Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2023
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Ryger meget af OB-DNA'en der...
Senere blev det bedre, og BK ligner en mand, der har accepteret sin plads i truppen.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Nu er Mads Larsen så heller ikke på nogen måde 6er, tværtimod så er han nærmere 10er og kantspiller, kan bruges som 8er. Og med mindre vi nærmest kan få ham gratis, så håber jeg virkelig ikke det er noget vi overvejer, og der skulle vel også være rigeligt med bredde/udviklingsspillere til 10eren og kantpositionerne. Det er topkvalitet og folk til startopstillingen vi mangler til de pladser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlægDet er rygte jeg har som jeg har skrevet tidligere. Nu ryger Kadri til B 93.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Jeg ved selvfølgelig, hvad du mener, men lidt polemisk kunne jeg spørge: hvad er OB-DNA, og hvordan har BK den? Da han blev sat af (efter at have været virkelig dårlig gennem lang tid) havde han en elendig attitude, blandt andet da han blev udskiftet i en storsejr. Er det OB-DNA?
Senere blev det bedre, og BK ligner en mand, der har accepteret sin plads i truppen.
Skylder vi Bashkim en tur på bænken et helt år? Eller skylder vi en klublegende at komme væk og få fastspilletid.
Jeg er sikker på Bash nok skal få et trænerjob i Odense hvis han ønsker det.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Ryger meget af OB-DNA'en der...
Jeg ved det er malplaceret da han rent faktisk var her før nedturen .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Jeg må indrømme at jeg har det fint med at Bashkim ryger videre. Det er mange lønkroner at ligge i en spiller der ikke kommer til at spille særlig meget med Turay hentet ind til start elveren, Fenger retur, luvca retur og en Hansborg der nok også bliver rykket op når han er klar så er det spørgsmålet om man skal have så løntung en spiller siddende på bænken. Det skal man ikke i min bog.
- Likes 1
Comment
Comment