Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det kan næste kun være transferrelateret, eller fordi han skal hjem til familien.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Hvis BW er på vej til udlandet lyder det til, at der er tale om en større handel, hvor han skal bruge sine "overtalelsesevner"
      Måske bare på vej på ferie

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Det kan næste kun være transferrelateret, eller fordi han skal hjem til familien.
        Så vidt jeg ved bor kone og børn i Odense, men familie er jo selvfølgelig mere end det..
        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

          Så vidt jeg ved bor kone og børn i Odense, men familie er jo selvfølgelig mere end det..
          Mener hans sønner bor i Sverige - men det er underligt at tage på ferie eller besøg dagen før en kamp, og lidt midt i de hårdeste uger af transfervinduet.

          Så det må være noget.

          Altså jeg overtænker nok bare, men Alm siger der skal ske forstærkninger, samme dag som BW skal til udlandet, tilfældigt? Måske… måske er der ikke nogle sammenhæng.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Det kan næste kun være transferrelateret, eller fordi han skal hjem til familien.
            Eller til Frankrig og hente pengene for Sabbi kontant i brune kuverter. Håber bare han i så fald får handlet mere end fredagsslik med hjem til Odense. Er der ikke en af de der Mattson brødre der spiller i Holland eller Belgien som kunne være interessant. Ellers må der være nogle dygtige svenskere som de kender i scouting-netværket. Eller snup Gylfi for næsen af Lyngby.
            Last edited by OleKBH; 10-08-2023, 22:43.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Mener hans sønner bor i Sverige - men det er underligt at tage på ferie eller besøg dagen før en kamp, og lidt midt i de hårdeste uger af transfervinduet.

              Så det må være noget.

              Altså jeg overtænker nok bare, men Alm siger der skal ske forstærkninger, samme dag som BW skal til udlandet, tilfældigt? Måske… måske er der ikke nogle sammenhæng.
              Det mest tænkelige scenarie er da at det er arbejdsrelateret midt i et transfervindue med en trup der skriger på forstærkninger. Jeg synes heller ikke han lægger skjul på at vi er lidt på bagkant, fordi man nok havde regnet med Sabbi var til rådighed i perioden til man fik ham solgt. Minteh blev erstattet af en bedre udgave af Charly, Tverskov af Køhler og Frø af Rami. Det er tre store profiler. Sabbi på samme hylde og han skal selvfølgelig erstattes hellere i dag end i morgen. Øvrige signings kan man godt have is i maven omkring og vente til slutningen af vinduet, hvor man kan finde guld. Sabbi er pt erstattet af Franco som i foråret var uhyggeligt langt fra holdet, og også laaangt fra Sabbis niveau. Det skal han løse nu og derfor ikke rejse til Sverige for at pleje familieliv, eller hvad det ellers kunne være.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Det mest tænkelige scenarie er da at det er arbejdsrelateret midt i et transfervindue med en trup der skriger på forstærkninger. Jeg synes heller ikke han lægger skjul på at vi er lidt på bagkant, fordi man nok havde regnet med Sabbi var til rådighed i perioden til man fik ham solgt. Minteh blev erstattet af en bedre udgave af Charly, Tverskov af Køhler og Frø af Rami. Det er tre store profiler. Sabbi på samme hylde og han skal selvfølgelig erstattes hellere i dag end i morgen. Øvrige signings kan man godt have is i maven omkring og vente til slutningen af vinduet, hvor man kan finde guld. Sabbi er pt erstattet af Franco som i foråret var uhyggeligt langt fra holdet, og også laaangt fra Sabbis niveau. Det skal han løse nu og derfor ikke rejse til Sverige for at pleje familieliv, eller hvad det ellers kunne være.
                Selvfølgelig er det nok arbejdsrelateret. Ja, Franco er ikke god nok. Og han skal også finde en venstrebenet back.

                Comment


                  Godt at få afsluttet Sabbi-case og forlænget med Markus. Så mangler der jo ikke ret mange svar

                  Centerforsvaren fra Tunesien ?
                  Hvilken CB er så på vej væk. Er det Slots til Dortmund ?
                  Back situationen, kan vi afhænde Mickelson og hente en VB
                  Mustafic ? Evt afløser ?
                  Mucolli ?
                  Tongya ?
                  Ny Kant ?
                  Ny 10er eller er det Markus ?

                  Og jeg har sikkert glemt noget i farten. Der bliver rigelig med underholdning i resten af vinduet.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Godt at få afsluttet Sabbi-case og forlænget med Markus. Så mangler der jo ikke ret mange svar

                    Centerforsvaren fra Tunesien ?
                    Hvilken CB er så på vej væk. Er det Slots til Dortmund ?
                    Back situationen, kan vi afhænde Mickelson og hente en VB
                    Mustafic ? Evt afløser ?
                    Mucolli ?
                    Tongya ?
                    Ny Kant ?
                    Ny 10er eller er det Markus ?

