Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Som sagt DD var rigtig god. Eg vil så bare vove den påstand at han kostede for OB uden for banen og at det endte med at blive rigtigt dyrt for OB.
    ​​​​
    Den kultur vi havde da Djemba-Djemba var her tror jeg i høj grad også skyldtes den måde klubben blev drevet på, herunder især hvordan Lars Olsen kørte tingene. Hans træningskultur blev også kraftigt udskældt da han var i Esbjerg for et par år siden.
    Mens Djemba-Djemba var her vandt vi sølv tre gange, vi spillede Europa League gruppespil to gange og var 45 minutter fra at spille Champions League gruppespil. Tverskov vil aldrig nå Djemba-Djemba til sokkeholderne imo.

    Comment


      Er ikke spor overrasket over JT`s hurtige skifte til FCN. Der må være andre end mig, som bemærkede, at JT i sin afskedstale til fans`ne på Stadion bl.a. sagde: "vi ses på Stadion".

      Comment


        Føj for satan Tverskov. Men når dët er sagt, så er det endnu engang en konsekvens af ledelsen i OB, at en profil skifter til en anden superligaklub.

        Comment


          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...m-obs-position

          Comment


            Tjaaa. Det kan nu heller ikke få mit pis i kog.

            Jeg er som udgangspunkt optimist, og tror på projektet som helhed. Derved er jeg sikker på, at Jeppe desværre har truffet et både illoyalt valg, som i sidste ende ikke er givende.

            Så er verden pludselig ikke så rosenrød, når OB ligger over den nye klub i tabellen, og man skal ud til 500 halvsovende fans med klap-pølser.

            SFÅ sagde det bedst med afgangen af ham vi har glemt navnet på : "Vi VED jo, at Odense er verdens fedeste klub, men vi kan ikke forvente at alle vil forstå det".

            Good riddance, og pas nu på rødvinspengene ikke løber ud.


            Den bedste hævn er egen success.
            Fas est et ab hoste doceri.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

              Den kultur vi havde da Djemba-Djemba var her tror jeg i høj grad også skyldtes den måde klubben blev drevet på, herunder især hvordan Lars Olsen kørte tingene. Hans træningskultur blev også kraftigt udskældt da han var i Esbjerg for et par år siden.
              Mens Djemba-Djemba var her vandt vi sølv tre gange, vi spillede Europa League gruppespil to gange og var 45 minutter fra at spille Champions League gruppespil. Tverskov vil aldrig nå Djemba-Djemba til sokkeholderne imo.
              Jeg tror den kultur blev grundlagt i 90'erne hvor det var spiller truppen der bestemte alt for meget i OB. Og så stak det helt af i sølvårene. Selvom jeg er enig i at Lars Olsen, ikke ligefrem er den fødte leder.

              Vi havde selvfølgelig mere succes i sølvårene, men vi havde altså også bare generelt en langt bedre trup, OBs trup de sidste 7 år har altså også bestået af folk der ikke er gode nok til at spille superliga.

              Jeppe starter eksempelvist den sæson vi lige har spillet med at spille ved siden af Okosun, dom nu spiller i første division, hvis han altså kan komme på holdet, så bliver det jo svært at spille med om noget spændende.

              Sidste sæson der har vi Gigovic/Tverskov konstellationen og det lignede tilgengæld noget der godt kunne spille med om medaljer.

              Tankeeksperimentet kunne jo værre at sætte DD i Tverskovs sko i de sidste 7 år og så spørge sig selv om man tror på at han ville have ageret lige så professionelt som Jeppe har?

              Jeg tror DD ville sidde over i hjørnet med armene over kors nægte at træne nægte at spille og iøvrigt også være ude af stand til nogle af delene fordi han først lige er ankommet direkte fra byen.

              Det siger meget om den forskel der også er på de to, Jeppe kan efter endnu en skuffende sæson hive sig selv op til for 4 gang på to måneder at skulle gå ind på banen mod sønderjyske og spille en kamp, hvor han er banens bedste.

              DD endte jo med at spille i OB på trods af at have et talent der gjorde at han kunne spille PL og årsagen til det, den hedder DD.

