Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Ja, jeg kan sagtens genkende den følelse der. Men altså hvis vi skal have noget ind med den fart der og sådan et venstreben, som er 25 år gammel og som også har bevist sig i de europæiske ligaer, så skal vi, tror jeg, over 20 mill i indkøbspris og det er bare i overkanten for der hvor vi er nu.


    ​​​​​​
    Enig - og jeg ved jo godt, det ikke er Memphis Depay, vi roder med (dårligt eksempel, men you get the point ). Men... Der må være noget midt i mellem, som i det mindste har bevist sig i toppen af en liga som vores, som reelt kan flyttes os som hold, og som kan øge sandsynligheden for, at vi nærmer os top-6.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

      Enig - og jeg ved jo godt, det ikke er Memphis Depay, vi roder med (dårligt eksempel, men you get the point ). Men... Der må være noget midt i mellem, som i det mindste har bevist sig i toppen af en liga som vores, som reelt kan flyttes os som hold, og som kan øge sandsynligheden for, at vi nærmer os top-6.
      Ja, måske.

      Vi kunne også overveje hvor langt han er fra Sabbi ham der?

      Nu har jeg været en del efter Sabbi i hans tid i OB, fordi jeg synes det han primært har bidraget med det har været noget fart ude på kanten som modstanderne skal forholde sig til. Der virker ham der jo til som minimum at kunne udfylde samme rolle. Så er der så et mulighed for at det stikker helt af med ham der og han laver 10 - 15 kasser på en sæson. I det mindste kan han afslutte med sit venstreben ikke flere tilbagelægninger til målmanden tak.



      ​​​​​​

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Ja, måske.

        Vi kunne også overveje hvor langt han er fra Sabbi ham der?

        Nu har jeg været en del efter Sabbi i hans tid i OB, fordi jeg synes det han primært har bidraget med det har været noget fart ude på kanten som modstanderne skal forholde sig til. Der virker ham der jo til som minimum at kunne udfylde samme rolle. Så er der så et mulighed for at det stikker helt af med ham der og han laver 10 - 15 kasser på en sæson. I det mindste kan han afslutte med sit venstreben ikke flere tilbagelægninger til målmanden tak.



        ​​​​​​
        Jeg tænker bare, om det SKAL være Minteh-fart, før man er godkendt som kantspiller i OB - eller kan mindre gøre det, hvis teknik og boldkontrol kompenserer for det? Og det er vel reelt kun sidste halvsæson, at der for alvor har været slutprodukt på Sabbi. Så i det samlede billede skal der vel ikke så meget til at erstatte ham, hvis man ser sådan på det.
        Last edited by kroggaard; 14-08-2023, 14:39.

        Comment


          Altså nu er der snart gået lang tid siden vi hentede en ny spiller - jeg er ved at blive transfer hungrende - hvad hører folk fra vandrørene?
          (udover ham der sydafrikaneren)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

            Jeg tænker bare, om det SKAL være Minteh-fart, før man er godkendt som kantspiller i OB - eller kan mindre gøre det, hvis teknik og boldkontrol kompenserer for det? Og det er vel reelt kun sidste halvsæson, at der for alvor har været slutprodukt på Sabbi. Så i det samlede billede skal der vel ikke så meget til at erstatte ham, hvis man ser sådan på det.
            Jeg tror man errimeligt hooked på det med farten og ville holde fast i det.

            Og det er netop min pointe i forhold til Sabbi, det er ikke fordi vi mister det store output på ham fra en kant position. Det er primært hans fart på kanten som har gjort at modstanderne skal forholde sig til ham.

            Med den fart som ham sydafrikaneren holder så burde han som minimum kunne udfolde den rolle, at der så også eret venstreben på ja det er kun positivt.

            Selvom jeg elsker teknisk dygtige fodboldspillere.

            Comment


              Troede et kort øjeblik artiklen omhandlede os...

              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...maalet/9903270

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Jeg tror man errimeligt hooked på det med farten og ville holde fast i det.

                Og det er netop min pointe i forhold til Sabbi, det er ikke fordi vi mister det store output på ham fra en kant position. Det er primært hans fart på kanten som har gjort at modstanderne skal forholde sig til ham.

                Med den fart som ham sydafrikaneren holder så burde han som minimum kunne udfolde den rolle, at der så også eret venstreben på ja det er kun positivt.

                Selvom jeg elsker teknisk dygtige fodboldspillere.
                Jeg synes bare, man er lidt for låst på det med farten. Jeg frygter, det udelukker spillere, som har noget andet - og måske lige så godt, at byde på.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                  Jeg synes bare, man er lidt for låst på det med farten. Jeg frygter, det udelukker spillere, som har noget andet - og måske lige så godt, at byde på.
                  Fart er bare meget vigtigt for offensive spillere. Man kan bedre kompensere for manglende fart længere tilbage på banen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                    Fart er bare meget vigtigt for offensive spillere. Man kan bedre kompensere for manglende fart længere tilbage på banen.
                    Helt enig - men der er da andre hold i ligaen - som klarer sig væsentligt bedre end os, som har mindre fart på kanterne end os…

                    Comment


                      SFÅ skriver der har været løbende dialog mellem OB og Barrett denne sommer - men det bliver vidst ikke til noget denne sommer.

                      Jeg tænker det kan ændre sig hvis der kommer et tilbud på Grubbe eller Nico

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        SFÅ skriver der har været løbende dialog mellem OB og Barrett denne sommer - men det bliver vidst ikke til noget denne sommer.

                        Jeg tænker det kan ændre sig hvis der kommer et tilbud på Grubbe eller Nico
                        Det ville være fantastisk med Barret og med Grubbe som "back-up".

                        Comment


                          Nico, har gjort det fint som venstre back, så problemet er ikke akut, men et skifte mellem Barret og Nico kunne være fint. Nico vil sikkert også hellere finde et sted, hvor han kan spille højre back.

                          Ikke så transferrelevant, men er det kun mig der har studset over, at man ikke har smidt Leeroy over som venstre back!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            SFÅ skriver der har været løbende dialog mellem OB og Barrett denne sommer - men det bliver vidst ikke til noget denne sommer.

                            Jeg tænker det kan ændre sig hvis der kommer et tilbud på Grubbe eller Nico
                            Som jeg skrev tidligere startede det allerede omkring Marts med at Barret selv opsøgte OB men fik et foreløbigt nej.
                            Men fedt de har opretholdt kontakten og at det måske kan blive til noget i fremtiden

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg

                              Det ville være fantastisk med Barret og med Grubbe som "back-up".
                              det ville vel være barret og med aske som back up.

                              Owusu og grubbe/nico på den anden back

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Nico, har gjort det fint som venstre back, så problemet er ikke akut, men et skifte mellem Barret og Nico kunne være fint. Nico vil sikkert også hellere finde et sted, hvor han kan spille højre back.

                                Ikke så transferrelevant, men er det kun mig der har studset over, at man ikke har smidt Leeroy over som venstre back!
                                hvorfor skulle man det? Tænker planen er han skal have den højre back og nico gjorde det jo fint i venstre side. Smider man Owusu over på den anden back ændre man på to pladser fordi aske skulle have en pause - ville i min bog være tåbeligt.

                                Jeg kan ikke finde ud af hvor vigtigt de mener det er at have en venstrefodet på venstre back, NM gjorde det fint som afløser så ikke et akut problem - omvendt hvis han skal spille en stor del af sæsonen er det vel heller ikke optimalt ifht opbygningen af vores spil.

                                Comment

                                Working...
                                X