                    Og jeg har sikkert glemt noget i farten. Der bliver rigelig med underholdning i resten af vinduet.
                    Hvorfor tror alle at det er mickelson vi skal sælge ? Han er vel det klare 2 valg lige nu

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

                      Hvorfor tror alle at det er mickelson vi skal sælge ? Han er vel det klare 2 valg lige nu
                      Heller ikke sikkert. Tror det bunder lidt i folkets kærlighed til "vore egne" og så er Grubbe 4 år yngre end Mickelson, han kan stadig løfte sig meget.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

                        Hvorfor tror alle at det er mickelson vi skal sælge ? Han er vel det klare 2 valg lige nu
                        Mickelson er nok lidt bedre end Grubbe pt. og er også foran ham i køen til begge backs. Men jeg synes det er relativt tæt imellem de to, og dermed er der flere faktorer, der tæller i Grubbes favør og som jeg tror klubben vægter ret højt:

                        - Mickelson er nok dyrere. Jeg tror han lidt blev hentet som en profil og derfor får mere i løn end OB i en ideel verden betaler en backup på back
                        - OB har en klar målsætning om at bruge 25% (ish) på egenudviklede spillere og virker til at fokusere en del på det. Som ene reserve vil Grubbe nærmest uundgåeligt få nogle kampe og tælle positivt i den statistik
                        - Grubbe er yngre og har reelt kun spillet en sæson som 1.holdsspiller. Det har været lidt op og ned. Men personligt synes jeg det godt kunne ligne han har mere end vi har set, syntes han har spiller lidt med håndbremsen trukket. Selvom jeg ser Mickelson som bedre nu føler jeg i højere grad jeg har set hans topniveau

                        I det hele taget tænker jeg Grubbe af BW/klubben kunne fremhæves som et eksempel på en ideel backup på en position, hvor man har en udenlandsk profil. Et egetudviklet talent, der har vist, at han som udgangspunkt ikke falder helt igennem i Superligaen.
                        Last edited by Agbre; 11-08-2023, 08:43.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                          Heller ikke sikkert. Tror det bunder lidt i folkets kærlighed til "vore egne" og så er Grubbe 4 år yngre end Mickelson, han kan stadig løfte sig meget.
                          Både Alm og BW har vel vist at der så meget sentimentalitet så jeg tror nu ikke det er en hindring for at stille med det stærkeste hold, men hvis der kommer et godt bud på NM tror jeg godt han kan kan sælges

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Godt at få afsluttet Sabbi-case og forlænget med Markus. Så mangler der jo ikke ret mange svar

                            Centerforsvaren fra Tunesien ?
                            Hvilken CB er så på vej væk. Er det Slots til Dortmund ?
                            Back situationen, kan vi afhænde Mickelson og hente en VB
                            Mustafic ? Evt afløser ?
                            Mucolli ?
                            Tongya ?
                            Ny Kant ?
                            Ny 10er eller er det Markus ?

                            Og jeg har sikkert glemt noget i farten. Der bliver rigelig med underholdning i resten af vinduet.
                            Slotsager udtalte igår at han regner med at være her når transfervinduet lukker. Hvis der er en CB på vej ud, så lugter det i min næse mest som Mihajlo. Mest fordi han ikke engang kommer på bænken på trods af at træne fuldt med og spille 60 i kampen mod B93.

                            Det vigtigste i min bog der er at der kommer styr på. Mustafic situationen, hvis han skal ud så skal han altså skydes af så der kan komme noget forstærkning ind centralt, vi er royalt på røven hvis vi ikke har et tredjevalg inde centralt i banen.

                            Mucolli skal man også man også have fundet en løsning på.

                            Markus Jensen tror jeg har forlænget sin kontrakt på grundlag af at skulle være gardering på 10'eren. Jeg er helt fin med det, fungerer det af h til så har man stadig Kadrii der kan spille den og Rami virker som et fornuftigt første valg. Tongya kan også spille den.

                            Gerne to profiler ind en til den centrale midt og en til en kant. Måske overveje at finde noget i Norge og Sverige nu når deres krone er så langt nede i værdi må man da kunne gøre nogle gode handler. Spiller handel grænseshopping.

                            ​​​​​​
                            Last edited by Striwetforlivet!; 11-08-2023, 09:12.

                            Comment


                              Ivancevic er udtaget til truppen i aften. Godt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Slotsager udtalte igår at han regner med at være her når transfervinduet lukker. Hvis der er en CB på vej ud, så lugter det i min næse mest som Mihajlo. Mest fordi han ikke engang kommer på bænken på trods af at træne fuldt med og spille 60 i kampen mod B93.

                                Det vigtigste i min bog der er at der kommer styr på. Mustafic situationen, hvis han skal ud så skal han altså skydes af så der kan komme noget forstærkning ind centralt, vi er royalt på røven hvis vi ikke har et tredjevalg inde centralt i banen.

                                Mucolli skal man også man også have fundet en løsning på.

                                Markus Jensen tror jeg har forlænget sin kontrakt på grundlag af at skulle være gardering på 10'eren. Jeg er helt fin med det, fungerer det af h til så har man stadig Kadrii der kan spille den og Rami virker som et fornuftigt første valg. Tongya kan også spille den.

                                Gerne to profiler ind en til den centrale midt og en til en kant. Måske overveje at finde noget i Norge og Sverige nu når deres krone er så langt nede i værdi må man da kunne gøre nogle gode handler. Spiller handel grænseshopping.

                                ​​​​​​
                                Dejligt med Slots, den havde jeg ikke lige fået med.

                                Comment

                                Working...
                                X