Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Dejligt med Slots, den havde jeg ikke lige fået med.
    SFÅ havde et interview med ham igår i forbindelse med optakt til kampen mod kakerlakkerne, der fortalte han det. Så kan der selvfølgelig ske meget, men i mine ørerlød det nu ret overbevisende, når han siger at han regner med at være her efter transfervinduet lukning.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Slotsager udtalte igår at han regner med at være her når transfervinduet lukker. Hvis der er en CB på vej ud, så lugter det i min næse mest som Mihajlo. Mest fordi han ikke engang kommer på bænken på trods af at træne fuldt med og spille 60 i kampen mod B93.

      Det vigtigste i min bog der er at der kommer styr på. Mustafic situationen, hvis han skal ud så skal han altså skydes af så der kan komme noget forstærkning ind centralt, vi er royalt på røven hvis vi ikke har et tredjevalg inde centralt i banen.

      Mucolli skal man også man også have fundet en løsning på.

      Markus Jensen tror jeg har forlænget sin kontrakt på grundlag af at skulle være gardering på 10'eren. Jeg er helt fin med det, fungerer det af h til så har man stadig Kadrii der kan spille den og Rami virker som et fornuftigt første valg. Tongya kan også spille den.

      Gerne to profiler ind en til den centrale midt og en til en kant. Måske overveje at finde noget i Norge og Sverige nu når deres krone er så langt nede i værdi må man da kunne gøre nogle gode handler. Spiller handel grænseshopping.

      ​​​​​​
      det håber jeg da også - derfor kan BW jo sagtens være igang med at undersøge mulige erstatninger - både hvis der skulle lande et alt for stort tilbud til allersidst i vinduet. Men vel også fordi både Ivan og BP har haft deres problemer med skader - kan jo desværre ikke udelukkes at der hurtigt skal findes en erstatning.

      Kan også være man har erkendt at dem man har rendende bare ikke er gode nok - ikke ligefrem 1 klasses forsvarsspil vi har set hidtil

      Comment


        Kan se ham Zeidan ikke har været i truppen for Malmø de sidste 2 kampe. Spændende om han stadig kunne være en mulighed.
        Han kan selvfølgelig være skadet men inden der var han på bænken et par kampe uden at komme ind

        Men så opstår spørgsmålet. Er det en der ville kunne forstærke os?

        Comment


          Eller Christian Sørensen

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

          Gad vide om han kommer i overskud nu

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Eller Christian Sørensen

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

            Gad vide om han kommer i overskud nu
            Så ville vores VB "problem" være løst, men syntes at kunne se, han har kontrakt til udgangen af 2025, så han er heller ikke billig at købe fri, plus han får noget bedre hyre end vi sikkert vil give.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Eller Christian Sørensen

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-fc-koebenhavn

              Gad vide om han kommer i overskud nu
              Skulle Sørensen ryge vil det jo betyde, at de skal på jagt efter endnu en venstre back, så det tror jeg ikke. De vil bare gerne have to stærke spillere på alle positioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                Skulle Sørensen ryge vil det jo betyde, at de skal på jagt efter endnu en venstre back, så det tror jeg ikke. De vil bare gerne have to stærke spillere på alle positioner.
                Har ikke styr på hvor mange backs de har. Har bare set at CS langtfra spiller alle kampe. Så bliver det ekstra svært når en som ham kommer der nok tager den fast

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

                  Så ville vores VB "problem" være løst, men syntes at kunne se, han har kontrakt til udgangen af 2025, så han er heller ikke billig at købe fri, plus han får noget bedre hyre end vi sikkert vil give.
                  Så må vi betale de 5-6 mill det koster plus at give ham en 4 årig på Skjelvik niveau

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Har ikke styr på hvor mange backs de har. Har bare set at CS langtfra spiller alle kampe. Så bliver det ekstra svært når en som ham kommer der nok tager den fast
                    Boilesen (og Diks) kan vel også dække den side

                    Comment


                      Jeg tror ikke, CS har den fjerneste interesse i OB.

                      Jeg tror aldrig, han har forestillet sig at være fast starter i FCK, men han får fint med spilletid, og det virker som om, at han nyder sit opholde til fulde. Med god grund. Han er en fed historie.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Jeg tror ikke, CS har den fjerneste interesse i OB.

                        Jeg tror aldrig, han har forestillet sig at være fast starter i FCK, men han får fint med spilletid, og det virker som om, at han nyder sit opholde til fulde. Med god grund. Han er en fed historie.
                        Hvis alternativet er tribunen(ved ikke om det sker) så kan jeg sagtens se det ske. Men indrømmet. Chancen er lille

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Boilesen (og Diks) kan vel også dække den side
                          Og Jelert også vel

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Jeg tror ikke, CS har den fjerneste interesse i OB.

                            Jeg tror aldrig, han har forestillet sig at være fast starter i FCK, men han får fint med spilletid, og det virker som om, at han nyder sit opholde til fulde. Med god grund. Han er en fed historie.
                            Specielt ikke når man hører SFÅ optakten .. mere grøn end stribet ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Bjørn siger i optakten at der skal hentes erstatning ind for Sabbi.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                Bjørn siger i optakten at der skal hentes erstatning ind for Sabbi.
                                Og Frøkjær?
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X