Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis OB lander Sven Köhler, så begynder truppen at se spændende ud. En tysk defensiv midtbanespiller der har interesse fra bl.a. HSV og Heidenheim må kunne et eller andet. Og mon ikke man også får noget professionalisme og mentalitet - det tror jeg.

    https://www.transfermarkt.de/sven-ko...ead_id/1063356

    Comment


      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...g-lionel-messi

      Lækker overskrift.
      Fas est et ab hoste doceri.

      Comment


        Hold kæft et fedt afsnit. Lidt baggrund om de to salg blandt andet.

        https://www.tv2fyn.dk/en-gang-odense...lg-i-aadalen-7

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
          Hold kæft et fedt afsnit. Lidt baggrund om de to salg blandt andet.

          https://www.tv2fyn.dk/en-gang-odense...lg-i-aadalen-7
          Dejligt og meget positivt indlæg

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            Dejligt og meget positivt indlæg
            Igen, må man bare blive blæst bagover for Tonny Hermansens passion og dedikation til klubben og de unge menensker.

            Det er sgu en fornøjelse at se på.​
            Fas est et ab hoste doceri.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Hvis OB lander Sven Köhler, så begynder truppen at se spændende ud. En tysk defensiv midtbanespiller der har interesse fra bl.a. HSV og Heidenheim må kunne et eller andet. Og mon ikke man også får noget professionalisme og mentalitet - det tror jeg.

              https://www.transfermarkt.de/sven-ko...ead_id/1063356
              Synes også jo mere jeg hører og læser om ham, så virker som en mere og mere interessant signing

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
                SFÅ erfarer: OB tæt på tysk midtbanemand - Stemmer fra Ådalen (obstemmer.dk)
                Vi henter angiveligt Sven Köhler fra Osnabruck til midten.
                Væsentlig bedre end Mustafic?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                  Hold kæft et fedt afsnit. Lidt baggrund om de to salg blandt andet.

                  https://www.tv2fyn.dk/en-gang-odense...lg-i-aadalen-7
                  Björn, Tony og Bakary virker alle som nogle helt igennem herlige personer. Uden at helliggøre dem eller tillægge dem lutter ædle motiver så er jeg bare ovenud glad for at have sådanne personer tilknyttet OB.

                  “If you ever miss a shitty pitch, you just call”

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Væsentlig bedre end Mustafic?
                    Det må tiden jo vise

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det må tiden jo vise
                      Bare meget at risikere en sæson på syntes jeg .. begrænser med tilgange hvor man kan sige at man er styrket .. det er lidt skuffende syntes jeg ..
                      Men truppen er vel på plads og man kan nu se efter de store forstærkninger der må kunne komme senere i vinduet ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                        Björn, Tony og Bakary virker alle som nogle helt igennem herlige personer. Uden at helliggøre dem eller tillægge dem lutter ædle motiver så er jeg bare ovenud glad for at have sådanne personer tilknyttet OB.

                        “If you ever miss a shitty pitch, you just call”
                        Helt enig. Synes stadig BW mangler at levere lidt på transfersiden (kan være, han gør det med den store rokade i dette vindue), men han er bare en fed type - på TV i hvert fald.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Det virker som en bevidst strategi at scoute spillere der i ungdomsårene har begået sig på nogen af de mest profilerede akademier, men ikke har fået indfriet potentialet. Vi har Manneh, Tongya og Owusu. I vinters var vi angiveligt tæt på ham sydkoreaneren, der var havde været i Barcelona.

                          Det vi i hvert fald kan se med Tongya og Manneh er at de er godt skolede og generelt er sikre i deres pasningsspil. Forhåbentlig er Köhler en spiller som har noget af det samme, og som nu har fundet fodboldglæden efter at være gledet ned igennem rækkerne. Det virker ikke imponerende med en spiller fra 3. Bundesliga som afløser for Tverskov, men har man scoutet en spiller, der har værktøjerne, men måske har haft en mindre krise personligt, som noget tyder på, så har vi set med en spiller som Christian Sørensen at man kan komme gevaldigt igen, hvis man får samlet sig selv op.
                          Hvem siger, han skal erstatte Tverskov, jeg kan ikke se, at vi har fået nogen erstatning for Thandarson ???

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Hvem siger, han skal erstatte Tverskov, jeg kan ikke se, at vi har fået nogen erstatning for Thandarson ???
                            Vil tro Max Ejdum erstatter ham, men det må tiden vise. Jeg kunne sagtens se os lave en gigovic, hvis muligheden opstår sidst i vinduet. 6'ere i vores system er vigtige og hvis det viser sig vores tyske ven er markant dårligere end Tverskov og Mustafic ikke er bedre end han hidtil har vist, så kunne jeg sagtens se os leje Ejdum ud og hente endnu en ind.

                            Comment


                              Jeg tror også kun der kommer en 4 6'er ind hvis det viser sig at hverken Mustafic eller Sven fungerer ved siden af Manneh. Ellers så tror jeg også at de fjerde er Ejdum, Juul-Sandberg og Noah Lassen fra akademiet. Vi har jo også målet om 25 procent spilletid til akademister.


                              ​​​​​

                              Comment


                                Jeg kender ikke Sven Köhler, men der er også en Max Christiansen fra Greuther Führt i anden Bundesliga, som ifølge transfermarkt har kontraktudløb. Han kommer oprindeligt fra nærheden af Flensborg, så måske han kan overtales til at spille for OB. Jeg har nævnt ham tidligere, han har mange kampe i 2. Bundesliga, en del kampe i 1. Bundesliga og han er også 27 år gammel. Han har også en håndful U-landskampe for Tyskland og han var med ved de Olympiske lege. Kun for at det ikke misforståes: det er ikke et rygte, det er bare et idé.
                                Til sidst skal jeg sige, at jeg virkelig håber at vi nå til enighed med Markus Jensen om en kontraktforlængelse og at han bliver en del af vores superligahold. Han er et kæmpe talent og jeg synes at vi lod Breum skifte alt for tidligt. Vi skal ikke udsælge i vores talenter på stribe.

                                Comment

                                Working...
                                X