ser svært ud, når det også er en del af sandheden, at vi har med Randers og Viborg kampen har smidt 3 point overbords, vi med lidt held og koncentration kunne have haft.
                Det er lige præcis det jeg frygter, at de siger; nja det var godt nok tæt på sidste sæson - så vi behøver ikke gøre så meget før det lykkedes. Og det kan være de vil få ret. Lige så vel som en signing eller to ikke garantere noget.

                Men man har nu igennem jeg ved ikke hvor mange sæsoner kørt med den målsætning - uden at kunne opfylde den. Man har nu midlerne. Så mener jeg også man skal vise at man mener hvad man siger og ikke bare krydse fingrene og håbe de andre dummer sig.

                Hvor meget skal der så til? syntes faktisk vores start 11 ser fornuftig ud - men mener så også hurtigt det begynder at se tyndt ud når vi når til indskiftnigner.

                - og det med de 30 point det er vidst ca der snittet ligger hver sæson ( + / - )

                Comment


                  https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...er-i-ofi-kreta Kunne det være af interesse ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                    Enig, men heller ingen grund til at male fanden på væggen. Vi var kun en sejr (3 point) fra at komme med i top 6 sidste sæson, hvor Brøndby jo sneg sig ind med sølle 30 point!

                    Sidste sæson fik vi kun 1 point de første fem kampe. Så indtil videre går det bedre end sidste sæson.

                    Det er ikke sikkert, vi vinder i morgen, men lur mig, om stemningen ikke kan nå at vende én gang eller to i løbet af sæsonen.

                    Når alt kommer til alt, er det ganske få parametre, der skal skrues på i det store billede, for at det kan lykkes.

                    Men ja, det ser svært ud, når det også er en del af sandheden, at vi har med Randers og Viborg kampen har smidt 3 point overbords, vi med lidt held og koncentration kunne have haft.
                    Vi har mistet de fem på papiret bedste spillere i truppen i det seneste halvår (Jebali, Tvær, Minteh, Frø og Sabbi), og erstattet dem med nogle, som MÅSKE er lige så gode. Hvis vi skulle tro på bedre tider, skulle de nye erstatte de fem dårligste i truppen. Jeg synes vi er svækkede eller, hvis vi er heldige status Quo

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                      God spiller, men med Kadrii, Turay og Luca i truppen har jeg svært ved at se at det er der vi skal forstærke os. Vi har også stadig Fenger på kontrakt og Hansborg på vej, så nej tak i denne omgang til Grønning.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

                        Vi har mistet de fem på papiret bedste spillere i truppen i det seneste halvår (Jebali, Tvær, Minteh, Frø og Sabbi), og erstattet dem med nogle, som MÅSKE er lige så gode. Hvis vi skulle tro på bedre tider, skulle de nye erstatte de fem dårligste i truppen. Jeg synes vi er svækkede eller, hvis vi er heldige status Quo
                        Vores trup er forstærket i forhold til sidste sæsonstart, vi har ikke spillere som man tænker det er første division i vores startelver. Det er meget sådan 6 - 8 pladsen type af spillere.

                        Vi mangler 2 klare top, seks spillere. Der har vi kun Ivancevic. Leroy, ligner en der godt an vise sig at være det. Så har vi en del talenter som kan udvikle sig til at blive topseksspillere, men lige et par profiler ind til toppen.
                        ​​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                          1 mål på Kreta. 1 mål i AGF. 1 mål i Sydkorea. Derudover mindes jeg også at han, i den Viborg dokumentar som TV Midtvest lavede, sad og brokkede sig over at han ikke havde fået lov til at sparke et straffe. Nej tak, ham håber jeg slet ikke vi overvejer.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                            Enig, men heller ingen grund til at male fanden på væggen. Vi var kun en sejr (3 point) fra at komme med i top 6 sidste sæson, hvor Brøndby jo sneg sig ind med sølle 30 point!

                            Sidste sæson fik vi kun 1 point de første fem kampe. Så indtil videre går det bedre end sidste sæson.

                            Det er ikke sikkert, vi vinder i morgen, men lur mig, om stemningen ikke kan nå at vende én gang eller to i løbet af sæsonen.

                            Når alt kommer til alt, er det ganske få parametre, der skal skrues på i det store billede, for at det kan lykkes.

                            Men ja, det ser svært ud, når det også er en del af sandheden, at vi har med Randers og Viborg kampen har smidt 3 point overbords, vi med lidt held og koncentration kunne have haft.
                            5 point… vi burde have haft

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              Det er lige præcis det jeg frygter, at de siger; nja det var godt nok tæt på sidste sæson - så vi behøver ikke gøre så meget før det lykkedes. Og det kan være de vil få ret. Lige så vel som en signing eller to ikke garantere noget.

                              Men man har nu igennem jeg ved ikke hvor mange sæsoner kørt med den målsætning - uden at kunne opfylde den. Man har nu midlerne. Så mener jeg også man skal vise at man mener hvad man siger og ikke bare krydse fingrene og håbe de andre dummer sig.

                              Hvor meget skal der så til? syntes faktisk vores start 11 ser fornuftig ud - men mener så også hurtigt det begynder at se tyndt ud når vi når til indskiftnigner.

                              - og det med de 30 point det er vidst ca der snittet ligger hver sæson ( + / - )
                              Enig det ville være fint de viste noget attitude ift. Transfers, i stedet for ift opvarmningstrøjen
                              (som efter min menig er så top proletar som den overhovedet kan blive)
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Kunne være spændende at få afklaring på om Markus er erstatning for Frøkjær eller hvad der er op og ned

                                Comment

                                Working...
                                X