Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    OB så talentet men formåede ikke at forløse det. Det var der en anden klub der gjorde og det var så det … ikke første gang, næppe sidste ..
    man kan så sige, at man valgte at satse på Minteh i stedet for, hvilket jeg mener var det rigtige at gøre…..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      man kan så sige, at man valgte at satse på Minteh i stedet for, hvilket jeg mener var det rigtige at gøre…..
      Jeg kunne godt trænge til nogle transferrygter, hører du noget?:)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

        man kan så sige, at man valgte at satse på Minteh i stedet for, hvilket jeg mener var det rigtige at gøre…..
        Man kunne sagtens have satset på begge da han var rendyrket 9`er. Man kunne jo have skrevet kontrakt og lejet ham ud hvis man havde set noget i ham.
        Havde været nemmere hvis man som FCM havde 2 klubber på speed dail der kunne have givet ham lidt spilletid

        Men jeg så heller ikke det store lys i ham til træning. Andet end en flot fysik for sin alder. Så forstår godt man sendte ham videre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Der kommer 100% gang i den i den sidste uge hvor lidt skal ud og man holder øje med noget der virkelig kan forstærke os. Der skal nok komme mere ind.
          Nok noget leje med/uden option fra højere hylde
          Syntes egentligt at BW har gjort det godt med at have en trup klar til sæsonstart og umiddelbart har holdt noget økonomisk krudt klar til slutningen af vinduet hvor der måske er nogle der mangler en klub men havde andet som 1. prioritet.
          Andre klubber afventer det sidste i vinduet og det bør give en fordel .. og forhåbentlig ikke den markant ringe start som i sidste sæson ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            Korrekt, og man jo ikke vinde i lotto, hver gang, selvom man gør sit hjemmearbejde bedst muligt.
            Er der efterhånden ikke lidt abstinenser over, at der ikke kommer flere ind i truppen - nu var vi jo lige så godt i gang..?
            Jo savner noget aktivitet ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Syntes egentligt at BW har gjort det godt med at have en trup klar til sæsonstart og umiddelbart har holdt noget økonomisk krudt klar til slutningen af vinduet hvor der måske er nogle der mangler en klub men havde andet som 1. prioritet.
              Andre klubber afventer det sidste i vinduet og det bør give en fordel .. og forhåbentlig ikke den markant ringe start som i sidste sæson ..
              Enig. Godt gået at BW&Co.

              Ville være lækkert hvis man ikke slipper flere profiler nu. Sabbi skal blive. Han styrker os på kanten og på 9`eren.
              Så det skal helst være fyld vi slipper

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Jeg kunne godt trænge til nogle transferrygter, hører du noget?:)
                Ikke nye rygter, men har set det interwiev du linkede til, og det bekræftede egentlig bare de info jeg har fra andetsteds, at Rasmus Falk vil være vigtig der hvor han spiller. At han afviser et skifte dette vindue, det skal han vel, da han nok forventer at kunne blive vigtig for FCK. Hvis FCK køber 2 nye der er 5 år yngre end ham, så har man jo situationen, som han ikke ønsker. Vi må se, hvis han er i så fin form som han melder, så tror jeg faktisk han ville være noget nær den perfekte at få til OB. Men bolden ligger hos FCK, nu nævner han USA, nok mere et røgslør, der er ingen tvivl om hvor han spiller, såfremt han ikke skal blive i FCK.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                  Ikke nye rygter, men har set det interwiev du linkede til, og det bekræftede egentlig bare de info jeg har fra andetsteds, at Rasmus Falk vil være vigtig der hvor han spiller. At han afviser et skifte dette vindue, det skal han vel, da han nok forventer at kunne blive vigtig for FCK. Hvis FCK køber 2 nye der er 5 år yngre end ham, så har man jo situationen, som han ikke ønsker. Vi må se, hvis han er i så fin form som han melder, så tror jeg faktisk han ville være noget nær den perfekte at få til OB. Men bolden ligger hos FCK, nu nævner han USA, nok mere et røgslør, der er ingen tvivl om hvor han spiller, såfremt han ikke skal blive i FCK.
                  Han tager til FCN og danner midterakse med Tverskov i den kommende sæson og når deres ejer så åbner for holdet i USA næste år så tager de derover og styrer MLS ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Jeg ville virkelig gerne have haft Jakob Rasmussen ind til truppen. Men man vidste jo også godt at det ikke var realistisk han er for dyr. Jeg tror prisen passer meget godt, priserne på fodboldspillere er stukket af. En god venstrefodet stopper med fortid i Fiorentina og førstereserve for de hollandske mestre, 20 mill og det nabolag, det lyder korrekt.
                    ​​​​​​