              Jeg tager Tverskov over DD.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Jeg har svaret på hvorfor jeg ikke synes DD er den. Lillebror Hemmingsen var aldrig ligeså god som Hemme, som tilgengæld i min optik nok er den der kommer tættest på at kunne vippe Tverskov af på positionen.
                Kigger vi på de sidste 11-12 års elendighed, er Makrini den klart bedste 6'er vi har haft.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Jeg var kæmpefan af Djemba-Djemba, meeen jeg tror sgu I forherliger ham en lille smule her i minderne om ham. DD havde indiskutabelt et topniveau, der var meget højere end Tverskovs. Der var simpelthen kampe, hvor han ejede banen fuldstændigt og modstanderne slet ikke kunne pille bolden fra ham.. MEN der var i den grad også kampe, hvor han sænkede spillet, tog aalt for mange berøringer, vendte og drejede om sig selv og fik medspillere til at skumle over attituden og "jeg-ordner-lige-det-hele-selv" indstillingen.
                  DD var ikke specielt god på en knoldet bane bane i kulde og regn i Horsens (who can blame him)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                    Tjaaa. Det kan nu heller ikke få mit pis i kog.

                    Jeg er som udgangspunkt optimist, og tror på projektet som helhed. Derved er jeg sikker på, at Jeppe desværre har truffet et både illoyalt valg, som i sidste ende ikke er givende.

                    Så er verden pludselig ikke så rosenrød, når OB ligger over den nye klub i tabellen, og man skal ud til 500 halvsovende fans med klap-pølser.

                    SFÅ sagde det bedst med afgangen af ham vi har glemt navnet på : "Vi VED jo, at Odense er verdens fedeste klub, men vi kan ikke forvente at alle vil forstå det".

                    Good riddance, og pas nu på rødvinspengene ikke løber ud.


                    Den bedste hævn er egen success.
                    Jeg er meget på linje, selvom det sætter mit pis i kog at klubber som FCM og FCN er mere eftertragtede at spille for end OB. Forhåbentlig spreder forbandetheden sig hele vejen op til Thorborgs hoveddør ved Langelinje. Forbandetheden over at to kæmpe profiler indenfor et halvt år skifter OB ud med to historieløse provinsklubber uden nævneværdig fanbase. Det er en tendens der bare skal stoppes!

                    Comment


                      Tjaa, nok ikke den store overraskelse med Tver til FcN, men bliver dog mærkeligt at se ham i en anden suppe trøje.
                      Jeg mener også Tver har været blandt de bedste i sin tid i OB, men det er så også i en tid hvor OB generelt har været præget af for dårlige spillere.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Jeg må sige at jeg er lidt ærgelig og skuffet over Jeppe Tverskovs valg. Jeg undede ham et udenlandsskifte. Jeg er ikke sur. FCN er en plastikklub, men jeg kan meget bedre tåle det end hvis det havde været FCM, FCK, Brøndby eller AGF. Håber vi banker dem næste sæson.

                        Comment


                          Jeg kommer ikke til at svine JT for at skifte til en ligegyldig klub uden fans, men jeg forstår så ikke hans valg Men så længe det ikke er BIF, FCK, AGF eller FCM, så er jeg sgu lidt ligeglad
                          https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            Kigger vi på de sidste 11-12 års elendighed, er Makrini den klart bedste 6'er vi har haft.
                            Nu er der jo ikke rigtigt det store argument, som jeg kan sige noget til. men udmeldingen stikker dog nok i øjnene til at jeg ganske enkelt er nød til at sige.

                            Nej, Makrini er ikke nærheden af Jeppe Tverskov.

                            Comment


                              Det er jo svært at være uenig med Thøgersen overordnet. Vi er bare rykket tilbage i bussen.

                              Jeg synes dog ikke at han giver den positive udvikling der også er nok betydning, vi er overordnet inde i en god udvikling, dog fra et meget lavt udgangspunkt.
                              ​​​​​​
                              Det skal dog siges at havde det ikke været for det Minteh salg, så havde jeg godt nok været betydeligt mere sortseende, det skal fungere nu.
                              ​​​
                              ​​​​​​

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                                Havde det lidt på fornemmelsen.

                                Jeg kan godt forstå ham. Niveauet på deres hold skifter jo en del fra år til år pga. udskiftningen, men de er som regel en del bedre end os og er oftest med i top6. De spiller noget fodbold, der nok er sjovt at være med til og så kan han flytte hjem og bo nær familien.

                                Og personligt er det da den danske klub jeg bedst kan leve med at se ham i. FCN er ganske enkelt ligegyldige.
                                Det er vel ret meget som forventet. Det havde både jeg og andre gættet på, syntes han passer fint ind derovre. Tver var absolut OB en fantastisk spiller, men især som cf havde han også sine begrænsninger som gør at han ikke er ekstremt eftertragtet.
                                Jeppe skal herfra have et kæmpe stort held og lykke, håber der kommer noget europæisk susses med i hans oplevelser.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X