Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    FCK er vel den eneste klub, der ville kunne finde på at lægge, hvad der skal til for Slotsager. Men det tvivler jeg nu alligevel på.
    Har til gengæld ikke så meget fantasi til at gætte på, hvem det ellers kan være. Men Bashkim til Vejle måske? De går vel også under rival-kategorien
    FCK kommer ikke til at købe Slotsager det forbyder gud og Björn Wesström.

    Taget i betragtning af at deres største transfer hedder 40 mill for Cornelius. Så kan jeg slet ikke se dem ligge det beløb der skal til for at trække ham væk fra Odense eller for den sags skyld hvorfor Slots skulle gøre det, han er helt sikkert på blokken i adskillige europæiske storklubber, det er ret vanvittigt at være så god til fodbold når man er 17 år gammel. Jeg sad igår og tænkte på om jeg kunne komme i tanke om andre 17-årige CF'ere der havde fået debut på den måde der, det bedste bud jeg kunne komme med var da De Ligt kom frem i Ajax: https://youtu.be/nrVwYsaSrdU

    Det er altså ikke helt normalt det den unge mand har gang i der.



    Comment


      Kan ikke forestille mig at det kunne være Slotsager. Som andre nævner har Bjørn udtalt at det er store klubber der holder øje. Der blev også nævnt noget om ham i En gang Odense altid Odense, om hans værdi og talent. Til sidst er det også en gut der er på Golden Boy top 100 listen. Jeg ville bliver MONSTER overrasket, hvis en dansk klub kan vriste ham fra os.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        FCK kommer ikke til at købe Slotsager det forbyder gud og Björn Wesström.

        Taget i betragtning af at deres største transfer hedder 40 mill for Cornelius. Så kan jeg slet ikke se dem ligge det beløb der skal til for at trække ham væk fra Odense eller for den sags skyld hvorfor Slots skulle gøre det, han er helt sikkert på blokken i adskillige europæiske storklubber, det er ret vanvittigt at være så god til fodbold når man er 17 år gammel. Jeg sad igår og tænkte på om jeg kunne komme i tanke om andre 17-årige CF'ere der havde fået debut på den måde der, det bedste bud jeg kunne komme med var da De Ligt kom frem i Ajax: https://youtu.be/nrVwYsaSrdU

        Det er altså ikke helt normalt det den unge mand har gang i der.


        Slotsager skal blive i Odense indtil den helt rigtige udenlandske klub kommer på banen og betaler kassen for ham. Men hvis FCK vil smide 40 mill. + Rasmus Falk, så kan Bjørn W. da for min skyld godt kigge på det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Silkeborg har lige solgt Sebastian Jørgensen.

          Kunne det værre Kadrii til Silkeborg? Så slipper man af med en angriber og får frigivet nogle lønkroner til en midtbanespiller.

          Det tror jeg.
          Max Fenger kunne vel også være et godt bud.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            FCK kommer ikke til at købe Slotsager det forbyder gud og Björn Wesström.

            Taget i betragtning af at deres største transfer hedder 40 mill for Cornelius. Så kan jeg slet ikke se dem ligge det beløb der skal til for at trække ham væk fra Odense eller for den sags skyld hvorfor Slots skulle gøre det, han er helt sikkert på blokken i adskillige europæiske storklubber, det er ret vanvittigt at være så god til fodbold når man er 17 år gammel. Jeg sad igår og tænkte på om jeg kunne komme i tanke om andre 17-årige CF'ere der havde fået debut på den måde der, det bedste bud jeg kunne komme med var da De Ligt kom frem i Ajax: https://youtu.be/nrVwYsaSrdU

            Det er altså ikke helt normalt det den unge mand har gang i der.


            Tror du blankt Bjørn ville afvise 40 mio lige på, hvis fck kom og bød det.?

            Og helt ærligt, undskyld, men stop nu med "hvorfor skulle han gøre det". Større klub, højere løn, europæisk bold, tættere på landsholdsudtagelse, kæmpe udstillingsvindue.
            De der Høgh/Hemme typer findes ikke mere.

            Sammenligningen med De ligt lader jeg bare stå

            Men det er den der romantisering af forholdene i OB som jeg mener vi ikke med nogen rimelighed kan tillade os at have, og så skal man i hvert fald nok blive skuffet og finde høtyvene frem når der så sker noget andet.

