Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Velkommen håber det forstærker os på en plads hvor vi var ret svage sidste sæson.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Jeg synes også at vores backs har været svage. Stort set ingen assists og tvivlsomme defensivt
      Aske synes jeg personligt har set spændende ud uden at der dog er kommet noget slutprodukt på, men Grubbe og NM har begge været meget anonyme. Jeg kunne sagtens se os skippe NM videre også gå ind til sæsonen med kun 3 backs. Aske på venstre back og Leeroy på højre, hvor Leeroy så vil være gardering for Aske hvilket vil give Grubbe chancen på højre back. Så må der være et talent, eksempelvis McCoy, der kan springe til som yderste mandat.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Aske synes jeg personligt har set spændende ud uden at der dog er kommet noget slutprodukt på, men Grubbe og NM har begge været meget anonyme. Jeg kunne sagtens se os skippe NM videre også gå ind til sæsonen med kun 3 backs. Aske på venstre back og Leeroy på højre, hvor Leeroy så vil være gardering for Aske hvilket vil give Grubbe chancen på højre back. Så må der være et talent, eksempelvis McCoy, der kan springe til som yderste mandat.
        3 backs er ikke nok, i dette tilfælde. Hvad gør man hvis 2 af backsne får karantæner/skader på samme tid?
        Jeg tror OB vil prøve at få en stopper som både kan spille stopper og back. Helst venstrebenet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          3 backs er ikke nok, i dette tilfælde. Hvad gør man hvis 2 af backsne får karantæner/skader på samme tid?
          Jeg tror OB vil prøve at få en stopper som både kan spille stopper og back. Helst venstrebenet
          Jeg tænker da også at OB henter en CF nu hvor det ikke skulle være Vestergaard. Iøvrigt er det du foreslår jo lige præcis at gå ind til sæsonen med 3 backs?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            3 backs er ikke nok, i dette tilfælde. Hvad gør man hvis 2 af backsne får karantæner/skader på samme tid?
            Jeg tror OB vil prøve at få en stopper som både kan spille stopper og back. Helst venstrebenet
            Ejdun kan eftersigende også vikariere på venstre back og McCoy kunne vel godt få en seniorkontrakt også.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Såvidt jeg husker så tilbød Jesper Hansen eftersigende ham vidst også en lønnedgang (nogen der kan bekræfte om jeg husker rigtigt??) ovenpå at være en af de mest lovende spillere i suppen..
              Det blev sagt dertid men også at det var en reaktion på Falk-lejren som trak forhandlinger i længden og spillede det ud til Falk kunne forhandle en aftale med plastikklubben.
              Faktisk ved det vel kun JH og Falk-lejren. Men for mig blev Falk til en spiller som hele tid i OB viste på logoet og formede et hjerte med hænderne men da det blev vigtigt tælte det ikke mere særlig højt. Og trøye-stunt sidder dybt. Vil gerne have spillere fra den hylde og en Falk-comeback i OB ville være sportsligt godt men ikke skabe begejstring i mit OB-hjerte og en Falk-trøje ville ikke købe for min trøje-samling. I hensigt af Falk har det som "en gang farvel, altid farvel".
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Tænker Leeroy er vores bedste back (håber det ), så må Gustav, Aske og Nicholas kæmpe om at være den næstbedste, hvis Leeroy dækker venstre ligeså godt som højre. 4 backs til 2 pladser, det er fair.

                Comment


                  https://www.bt.dk/transfervinduet/bt...cius-foran-aab

                  Comment


                    Av for en sommer indtil videre.
                    Og ej hvor jeg håber BW har styr på det.
                    Mon det er en starter fra start?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Av for en sommer indtil videre.
                      Og ej hvor jeg håber BW har styr på det.
                      Mon det er en starter fra start?
                      Alene navnet borger jo for et større trøje salg , jeg skal da have en af de lyserøde med Don D på ryggen

                      Comment


                        I følge BT henter vi Don Deedson:
                        https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloer...cius-foran-aab
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Jeg har aldrig set Don D live, men på YouTube ligner han en ung udgave af Sabbi. Fart, driblinger og direkte mod mål når han får bolden. Det ligner noget vi har i Sabbi, som jo så sikkert skal videre. Det bliver spændende at se hvor langt ham her er i forhold til superliganiveau, defensive pligter og afleveringsspillet. Men velkommen til.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Så betyder det nok at Kadrii skifter hjem til B93

                            Comment


                              Peter Belli satte fint ord på mine følelser om Caglar Koycu og alle hans spillere.

                              "Hvad end der sker
                              Hvad end der sker
                              Bliv væk fra vort kvarter
                              Hvad end der sker
                              Hvad end der sker
                              Så hør den bøn jeg be'r
                              Hvad end der sker
                              Hvad end der sker
                              Bliv væk fra vort kvarter
                              Det er ikke topmoderne men vi behøver ikke mer'​"

                              It's a no from me bro.

                              Comment


                                Tror det bliver et rigtigt godt køb! Har set super spændnede hver gang jeg har en kamp med Hobro. Super spændnede spiller, med gode individuelle kvaliteter

                                Comment

                                Working...
                                X