Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...oendby-spiller

    tænker ikke at OB kigger efter flere offensive/gambianere men … få rygter ..

    Salifu Colley fra Real de Banjul til Superligaen
    Hvorfor tror du ikke det? Vi har da haft ganske pæn succes på den front. Jeg kunne sagtens forestille mig, at det er os - evt. på en ordning a la den Minteh og Kante var på, hvor han som udgangspunkt starter på u19-holdet og bliver set an.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Hvorfor tror du ikke det? Vi har da haft ganske pæn succes på den front. Jeg kunne sagtens forestille mig, at det er os - evt. på en ordning a la den Minteh og Kante var på, hvor han som udgangspunkt starter på u19-holdet og bliver set an.
      Han kan vel ogsaa vaeret inspireret af at se, hvordan det er gaaet Minteh

      Comment


        Puhaaaa.
        Ifølge Fyens er der snakke med FC Utrecht om Markus Jensen.
        De er klar til at ligge 3 millioner

        Også FCM er interreseret…

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Hvorfor tror du ikke det? Vi har da haft ganske pæn succes på den front. Jeg kunne sagtens forestille mig, at det er os - evt. på en ordning a la den Minteh og Kante var på, hvor han som udgangspunkt starter på u19-holdet og bliver set an.
          Det var også der vi hentede Bojang, så det er da i hvert fald en klub/spillere vi har en eller anden form for kendskab til.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Hvorfor tror du ikke det? Vi har da haft ganske pæn succes på den front. Jeg kunne sagtens forestille mig, at det er os - evt. på en ordning a la den Minteh og Kante var på, hvor han som udgangspunkt starter på u19-holdet og bliver set an.
            Derudover blev vores seneste signing Yaya Bojang hentet i præcis samme klub. Kan man se potentiale i spillere på den alder, så er det jo ikke den store risiko der er i at give sådan en fyr chancen et år til 30.000 kr. om måneden. Derfor tror jeg heller ikke vi spekulere så meget i at vi i forvejen har mange til samme position. Bliver det for klemt er det vel også hensigten med Næstved-samarbejdet at den slags spillere skal vise deres værd derovre?

            Comment


              Slet
              Last edited by Online; 22-06-2023, 11:05.

              Comment


                Martin Hansen forlænger til 2026

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  Puhaaaa.
                  Ifølge Fyens er der snakke med FC Utrecht om Markus Jensen.
                  De er klar til at ligge 3 millioner

                  Også FCM er interreseret…
                  De skal bare holde snitterne væk. Han bliver vanvittig god Men en lang senior kontrakt skulle være på plads i OB.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    De skal bare holde snitterne væk. Han bliver vanvittig god Men en lang senior kontrakt skulle være på plads i OB.
                    har vi skrevet med ham eller venter vi på han fylder 18?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      har vi skrevet med ham eller venter vi på han fylder 18?
                      Kan man ikke først skrive seniorkontrakt når man bliver 18?

                      Det skal de løse. Ville være en skandale at sælge ham for de beløb de nævner. Håber lidt han ret hurtigt bider sig fast på holdet i denne sæson.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Martin Hansen forlænger til 2026
                        Fornuftigt.

                        Han har gjort det godt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                          Fornuftigt.

                          Han har gjort det godt.
                          Han er også en glimrende mand at have i truppen. Han fremstår både moden og som en leder.

                          Det er nok tid til at kigge på enten leje eller salg af HC. Han skal have spilletid, og så må næste talent være andenkeeper.

                          Comment


                            Jeg håber godt nok ikke at vi sælger Markus Jensen for 3 mill. Jeg synes vi begynder at se lidt tynde ud på kanterne og det må netop være oplagt at det er for at få givet minutter til nogle af vores unge gutter.

                            Lækkert med en forlængelse til Hansen, han har gjort det godt.

                            Og så er jeg enig i at vi skal have HC videre. Jeg synes lidt den historie er et åbent sår i og omkring OB, det her vindue er et vindue hvor vi kan ligge stenen til en ny fortælling og der må vi i min optik gerne forlade det her projekt som ganske enkelt ikke virker.

                            Vores fynske ven her er tilgængelig på en fri fra championship: https://www.transfermarkt.com/andrea...spieler/462820

                            Måske et skud værd?
                            Last edited by Striwetforlivet!; 22-06-2023, 13:09.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                              Jeg tror ikke, at det havde noget at gøre med buddet. Tverskov ville prøve noget andet. Hvilket man ikke kan bebrejde ham. Groft sagt så er det jo en klub, der er noget andet end OB. Med bedre træningsfaciliteter og med nyligt DM sølv med dertilhørende europæiske kampe. Jeg stiller bare spørgsmålstegn ved kvaliteten af tilbuddene fra udlandet, siden han vælger at blive i Danmark.

                              Det må ikke ha været særligt attraktive tilbud. En 30-årig siger ikke nej til udlandet, hvis ikke de tilbud måske bare var uattraktive i forhold til. Omvendt så er der jo det med de europæiske kampe, og den tiltænkte rolle som støttespiller for unge talenter, samt tilknytningen til nærområdet.

                              Jeg skal ikke gøre mig yderligere klog på dette. Jeg syntes bare det satte den overdrevne hyldest lidt i relief, når den kærligheds overøste så alligevel vælger andedammen fremfor det fremmede.

                              Vi sagde ikke farvel og tak bare for at han nu skal rende rundt og gøre en konkurrent bedre.

                              Østrøm blev buhet af for mindre. Derfor undrede jeg mig.

                              MvH ChrisOB
                              En klog mand lærte mig engang, at du ikke skal leve dit liv ved at kigge ud af bagruden, og ærgre dig over tidligere ting, du har gjort. Men lev dit liv ved at kigge ud af forruden, og gør noget ved de ting, som kommer til dig i fremtiden.
                              Dette gælder også i sagen om JT hyldesten.

                              Comment


                                Rigtig positivt med MH, men det er så også erkendelsen af man ikke tror på HC indenfor de nærmeste fremtid, hvorfor han selvfølgelig skal videre. Satser vi så på Magnus Nielsen kan træde et skridt op eller skal vi ud og leje en Thomas Mikkelsen-type i en sæsons tid?

                                Comment

                                Working...
                                X