Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    For min skyld kan vi sagtens hente spillere med kæmpe udviklingspotentiale og Minteh var jo beviset på at der ikke er langt til start11 hvis potentialet er stort nok.
    Men lige til 6'er positionen så har vi Max Ejdum som udviklingsspilleren, så derfor skal der hentes til start11 på den position. Men når vi har hentet en klasse 6'er, så må vi for min skyld også gerne hente Mads Larsen som supplement. Vi har brug for skarp konkurrence, hvis vi skal kunne måle os med de hold der allerede ligger foran.
    Nu er Mads Larsen så heller ikke på nogen måde 6er, tværtimod så er han nærmere 10er og kantspiller, kan bruges som 8er. Og med mindre vi nærmest kan få ham gratis, så håber jeg virkelig ikke det er noget vi overvejer, og der skulle vel også være rigeligt med bredde/udviklingsspillere til 10eren og kantpositionerne. Det er topkvalitet og folk til startopstillingen vi mangler til de pladser.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
      Det er rygte jeg har som jeg har skrevet tidligere. Nu ryger Kadri til B 93.
      Ryger meget af OB-DNA'en der...
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
        Det er rygte jeg har som jeg har skrevet tidligere. Nu ryger Kadri til B 93.
        Lejeaftale eller fast aftale? Og sikke en skam..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Lejeaftale eller fast aftale? Og sikke en skam..
          Nu har han kun 1 år tilbage. Så det er jo same same for os

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Nu har han kun 1 år tilbage. Så det er jo same same for os
            Med mindre der kommer en kontraktforlængelse oveni lejeaftalen. Det er set før

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Med mindre der kommer en kontraktforlængelse oveni lejeaftalen. Det er set før
              Næppe med 31-årige spillere på vej ind i deres karrieres efterår og bliver lejet ud til væsentligt lavere niveau.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Med mindre der kommer en kontraktforlængelse oveni lejeaftalen. Det er set før
                Ikke med en der er 32-33 år på det tidspunkt. Vil ikke give mening

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Ryger meget af OB-DNA'en der...
                  Jeg ved selvfølgelig, hvad du mener, men lidt polemisk kunne jeg spørge: hvad er OB-DNA, og hvordan har BK den? Da han blev sat af (efter at have været virkelig dårlig gennem lang tid) havde han en elendig attitude, blandt andet da han blev udskiftet i en storsejr. Er det OB-DNA?

                  Senere blev det bedre, og BK ligner en mand, der har accepteret sin plads i truppen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Nu er Mads Larsen så heller ikke på nogen måde 6er, tværtimod så er han nærmere 10er og kantspiller, kan bruges som 8er. Og med mindre vi nærmest kan få ham gratis, så håber jeg virkelig ikke det er noget vi overvejer, og der skulle vel også være rigeligt med bredde/udviklingsspillere til 10eren og kantpositionerne. Det er topkvalitet og folk til startopstillingen vi mangler til de pladser.
                    OK sorry, jeg troede faktisk Mads Larsen var 6'er.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
                      Det er rygte jeg har som jeg har skrevet tidligere. Nu ryger Kadri til B 93.
                      Ham Thomsen og Fischer … potent 1. offensiv med gammel OB træner ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Jeg ved selvfølgelig, hvad du mener, men lidt polemisk kunne jeg spørge: hvad er OB-DNA, og hvordan har BK den? Da han blev sat af (efter at have været virkelig dårlig gennem lang tid) havde han en elendig attitude, blandt andet da han blev udskiftet i en storsejr. Er det OB-DNA?

                        Senere blev det bedre, og BK ligner en mand, der har accepteret sin plads i truppen.
                        Og man kan også spørge sig selv.
                        Skylder vi Bashkim en tur på bænken et helt år? Eller skylder vi en klublegende at komme væk og få fastspilletid.
                        Jeg er sikker på Bash nok skal få et trænerjob i Odense hvis han ønsker det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                          Ryger meget af OB-DNA'en der...
                          Den store oprydning der er i gang er vel også fordi at der ikke er meget OB-DNA fra de sidste 10 sæsoner man ønsker at holde fast i …
                          Jeg ved det er malplaceret da han rent faktisk var her før nedturen ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Martin Davidsen regner med 2 nye signings i denne uge - jeg ved dog ikke om Don D er en af dem.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                              Martin Davidsen regner med 2 nye signings i denne uge - jeg ved dog ikke om Don D er en af dem.
                              Minumum 2. Og DD er selvfølgelig med i det puslespil når han ikke er bekræftet endnu.

                              Comment


                                Jeg må indrømme at jeg har det fint med at Bashkim ryger videre. Det er mange lønkroner at ligge i en spiller der ikke kommer til at spille særlig meget med Turay hentet ind til start elveren, Fenger retur, luvca retur og en Hansborg der nok også bliver rykket op når han er klar så er det spørgsmålet om man skal have så løntung en spiller siddende på bænken. Det skal man ikke i min bog.

                                Comment

                                Working...
                                X