            Pt. Er vi bundhold i DK. Solidt i dyndet, gennem mange år. De fleste øvrige klubber som vi gerne vil konkurrere med investerer voldsomt i klubben og truppen.
            Bevares der blæser fede vinde over klubben, men der er langt igen, og måske sker det store gennembrud ikke.

            Comment


              Tænker man vurdere man kan få endnu mere for slots, hvis han spiller hele næste sæson som starter og præstere klasse. Så ender han med at blive dyrere end Minteh

              Comment


                https://twitter.com/steffenboye/stat...54966636904448
                En topklub - med et stort tilbud - skulle være interesseret i Markus Jensen. Det kan vel ikke være Utrecht med et bud på kun 3 mil., eller Ikast?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Slotsager skal blive i Odense indtil den helt rigtige udenlandske klub kommer på banen og betaler kassen for ham. Men hvis FCK vil smide 40 mill. + Rasmus Falk, så kan Bjørn W. da for min skyld godt kigge på det.
                  Nej. Han skal slet ikke til Østerbro, OB har fint vist at de efterhånden er i stand til selv at sælge spillere til udlandet.

                  Og så er den unævnelige over the hill. Han var noget der var engang, nu skal OB kigge fremad og få sig nogle nye helte istedet for. Slotsager, eksempelvist.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Max Fenger kunne vel også være et godt bud.
                    Ja!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Nogen der har kigget på Emil Frederiksen i Sønderjyske?
                      gode stats og jfr. Mediano er han 1. divisions Isaksen og med en frikøbsklausul på 100.000 Euro.

                      https://www.transfermarkt.com/emil-f...spieler/422941
                      Jeg har set en del kampe kva jeg bor i Haderslev og synes ikke han brændte banen af, bevares hele holdet har ikke spillet fantastisk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Tror du blankt Bjørn ville afvise 40 mio lige på, hvis fck kom og bød det.?

                        Og helt ærligt, undskyld, men stop nu med "hvorfor skulle han gøre det". Større klub, højere løn, europæisk bold, tættere på landsholdsudtagelse, kæmpe udstillingsvindue.
                        De der Høgh/Hemme typer findes ikke mere.

                        Sammenligningen med De ligt lader jeg bare stå

                        Men det er den der romantisering af forholdene i OB som jeg mener vi ikke med nogen rimelighed kan tillade os at have, og så skal man i hvert fald nok blive skuffet og finde høtyvene frem når der så sker noget andet.

                        Pt. Er vi bundhold i DK. Solidt i dyndet, gennem mange år. De fleste øvrige klubber som vi gerne vil konkurrere med investerer voldsomt i klubben og truppen.
                        Bevares der blæser fede vinde over klubben, men der er langt igen, og måske sker det store gennembrud ikke.
                        Tror du seriøst at FCK vil smide 40 mill. for en spiller med færre kampe end MInteh?

                        Og ja vi ligger ikke i top 6 pt. men MH tror på projektet, tror du ikke det siger noget til folk i klubben?
                        Han bukker ikke ud - Tverskov gjorde...

                        Slotsager ryger ikke til en dansk klub i dette vindue - brug nu hovedet, han har spillet omkring 10 kampe'ish.
                        BW har sagt han bliver dyrt og kun stor klubber der kigger på ham i store ligaer - hvornår har Superligaen været en Stor Liga???

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Tror du blankt Bjørn ville afvise 40 mio lige på, hvis fck kom og bød det.?

                          Og helt ærligt, undskyld, men stop nu med "hvorfor skulle han gøre det". Større klub, højere løn, europæisk bold, tættere på landsholdsudtagelse, kæmpe udstillingsvindue.
                          De der Høgh/Hemme typer findes ikke mere.

                          Sammenligningen med De ligt lader jeg bare stå

                          Men det er den der romantisering af forholdene i OB som jeg mener vi ikke med nogen rimelighed kan tillade os at have, og så skal man i hvert fald nok blive skuffet og finde høtyvene frem når der så sker noget andet.

                          Pt. Er vi bundhold i DK. Solidt i dyndet, gennem mange år. De fleste øvrige klubber som vi gerne vil konkurrere med investerer voldsomt i klubben og truppen.
                          Bevares der blæser fede vinde over klubben, men der er langt igen, og måske sker det store gennembrud ikke.
                          Ja, jeg tror faktisk han ser Slotsager som et større salg.

