Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Tja det sætter vel den nok liiidt for overdrevne hyldest lidt i relief. Omend det hverken er Midtjylland, Limsnifferne eller FCK han røg til.

    Ambitionerne om at prøve noget andet end OB rækkte så åbenbart kun til plasticbanen i Nordsjælland.

    Tillykke til dem. De får en god spiller. Ikke lige så god som nogen har forsøgt og forsøger at gøre ham til, men god.

    En OB anfører skifter til en konkurrent. Han bliver ikke buhet af. Et ungt talent skifter til Silkeborg. Han blev buhet af. Ak ja, fodbold og følelser er sgu en underlig størrelse.

    MvH ChrisOB
    Jeg er fuldstændig enig her. Men hvem gad ikke hvem? Kan buddet fra BW være for dårligt?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

      Jeg er fuldstændig enig her. Men hvem gad ikke hvem? Kan buddet fra BW være for dårligt?
      Stoooooooooooop nu.... han er vaek !

      Opret en JT mindetraad, hvor i kan diskutere videre saa meget I lyster !

      I denne traad hungrer vi efter saftige rygter !

      Comment


        Ikke mere JT fra min side af.

        Sidste transfer vindue der var der en der fulgte instagram profilerne på holdet nede i Ådalen, er det tilfældet i dette også? Og hvis det er, er der så nogle navne på spillere der bliver fulgt?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Jeg skal gerne starte en Tverskov fenerbache når Jeppe kommer til Odense.
          Det vil jeg råde dig til at lade være med, for jeg er ret sikker på det vil fremkalde modsatrettede følelser.

          Tverskov er gået fra OB-profil med legendepotentiale, til blot at være en tidligere OB-spiller, der nu spiller i et af moderne fodbolds misfostre, som er en modsætning til mange af de ting Tverskov har hyldet ved OB de seneste måneder.

          Det placerer Tverskov i kategorien af spillere der skal forbigås i tavshed i min bog.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Ikke vildt overraskende. Så interessant er en midterklub i Belgien heller ikke - særligt med små børn.

            Jeg tror, det bliver et godt match. Det bliver mærkeligt at se han igen på stadion.

            Jeg er også enig med jer andre i, at den fik en tand for meget med prædikatet ‘legende’ og hele afskeden, men det siger jo noget om, hvor få store spillere, der har været her over tid de sidste mange år.

            Uagtet håber jeg stadig, at Tver får en fin modtagelse på stadion. Det er svært at hidse sig op over FCN.
            Det hidser mig op, hvor få der bliver hidset op af at FCN ødelægger fodbolden.

            Comment


              Det ville ikke undre mig, hvis Tverskov rykker til FCNs søsterklub San Diego, USA når de om halvandet år får en klub i MLS.

              https://fcn.dk/nyheder/2023/maj/fcn-...sterklub-i-mls

              Comment


                F5, F5, F5 ... Også på OB's facebook side.

                Er personligt ret glad for, at de teaser inden en ny spiller bliver præsenteret. Men det er nok en smagssag.
                Fas est et ab hoste doceri.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                  F5, F5, F5 ... Også på OB's facebook side.

                  Er personligt ret glad for, at de teaser inden en ny spiller bliver præsenteret. Men det er nok en smagssag.
                  Sker der noget på deres facebook?. Kunne ikke lige se noget

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

                    Jeg er fuldstændig enig her. Men hvem gad ikke hvem? Kan buddet fra BW være for dårligt?
                    Jeg tror ikke, at det havde noget at gøre med buddet. Tverskov ville prøve noget andet. Hvilket man ikke kan bebrejde ham. Groft sagt så er det jo en klub, der er noget andet end OB. Med bedre træningsfaciliteter og med nyligt DM sølv med dertilhørende europæiske kampe. Jeg stiller bare spørgsmålstegn ved kvaliteten af tilbuddene fra udlandet, siden han vælger at blive i Danmark.

                    Det må ikke ha været særligt attraktive tilbud. En 30-årig siger ikke nej til udlandet, hvis ikke de tilbud måske bare var uattraktive i forhold til. Omvendt så er der jo det med de europæiske kampe, og den tiltænkte rolle som støttespiller for unge talenter, samt tilknytningen til nærområdet.

                    Jeg skal ikke gøre mig yderligere klog på dette. Jeg syntes bare det satte den overdrevne hyldest lidt i relief, når den kærligheds overøste så alligevel vælger andedammen fremfor det fremmede.

                    Vi sagde ikke farvel og tak bare for at han nu skal rende rundt og gøre en konkurrent bedre.

                    Østrøm blev buhet af for mindre. Derfor undrede jeg mig.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Sker der noget på deres facebook?. Kunne ikke lige se noget
                      Ikke i dag, men de har konsekvent teaset for alle i dette vindue på siden, så jeg holder øje.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Sker der noget på deres facebook?. Kunne ikke lige se noget
                        Måske sker der noget idag. Hvis nogle er fra Københavns området burde man lige tage en tur til Lufthavnen kl 14 - der lander Don D vidst ifølge 817.dk på Twitter

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Måske sker der noget idag. Hvis nogle er fra Københavns området burde man lige tage en tur til Lufthavnen kl 14 - der lander Don D vidst ifølge 817.dk på Twitter
                          Jeg følger 817.dk. Jeg kan ikke se noget tweet om det??

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg følger 817.dk. Jeg kan ikke se noget tweet om det??
                            En kommentar til et opslag fra igår aftes

                            Comment


                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...oendby-spiller

                              tænker ikke at OB kigger efter flere offensive/gambianere men … få rygter ..

                              Salifu Colley fra Real de Banjul til Superligaen
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                SFÅ skriver, at:

                                "Der kan meget vel komme to yderligere tilgange til OB inden denne uge er omme. Det mere end antyder fodbolddirektør Bjørn Wesstrøm overfor BT.
                                Et godt bud er, at Don Deedson bliver præsenteret inden weekenden, og så er det plausibelt, at OB vil hente en central midtbanespiller inden mandag.
                                Vi holder øje - og opdaterer transferbørsen på obstemmerdk løbende.​"
                                Fas est et ab hoste doceri.

                                Comment

                                Working...
                                X