Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Det er da en decideret taabelig udmelding...
    Er det en tåbelig udmelding, at jeg ikke tror en promille på, at Falk kommer til OB? Falk, som har givet udtryk for et ønske om et udlandseventyr, og som er en profil i FCK. Det er fedt med drømme, men så vil jeg da gerne have KDB til OB nu.

    Comment


      Man må sige at BW ridder dagen før han sadler. Jeg havde inden vinduet det som det største parameter for at kunne måle BW succes at han kunne få lavet det store salg, det må man give ham at han har.


      ​​​​​​Og også pændende transfers jeg er især begejstret for Leroy, han er præcist den spiller jeg havde efterspurgt i Musonda fra Horsens. En back der kan spille med begge ben og på begge positioner.

      Don D er jo alene qua sit navn interresant. Dejligt med en venstrefodet højrekant som erstatning til Minteh.

      ​​​​​Både Selvén, Hajj og Turay kan sikkert også vise sig at blive gode signings.

      Jeg mangler en god kølig, boldspillende 6'er, der kan vende med bolden og drive den frem i banen, lidt ala Gigovic, der måtte hovedparten af budgettet gerne ligge.

      Og så nok lige en CF'er medmindre man allerede nu kan se at vores nye Gambia ske ven på u-19 er dygtig nok til at være 4 stopper.

      ​​​​​​

      Comment


        Nå ja og så tilslutter jeg mig koret der gerne vil have at der bliver fyret nogle penge i hybridbane og træningsfaciliteter.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          OBstruktion skriver på Twitter de regner med 2 nye i den kommende uge udover Deedson.
          Det må blive historisk hvor mange nye ansigter som møder til første træning næste mandag, hvis det står til troende, selvom Buya godt nok er tyvstartet i slutningen af forrige sæson. Der må godt nok komme noget god tænding på træningen, da stort set alt må være spil med så stor en udskiftning.

          Det bliver enormt interessant at se. Det virker som om BW har været meget mere på forkant end i hans tidligere vinduer. Når de hentes så tidligt må vi formode det ikke blot er spillere man henter, fordi det var dem vi kunne få, men fordi vi virkelig gerne vil have dem

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
            Og af de måske snart 5 nye spillere, er der ikke betalt en eneste transfersum, så der er forhåbentlig stadig mulighed for at vi smider et eller to større beløb på et par profiler.
            Ja det er stærkt gået. Men tænker at der minimum er brugt 5 mill på sign on og agenter. Kan også være en del højere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Det må blive historisk hvor mange nye ansigter som møder til første træning næste mandag, hvis det står til troende, selvom Buya godt nok er tyvstartet i slutningen af forrige sæson. Der må godt nok komme noget god tænding på træningen, da stort set alt må være spil med så stor en udskiftning.

              Det bliver enormt interessant at se. Det virker som om BW har været meget mere på forkant end i hans tidligere vinduer. Når de hentes så tidligt må vi formode det ikke blot er spillere man henter, fordi det var dem vi kunne få, men fordi vi virkelig gerne vil have dem
              Selvom jeg jo godt vidste der var lagt op til kæmpeudskiftning både i starteren og i truppen generelt så virker det det stadig overvældende på mig med allerede nu 5 nye ansigter, og som nævnt andetsteds flere nye på vej i næste uge. Det er helt uoverskueligt og en frygt for at Alm ikke kan får alle disse nye til at fungere som en enhed har meldt sig. Der mangler endnu spillere til start11eren på mindst en meget vital position og yderligere et supplement til Slotsager i cf. med en vis kvalitet. Der venter en kæmpe opgave for Alm of co. når de møder ind til første træning. Der må og skal en træningrappotør til bane 1 i Ådalen d. 26/6
              Last edited by manner; 18-06-2023, 06:55.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Hæfter mig ved, at fanopbakningen får rosende vendinger med i forbindelse med flere af salgene.

                Et par af dem der allerede er kommet ind har ytret, at de ser frem til at opleve opbakningen på stadion, og BT skriver også at Deedson "har været imponeret over OBs fanbase".