                          Jeg er slet ikke i tvivl om at Slots bliver solgt. Det sker bare ikke til en dansk klub. Han behøver ikke noget større udstillingsvindue klubberne i Europa er fint klar over hvem han er. Jeg ville blive meget overrasket, hvis der ikke allerede da han var på akademiet har været følere ude der gerne vil tilknytte ham.

                          De Ligt var en bedre spiller som 17 årig. Det skal jeg ikke benægte. De Ligt er også en udmærket kandidat til en dag at blive den bedste i verden på den position. Når jeg nævner De Ligt så er det jo for at vise hvor sjældent det er at du har en 17 årig der går ind og spiller på liga niveau uden at falde igennem.

                          Det er overhovedet ikke romantiserende. Jeg har mange gange rettet kritik mod klubben og ledelse etc. Man skal nok også bare lige anerkende når der er ting der fungerer godt, og talentudviklingen kører, der bliver truffet rigtige beslutninger på direktionsgangene, ellers så ender man i et meget mørkt hul.

                          Pt er vi et midterhold i suppen og et hold der hænger fast i det dynd og det skal vi ud af. Jeg tillader mig at være positiv stemt overfor de positive ting som der også er. Selvom der helt klart også er ting vi skal lykkedes bedre med, vi kan eksempelvist starte med at få styr på vores faciliteter og baneforhold både for superliga trup og akademi.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                            Tror du seriøst at FCK vil smide 40 mill. for en spiller med færre kampe end MInteh?

                            Og ja vi ligger ikke i top 6 pt. men MH tror på projektet, tror du ikke det siger noget til folk i klubben?
                            Han bukker ikke ud - Tverskov gjorde...

                            Slotsager ryger ikke til en dansk klub i dette vindue - brug nu hovedet, han har spillet omkring 10 kampe'ish.
                            BW har sagt han bliver dyrt og kun stor klubber der kigger på ham i store ligaer - hvornår har Superligaen været en Stor Liga???
                            Det var da egentlig en lidt irriterende tone du lægger for dagen...
                            ​​Brug selv dit hoved, og læs tråden

                            De 40 mio jeg nævner var på baggrund af striwetforlivet's post.
                            nej tror ikke fck byder 40 på slots. Min pointe er at hvis de gjorde, ville Bjørn have svært ved at sige nej.

                            Vedr. MH, er du ironisk eller.?
                            Mener ikke jeg har udtalt mig om ham, men nej. Det tror jeg ikke. Tverskov forlængede 4 år for 4 år siden, det gjorde vel ikke det vilde for den resterende del af truppen.?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              FCK kommer ikke til at købe Slotsager det forbyder gud og Björn Wesström.

                              Taget i betragtning af at deres største transfer hedder 40 mill for Cornelius. Så kan jeg slet ikke se dem ligge det beløb der skal til for at trække ham væk fra Odense eller for den sags skyld hvorfor Slots skulle gøre det, han er helt sikkert på blokken i adskillige europæiske storklubber, det er ret vanvittigt at være så god til fodbold når man er 17 år gammel. Jeg sad igår og tænkte på om jeg kunne komme i tanke om andre 17-årige CF'ere der havde fået debut på den måde der, det bedste bud jeg kunne komme med var da De Ligt kom frem i Ajax: https://youtu.be/nrVwYsaSrdU

                              Det er altså ikke helt normalt det den unge mand har gang i der.


                              Jeg synes nu ellers Victor Nelsson er et betydeligt bedre bud på et sammenligneligt talent - og ham smed FCK glædeligt et rekordbeløb for. Det siger jeg ikke sker her, dertil tror jeg ikke Slots er etableret nok endnu, men din overdrevne skråsikkerhed deler jeg nu heller ikke.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Nej. Han skal slet ikke til Østerbro, OB har fint vist at de efterhånden er i stand til selv at sælge spillere til udlandet.

                                Og så er den unævnelige over the hill. Han var noget der var engang, nu skal OB kigge fremad og få sig nogle nye helte istedet for. Slotsager, eksempelvist.
                                Tverskovs er OBs bedste 6er nogensinde, men Falk kan vi ikke bruge. Du har en lidt... alternativ fodboldforståelse (og det skal du selvfølgelig have lov til at have!)

                                Comment

                                Working...
                                X