Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://fyens.dk/ob/se-her-hvilken-s...es-den-15-juni

    Ser ud til der sker lidt. Jeg kan ikke læse artiklen, så jeg ved ikke, hvilken klub der er.

    Jeg synes, vi skal sælge Minteh, da vi har brug for pengene, og jeg i øvrigt ikke tror, at Minteh vil forlænge. Set i et udviklingsperspektiv er jeg dog overbevist om, at Minteh ville have godt af ét år mere i suppen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      https://fyens.dk/ob/se-her-hvilken-s...es-den-15-juni

      Ser ud til der sker lidt. Jeg kan ikke læse artiklen, så jeg ved ikke, hvilken klub der er.

      Jeg synes, vi skal sælge Minteh, da vi har brug for pengene, og jeg i øvrigt ikke tror, at Minteh vil forlænge. Set i et udviklingsperspektiv er jeg dog overbevist om, at Minteh ville have godt af ét år mere i suppen.
      Newcastle, ml. 40-70 mill - men der er "problemer" i forhold til afrikanske spillere og Brexit. Dilemma i forhold til at lade Minteh deltage i U20 vm i Argentina.

      Comment


        I den størrelsesorden skal vi selvfølgelig sælge.

        Minteh er en speciel spiller. Ekstremt uskolet - men en fart man ikke kan træne sig til. Jeg kan tvivle på, om ikke PL er en for stor mundfuld her og nu, men det virker til, at de mener noget andet i Newcastle.

        Comment


          Ville være fantastisk at få ham afsted til de penge. Mon ikke det bliver 45-50 mill plus add ons

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            I den størrelsesorden skal vi selvfølgelig sælge.

            Minteh er en speciel spiller. Ekstremt uskolet - men en fart man ikke kan træne sig til. Jeg kan tvivle på, om ikke PL er en for stor mundfuld her og nu, men det virker til, at de mener noget andet i Newcastle.
            40 - 70 mill er godt nok også noget af et spænd. Men vil han ikke forlænge er der jo ikke så meget at rafle om, så skal han sælges.

            - jeg tror også PL er for stort et skridt for ham, jeg tror han ville have godt af et år mere i OB ;) men igen - kræver en forlængelse

            Comment


              Er der ikke en der vil være flink at poste den? Eller pm et link

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                40 - 70 mill er godt nok også noget af et spænd. Men vil han ikke forlænge er der jo ikke så meget at rafle om, så skal han sælges.

                - jeg tror også PL er for stort et skridt for ham, jeg tror han ville have godt af et år mere i OB ;) men igen - kræver en forlængelse
                Nok add ons der giver det spænd. 70 mill kræver nok X antal kampe for PL holdet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Er der ikke en der vil være flink at poste den? Eller pm et link
                  you've got mail

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg

                    you've got mail
                    Særdeles værdsat

                    Comment


                      Tager også gerne en pm :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        40 - 70 mill er godt nok også noget af et spænd. Men vil han ikke forlænge er der jo ikke så meget at rafle om, så skal han sælges.

                        - jeg tror også PL er for stort et skridt for ham, jeg tror han ville have godt af et år mere i OB ;) men igen - kræver en forlængelse
                        Sælg og lej ham et år til OB, tak
                        siden 1887

                        Comment


                          Så burde der også kunne findes penge til en hybridbane på bane 1. Det er lige før jeg hellere vil have det end en ny ligegyldig spiller vi kunne finde på at hente..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            Så burde der også kunne findes penge til en hybridbane på bane 1. Det er lige før jeg hellere vil have det end en ny ligegyldig spiller vi kunne finde på at hente..
                            Tror jeg bestemt også bliver løsningen hvis man sælger for så mange penge.

                            Rent budgetmæssigt har BW jo hentet de transferpenge han skal med Jebali salget. Så bliver det spændende at se hvor mange at millionerne Bjørn får at handle for.
                            Det tænker jeg ikke han bestemmer selv

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              40 - 70 mill er godt nok også noget af et spænd. Men vil han ikke forlænge er der jo ikke så meget at rafle om, så skal han sælges.

                              - jeg tror også PL er for stort et skridt for ham, jeg tror han ville have godt af et år mere i OB ;) men igen - kræver en forlængelse
                              At han ikke vil forlænge er bare et gæt fra min side.

                              Et salg med en fortsat udlejning til os i 6-12 måneder - det ville sgu være fedt, men vi kan nok ikke betale hverken det hele eller halve af dem hyre, han potentielt kan få i England.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Så burde der også kunne findes penge til en hybridbane på bane 1. Det er lige før jeg hellere vil have det end en ny ligegyldig spiller vi kunne finde på at hente..
                                Bedre baner er langt vigtigere end nye spillere.

                                Comment

                                Working...
                                X