                Jeg siger ikke, at det giver os en decideret markedsfordel, men det viser at summen af en masse små ting kan have stor effekt over tid.
                Vi er ved at få banket noget fedt sammen på fanscenen, vi begynder at bevise at spillere kan komme hertil og få et stort udlandsskifte, akademiet udvikler sig, nye træningsfaciliteter osv. osv. Alt har en betydning, og kan i sidste ende have den en ret afgørende betydning for om en spiller vælger os over de nærmeste konkurrenter.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                  Hæfter mig ved, at fanopbakningen får rosende vendinger med i forbindelse med flere af salgene.

                  Et par af dem der allerede er kommet ind har ytret, at de ser frem til at opleve opbakningen på stadion, og BT skriver også at Deedson "har været imponeret over OBs fanbase".

                  Jeg siger ikke, at det giver os en decideret markedsfordel, men det viser at summen af en masse små ting kan have stor effekt over tid.
                  Vi er ved at få banket noget fedt sammen på fanscenen, vi begynder at bevise at spillere kan komme hertil og få et stort udlandsskifte, akademiet udvikler sig, nye træningsfaciliteter osv. osv. Alt har en betydning, og kan i sidste ende have den en ret afgørende betydning for om en spiller vælger os over de nærmeste konkurrenter.
                  Fint, godt og rigtigt opsummeret

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Man må sige at BW ridder dagen før han sadler. Jeg havde inden vinduet det som det største parameter for at kunne måle BW succes at han kunne få lavet det store salg, det må man give ham at han har.


                    ​​​​​​Og også pændende transfers jeg er især begejstret for Leroy, han er præcist den spiller jeg havde efterspurgt i Musonda fra Horsens. En back der kan spille med begge ben og på begge positioner.

                    Don D er jo alene qua sit navn interresant. Dejligt med en venstrefodet højrekant som erstatning til Minteh.

                    ​​​​​Både Selvén, Hajj og Turay kan sikkert også vise sig at blive gode signings.

                    Jeg mangler en god kølig, boldspillende 6'er, der kan vende med bolden og drive den frem i banen, lidt ala Gigovic, der måtte hovedparten af budgettet gerne ligge.

                    Og så nok lige en CF'er medmindre man allerede nu kan se at vores nye Gambia ske ven på u-19 er dygtig nok til at være 4 stopper.

                    ​​​​​​
                    Ifht . 6eren: Jeg synes, Manneh kan det, du efterspørger. Han har været lidt overset (?), og er sgu god med bolden. Jeg synes nærmere, vi mangler en fysisk stærk 6er, der kan agere oprydder og indpisker. En type a la NP fra Aarhus. Vi mangler dumme svin på holdet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Selvom jeg jo godt vidste der var lagt op til kæmpeudskiftning både i starteren og i truppen generelt så virker det det stadig overvældende på mig med allerede nu 5 nye ansigter, og som nævnt andetsteds flere nye på vej i næste uge. Det er helt uoverskueligt og en frygt for at Alm ikke kan får alle disse nye til at fungere som en enhed har meldt sig. Der mangler endnu spillere til start11eren på mindst en meget vital position og yderligere et supplement til Slotsager i cf. med en vis kvalitet. Der venter en kæmpe opgave for Alm of co. når de møder ind til første træning. Der må og skal en træningrappotør til bane 1 i Ådalen d. 26/6
                      Det må være direkte i Teambuilding mode ... må gå ud fra at de nye spillere er scoutet på specifikke pladser med specifikke kompetencer ud fra hvad man har hørt så det faglige er der forhåbentligt.
                      Tverskov og Aron for den sags skyld lader ikke til at være blevet erstattet .. meget vitalt .. så mangler der en i centerforsvaret for Jebali men der kunne man nok godt gå efter et par hylder højere og så lyder det som om Don Deedson kommer istedet for Musa Juwara.

