Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg tror også der kommer noget ind. Men om det bliver profiler tvivler jeg stærkt på.
    Så sent i vinduet skal de jo købes. Oftest dyrt hvis man er desperat. Det viser OB ingen tegn på at ville

    Jeg er rigtig glad og tilfreds med Sven,Rami og Leeroy. Godt scoutet og de skal nok blive profiler
    Men det er simpelthen ikke nok hvis vi skal i Top 6

    Jeg kan godt leve med at Nico overtager VB fra Aske hvis det bare betyder at vi får en midtbanespiller og en offensiv spiller ind med kvalitet
    Så skal Bjørn bare afsætte Mucolli og Mustafic
    Jeg tror vi henter ind til toppen af hierarkiet, vi har fint med talenter og med flere på vej nede fra akademiet så tror jeg sgu man tænker i startelveren, man får altså også en del lønkroner frigivet ved Sabbi transferen. Vi kan godt finde profiler også på en fri transfer, men som en anden skriver så er det lige det der med at holde kortene ind til kroppen når der også er penge i tanken.

    Jeg synes også man har hentet godt ind. Leroy og Rami tror jeg kan blive superliga profiler når de lige tager et skridt op.

    Köhler skal jeg lige se lidt mere før jeg er sikker på at han kan spille på en midtbane med to spillere. Men er umiddelbart en fin duelspiller der også er fornuftig på kuglen, det er mere det med den fart der og så skulle dække så stort et rum, det ved jeg ikke helt om det kommer til at fungere.

    Jeg ville gerne se Leroy på VB positionen han ser ud til. At have et udmærket venstreben og er jo en Ajax back så man må gå udfra at han spiller med begge ben, så Grubbe på højre så opfylder vi også målet med tre akademier i startopstillingen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Jamen, så bliver det jo nok lidt over 3 millioner, hvilket vel er penge man ikke havde kalkuleret med i dette vindue.
      Martin Davidsen skriver små 5 mio på x

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Hvordan kan du være sikker på det?

        Jeg er ikke sikker på noget som helst med OB. Måske bruger vi hele lortet på at købe rub og stub af Volbeats aflagte garderobe; måske frister det med syv højrebacks fra tysk amatørfodbold.

        Guderne må vide hvad meningen er.
        Fordi Sabbi klart er truppens løntunge offensive profil som man skal erstatte. Man har fået pengene både i transfer og lønkroner ind til at kunne gøre det, derfor er jeg ret sikker på at man også gør det.

        Comment


          Minteh 60
          Frø 10
          Sabbi 15
          Jebali 7,5
          Breum 2
          King 1
          OC 5

          ​​​​​Så er vi over de 100 mill



          Som en der har været efter Ådalen i forhold til at få gang i forretningen så må jeg bare tage hatten af, det er sgu godt gået.

          ​​​​​​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Jamen, så bliver det jo nok lidt over 3 millioner, hvilket vel er penge man ikke havde kalkuleret med i dette vindue.
            Tænker jeg ikke får den store betydning for hvad vi køber. Det ryger bare ind på bogen. Men fint med lidt ekstra.
            Hvis det fortsætter sådan her må det jo have en betydning for vores budget på et tidspunkt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
              Minteh 60
              Frø 10
              Sabbi 15
              Jebali 7,5
              Breum 2
              King 1
              OC 5

              ​​​​​Så er vi over de 100 mill



              Som en der har været efter Ådalen i forhold til at få gang i forretningen så må jeg bare tage hatten af, det er sgu godt gået.

              ​​​​​​
              havde nok håbet på lidt mere for frø - men Breum er nok den der stikker mest ud, fint at få ham videre hvis ikke man ville bruge ham - men godt nok i den lavere ende.

              Nu er der kommet penge ind - hvad vil i så bruge dem til OB? Kunne godt tænke mig vi fik bare en smule indsigt i hvad planerne er. Et par profiler ind nu? Og så lidt flere penge at lege med spredt ud over nogle år? Bedre træningsfaciliteter?

              Hvis begejstringen over at klubben laver gode salg skal holdes ved lige skal vi også kunne se de penge blive brugt på klubben igen.