                    ​​​​​

                    Comment


                      Tipsbladet


                      OB'er var tæt på hollandsk skifte

                      OB har brugt sommeren på at hente en stribe nye spillere, men en af dem var man angiveligt tæt på ikke at få fat på.

                      Svenske Rami Al-Hajj er en spændende spiller, som denne sommer er skiftet fra Heerenveen til OB på en fri transfer, men han var ifølge Voetbalalert tæt på at rykke til SC Cambuur i stedet for OB.

                      Hvorfor det endte med, at han tog til Danmark i stedet, vides ikke, men det forlyder, at offensivspilleren havde besluttet sig for Cambuur, men altså endte i Odense og OB, hvor han kan se frem til en nøglerolle.

                      21-årige Al-Hajj spiller 10'er og ligner afløseren for Mads Frøkjær-Jensen, som er blevet solgt til Preston.

                      Comment


                        Ved ikke om det tidligere er nævnt men jfr. BT podcast har Kadrii “fået lov til” at finde en ny klub for BW.
                        BW har tidligere meddelt at der skal en angriber væk men de troede at han mente Fenger ..
                        Randers skulle være interesseret men kan ikke matche lønpakken som skulle være i top10 hvis han spillede i BIF.
                        OB skal sende penge med i hvert fald …

                        Med mindre der er fordi at man henter en sikker start11 angriber syntes jeg nu nok at man skal beholde ham ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Anden BT podcast taler om Tongya til SerieB men intet nyt ….

                          CercleBrugge og Utrecht har været/er interesseret i Markus Jensen og har tilbudt kontrakt, hvilket tvinger OB til at tilbyde kontrakt?

                          Fenger følger åbenbart VIFF på Insta .. men nu har VIFF købt Ementa ..
                          Last edited by Plum; 15-07-2023, 06:59.
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Anden BT podcast taler om Tongya til SerieB men intet nyt ….

                            CercleBrugge og Utrecht har været/er interesseret i Markus Jensen og har tilbudt kontrakt, hvilket tvinger OB til at tilbyde kontrakt?

                            Fenger følger åbenbart VIFF på Insta .. men nu har VIFF købt Ementa ..
                            Tror ikke OB føler sig tvunget til at give Markus SL kontrakt. Det skulle han have alligevel da han er pænt god. Men det er klart med så stor interesse kan han måske få en bedre kontrakt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Jeg ville virkelig gerne have haft Jakob Rasmussen ind til truppen. Men man vidste jo også godt at det ikke var realistisk han er for dyr. Jeg tror prisen passer meget godt, priserne på fodboldspillere er stukket af. En god venstrefodet stopper med fortid i Fiorentina og førstereserve for de hollandske mestre, 20 mill og det nabolag, det lyder korrekt.
                              ​​​​​​

                              ​​​​​
                              Hvis du skulle vælge? Slotsager 17 år voldsomt talent, 5 årig kontrakt til en samlet pris på 6-8 mio (løn,-sign on), eller Jacob Rasmussen, 4 årig kontrakt til en samlet pris på 30-35 mio (transfer, løn, sign on). Jeg ville vælge Slotsager

                              Comment


                                Ham her følger OB på instagram, han er defensiv midtbane, der mangler vi vel ikke spillere, med mindre nogen er på vej ud.

                                https://www.transfermarkt.com/vladan...spieler/376453

                                Comment

                                Working...
                                X