                      Kunne godt tænke mig at man gik all in på at hente nogle superligaprofiler for at vise bare en smule liv og muskler .. Lasse Berg Johnsen i RRC, Magnus Jensen/James Gomez i AC Horsens, Rasmus Falk i FCK ,
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Selvom jeg jo godt vidste der var lagt op til kæmpeudskiftning både i starteren og i truppen generelt så virker det det stadig overvældende på mig med allerede nu 5 nye ansigter, og som nævnt andetsteds flere nye på vej i næste uge. Det er helt uoverskueligt og en frygt for at Alm ikke kan får alle disse nye til at fungere som en enhed har meldt sig. Der mangler endnu spillere til start11eren på mindst en meget vital position og yderligere et supplement til Slotsager i cf. med en vis kvalitet. Der venter en kæmpe opgave for Alm of co. når de møder ind til første træning. Der må og skal en træningrappotør til bane 1 i Ådalen d. 26/6
                        Ja præcis - kæmpe opgave for Alm & Co.
                        bare der ikke går Vejle i det og man køber i øst og vest
                        og der mangler harmoni i truppen. Mon ikke BW har styr
                        på det :-) Alm og Vejle fik 22 nye spillere på 3 uger …

                        https://fyens.dk/ob/ob-traener-andre...d-paa-tre-uger
                        Last edited by tjdebat; 18-06-2023, 07:31.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Selvom jeg jo godt vidste der var lagt op til kæmpeudskiftning både i starteren og i truppen generelt så virker det det stadig overvældende på mig med allerede nu 5 nye ansigter, og som nævnt andetsteds flere nye på vej i næste uge. Det er helt uoverskueligt og en frygt for at Alm ikke kan får alle disse nye til at fungere som en enhed har meldt sig. Der mangler endnu spillere til start11eren på mindst en meget vital position og yderligere et supplement til Slotsager i cf. med en vis kvalitet. Der venter en kæmpe opgave for Alm of co. når de møder ind til første træning. Der må og skal en træningrappotør til bane 1 i Ådalen d. 26/6
                          Den frygt er nu også reel nok. Det var jo faktisk på den grund af en voldsom stor udskiftning i truppen, at Alm i sin tid blev fyret i Vejle. Et af de store problemer dengang var dog også at der var mange udlændinge fra kulturer der er meget anderledes end den danske, som derfor også stod til at skulle integreres på en anden måde. Det ligner at dem vi har hentet indtil videre kommer fra kulturer der minder meget om den danske, eller har været i DK i forvejen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Den frygt er nu også reel nok. Det var jo faktisk på den grund af en voldsom stor udskiftning i truppen, at Alm i sin tid blev fyret i Vejle. Et af de store problemer dengang var dog også at der var mange udlændinge fra kulturer der er meget anderledes end den danske, som derfor også stod til at skulle integreres på en anden måde. Det ligner at dem vi har hentet indtil videre kommer fra kulturer der minder meget om den danske, eller har været i DK i forvejen
                            Vi kan som fans jo ikke gøre meget andet end at vente og krydse hvad der krydses kan og håbe det går bedre end skidt. Vi må sige til os selv at en sæson ikke er en sprint, men et maratonløb for der vil uden tvivl se misforståelser p.gr.a. de manglende relationer og "automatismer" som en landstræner engang sagde.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Den store mængde af ukendte kort, gør det lidt svært for mig at vurdere hvor vi står.

                              Hvis vi antager der kommer en 6’er på det transferfri niveau vi har hentet nu, er vi så klart svækkede, svækkede, neutrale eller styrkede?

                              Med andre ord: Kommer vi styrkede frem til 1. Kamp, som målet må være og hvad hvis vi lægger omfanget af udskiftningen til, som må kræve tid til at spille holdet sammen?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Den store mængde af ukendte kort, gør det lidt svært for mig at vurdere hvor vi står.

                                Hvis vi antager der kommer en 6’er på det transferfri niveau vi har hentet nu, er vi så klart svækkede, svækkede, neutrale eller styrkede?

                                Med andre ord: Kommer vi styrkede frem til 1. Kamp, som målet må være og hvad hvis vi lægger omfanget af udskiftningen til, som må kræve tid til at spille holdet sammen?
                                Min mavefornemmelse siger styrket

                                Comment

                                Working...
                                X