              Det store Minteh salg er jo kun fedt hvis de penge bliver "sat i arbejde"

              Comment


                Hvor længe var det Thorborg havde de to 25% "klausuler" med OB.
                Mener den første udløb i 21, den anden lidt senere. Er vi ude af begge to.

                ​​​​​
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Hvor længe var det Thorborg havde de to 25% "klausuler" med OB.
                  Mener den første udløb i 21, den anden lidt senere. Er vi ude af begge to.

                  ​​​​​
                  Tror vi hænger på den ene endnu

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Minteh 60
                    Frø 10
                    Sabbi 15
                    Jebali 7,5
                    Breum 2
                    King 1
                    OC 5

                    ​​​​​Så er vi over de 100 mill



                    Som en der har været efter Ådalen i forhold til at få gang i forretningen så må jeg bare tage hatten af, det er sgu godt gået.

                    ​​​​​​
                    Så fik vi jo også en skilling fra FIFA i sidste måned. Så mangler BW bare at sælge Slotsager for et kæmpe beløb…

                    Og Wupti… Så er udbygningen af Hotel Odense betalt og vi er bliver stadig nummer 8. Er livet ikke herligt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tror vi hænger på den ene endnu
                      Det er jeg også bange for vi gør. Det er en del penge.

                      ... Men okay, havde det ikke været for Thorborgs 250 millioner så havde vi nok slet ikke stået her med de salg i dag.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        havde nok håbet på lidt mere for frø - men Breum er nok den der stikker mest ud, fint at få ham videre hvis ikke man ville bruge ham - men godt nok i den lavere ende.

                        Nu er der kommet penge ind - hvad vil i så bruge dem til OB? Kunne godt tænke mig vi fik bare en smule indsigt i hvad planerne er. Et par profiler ind nu? Og så lidt flere penge at lege med spredt ud over nogle år? Bedre træningsfaciliteter?

                        Hvis begejstringen over at klubben laver gode salg skal holdes ved lige skal vi også kunne se de penge blive brugt på klubben igen.

                        Det store Minteh salg er jo kun fedt hvis de penge bliver "sat i arbejde"
                        10 mill for Frø med et år tilbage er go'kent. Breum er jo lidt et smertensbarn men man må bare sige at han slog jo ikke til og at man har valgt at satse på Charly istedet for virker i min bog som et rigtigt sats. Så skal man heller ikke glemme en afledt effekt af akademisatsningen er at vi har flere spillere ude, Breum kan jo lave en retur senere i karrieren.

                        Jeg kigger da allerede på Lund Jensen i club Brügge, ser da spændene ud hvis han ikke lige kan komme på holdet i Brügge.

                        Forhåbentligt bliver der penge både til faciliteter og til spiller trup, det har vi ihvertfald solgt godt nok til.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Så fik vi jo også en skilling fra FIFA i sidste måned. Så mangler BW bare at sælge Slotsager for et kæmpe beløb…

                          Og Wupti… Så er udbygningen af Hotel Odense betalt og vi er bliver stadig nummer 8. Er livet ikke herligt


                          Du kan da også tage glæden ud af alting.

                          Comment


                            Lukas Engel fra SIF til 8 mio? Det gad jeg godt..

                            Comment


                              Men det er næppe os...

                              Selskabets dattervirksomhed Silkeborg IF A/S har oplyst, at der pågår forhandlinger om transfer af kontraktrettighederne på Lukas Engel med sigte på et omgående klubskifte. Det er selskabets forventning, at disse forhandlinger vil resultere i en transferaftale, betinget af en række individuelle forbehold, der alle forventes opfyldt i nær fremtid.

                              Ovennævnte transaktion medfører at selskabets resultatforventning i indeværende regnskabsår opjusteres til et resultat før evt. dagsværdiregulering af investeringsejendomme og før skat i intervallet +32 mio. kr. til +40 mio. kr., mod tidligere et resultat i intervallet +15 mio. kr. til +25 mio. kr.

                              Comment


                                I flg. BT er Sabbi solgt til Le Havre for 2 mill. euro, eller ca 15 mill. kr. Det er mere end Antalyaspor bød for kort tid siden
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X