Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
Jeg er fuldstændig enig her. Men hvem gad ikke hvem? Kan buddet fra BW være for dårligt?
Opret en JT mindetraad, hvor i kan diskutere videre saa meget I lyster !
I denne traad hungrer vi efter saftige rygter !
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Jeg skal gerne starte en Tverskov fenerbache når Jeppe kommer til Odense.
Tverskov er gået fra OB-profil med legendepotentiale, til blot at være en tidligere OB-spiller, der nu spiller i et af moderne fodbolds misfostre, som er en modsætning til mange af de ting Tverskov har hyldet ved OB de seneste måneder.
Det placerer Tverskov i kategorien af spillere der skal forbigås i tavshed i min bog.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægIkke vildt overraskende. Så interessant er en midterklub i Belgien heller ikke - særligt med små børn.
Jeg tror, det bliver et godt match. Det bliver mærkeligt at se han igen på stadion.
Jeg er også enig med jer andre i, at den fik en tand for meget med prædikatet ‘legende’ og hele afskeden, men det siger jo noget om, hvor få store spillere, der har været her over tid de sidste mange år.
Uagtet håber jeg stadig, at Tver får en fin modtagelse på stadion. Det er svært at hidse sig op over FCN.
Comment
-
Det ville ikke undre mig, hvis Tverskov rykker til FCNs søsterklub San Diego, USA når de om halvandet år får en klub i MLS.
https://fcn.dk/nyheder/2023/maj/fcn-...sterklub-i-mls
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg
Jeg er fuldstændig enig her. Men hvem gad ikke hvem? Kan buddet fra BW være for dårligt?
Det må ikke ha været særligt attraktive tilbud. En 30-årig siger ikke nej til udlandet, hvis ikke de tilbud måske bare var uattraktive i forhold til. Omvendt så er der jo det med de europæiske kampe, og den tiltænkte rolle som støttespiller for unge talenter, samt tilknytningen til nærområdet.
Jeg skal ikke gøre mig yderligere klog på dette. Jeg syntes bare det satte den overdrevne hyldest lidt i relief, når den kærligheds overøste så alligevel vælger andedammen fremfor det fremmede.
Vi sagde ikke farvel og tak bare for at han nu skal rende rundt og gøre en konkurrent bedre.
Østrøm blev buhet af for mindre. Derfor undrede jeg mig.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...oendby-spiller
tænker ikke at OB kigger efter flere offensive/gambianere men … få rygter ..
Salifu Colley fra Real de Banjul til Superligaen"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
SFÅ skriver, at:
"Der kan meget vel komme to yderligere tilgange til OB inden denne uge er omme. Det mere end antyder fodbolddirektør Bjørn Wesstrøm overfor BT.
Et godt bud er, at Don Deedson bliver præsenteret inden weekenden, og så er det plausibelt, at OB vil hente en central midtbanespiller inden mandag.
Vi holder øje - og opdaterer transferbørsen på obstemmerdk løbende."Fas est et ab hoste doceri.
Comment
Comment