Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    Som jeg husker det var det især i de kampe, hvor Bernat stod på mål.
    ingentvivl om det hjalp at få Martin Hansen ind - tror også det va godt at få kasper larsen ud. Men at sige det var fordi HCB stod syntes jeg er for meget. Syntes tit vi har været for lette at skabe chancer imod - om der så blev scoret eller ej.

    Syntes det har lignet vi ofte manglede noget (defenssiv) struktur. Som om holdet oftes blev "revet" over på midten - de 4 foreste og så resten - nogle gange med midtbanen oppe foran. Tror også det var derfor vi så så meget til Tongya en overgang - måske han ikke leverede så meget offensivt - men han var med til at holde det lidt mere stabilt bagude.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      ingentvivl om det hjalp at få Martin Hansen ind - tror også det va godt at få kasper larsen ud. Men at sige det var fordi HCB stod syntes jeg er for meget. Syntes tit vi har været for lette at skabe chancer imod - om der så blev scoret eller ej.

      Syntes det har lignet vi ofte manglede noget (defenssiv) struktur. Som om holdet oftes blev "revet" over på midten - de 4 foreste og så resten - nogle gange med midtbanen oppe foran. Tror også det var derfor vi så så meget til Tongya en overgang - måske han ikke leverede så meget offensivt - men han var med til at holde det lidt mere stabilt bagude.
      Enig i den er lidt hård imod Bernat. Han startede ikke sæsonen godt og Martin Hansen var en vigtig forstærkning, men så skidt var det heller ikke. De 58,8 xG imod vi har for sæsonen siger noget om det ikke kun skyldes ham. Det skal også siges, at i de syv kampe Bernat spillede hed modstanderne 2x FCN, 2x Randers, FCK, FCM, AaB. Dvs. fem kampe imod top6-hold og FCM i starten af sæsonen (hvor vi sejlede).

      Men klart en del af det der er taktisk. Vi spiller med fire ret offensive spillere i vores system, hvilket lægger et stort pres på de bageste. Især i starten synes jeg vi stillede os naivt offensivt ift. hvor vi var med holdet. Alm fik ikke gode betingelser pga. skader og sene forstærkninger, men synes også de burde have indset hvor skidt det så ud allerede i træningskampene og startet op med en mere pragmatisk tilgang til spillet.

      Lidt fun-fact: i de to perioder, hvor Martin Hansen stod i sæsonen (runde 4-17 og runde 22-32) havde vi præcis samme målscore og pointsnit: 20-16 og 1,64.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

        Som jeg husker det var det især i de kampe, hvor Bernat stod på mål.
        Sidste kamp i Herning indkasserede vi da 4 mål, og før det to mod LBK osv osv med MH på kassen. BW har nævnt at Sven er scoutet til at kunne hjælpe med den defensive struktur på holdet. Her tænker jeg også at der er set på hans antal af advarsler og at han ikke er "bange" for at "tage en for holdet kort" de rigtige stede på banen. Så må det koste en dage i skyggen ind i mellem.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Kunne Emil Frederiksen være interessant i OB?

          Har en efter sigende ret billig frikøbsklausul, og så kommer vi nok til at miste én eller flere offensive spillere i den kommende tid.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg
            Kunne Emil Frederiksen være interessant i OB?

            Har en efter sigende ret billig frikøbsklausul, og så kommer vi nok til at miste én eller flere offensive spillere i den kommende tid.
            Ja, det synes jeg godt han kunne. Han har slet ikke den samme hurtighed som Minteh, Sabbi, Deedson osv, men han han er en god dribler og han er teknisk stærkere og en langt bedre afslutter end de 3. De ville undre mig meget, hvis OB ikke har haft ham i overvejelserne, men det kan selvfølgelig være, at de mener de kan få noget bedre, eller måske har han bedre muligheder end OB.

            Comment


              Ret mig lige, hvis jeg tager fejl….men var der ikke en centerforsvar og venstreback fra det afrikanske kontinent, som blev hentet til akademiet?

              Comment


                https://www.aftonbladet.se/sportblad...re-for-jansson

                Comment


                  hvis det sker, skal Steen Nedergaard hentes hjem fra FCN;)

                  Comment


                    Skidt, i mine øjne. Synes han arbejder godt og målrettet

                    Comment


                      så gerne der faldt noget ro på - ihvertfald uden for banen, lidt rigeligt med udskiftninger af div assistenter osv

                      - men ellers må man jo sige det er ret svært at se udefra hvor stort et tab det evt ender med at blive. Men hvis gerne han vil videre - mon så ikke man finder en aftale hvor han bliver og hjælper til vinduet ud - og så må man jo have fundet en erstatning (helst inden jul)

                      Comment


                        Det virker virkelig underligt. Han er lige kommet og vi har ikke engang noget at vurdere Adrian ud fra. Jeg håber han bliver, det kunne være fint at få lidt ro på.

                        Ellers så må Nedergaard hjem, det kan han jo sådan set komme alligevel.

                        Comment


                          Stort stadion og fanbase, men efter kun et halvt år i Ådalen

                          Comment


                            Bold.dk så man kan læse det på dansk

                            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...rov-i-obs-stab

                            Hvis det bliver til noget er det med en transfer og nok først fra 1/9. Mon ikke Adrian har 6 måneders opsigelse som funktionær?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Bold.dk så man kan læse det på dansk

                              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...rov-i-obs-stab

                              Hvis det bliver til noget er det med en transfer og nok først fra 1/9. Mon ikke Adrian har 6 måneders opsigelse som funktionær?
                              Normalt én måned efter så kort en ansættelse!

                              Hvis der er tale om en funktionærkontrakt bliver der ikke tale om en transfersum.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Stort stadion og fanbase, men efter kun et halvt år i Ådalen
                                Er det ikke en forfremmelse? Fra chefscout til sportschef..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X