Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Hvem følges ellers?
    En eller anden Mark Diemers fra Holland

    Grunden til jeg tror Moya er realistisk, er at hans kontraktudløber her til sommer. Og det kan vi tydeligvis godt lide:)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Jeg ser bare gerne at vi sigter højere til 6'eren. Gerne en med masser af erfaring og lederegenskaber
      enig .. jeg ser heller ikke cappis som tverskovs afløser, der må vi en hylde op
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Vi må se. Kan jo være vi lukker med 2 bangers inden vi starter op igen
        det kan jo ikke u'elukkes, men det efterlader stadig alm og co med 6 nyr startere som ikke ikke er spillet sammen i kamp-presset niveau
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Hvor god er ham Mads Larsen i EFB nu hvor de har misset oprykning?
          https://www.transfermarkt.com/mads-l...spieler/462833
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Hvor god er ham Mads Larsen i EFB nu hvor de har misset oprykning?
            https://www.transfermarkt.com/mads-l...spieler/462833
            Ikke god nok til at starte, men en god reserve er min vurdering.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Hvor god er ham Mads Larsen i EFB nu hvor de har misset oprykning?
              https://www.transfermarkt.com/mads-l...spieler/462833
              Den kamp mod B93 sidste weekend var han meget dominerende, jeg kunne godt tænke mig ham i OB. Jeg tvivler dog på han er Tverskov niveau endnu, men fin alder, godt blik for med- og modspillere, god teknik osv osv

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                Ikke god nok til at starte, men en god reserve er min vurdering.
                Ret beset så bør OB vel kun hente spillere til start11 ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Ret beset så bør OB vel kun hente spillere til start11 ..
                  For min skyld kan vi sagtens hente spillere med kæmpe udviklingspotentiale og Minteh var jo beviset på at der ikke er langt til start11 hvis potentialet er stort nok.
                  Men lige til 6'er positionen så har vi Max Ejdum som udviklingsspilleren, så derfor skal der hentes til start11 på den position. Men når vi har hentet en klasse 6'er, så må vi for min skyld også gerne hente Mads Larsen som supplement. Vi har brug for skarp konkurrence, hvis vi skal kunne måle os med de hold der allerede ligger foran.

                  Comment


                    Det kunne være sjovt med nogle rygter - udover Don D.
                    Eksempelvis en 6’er eller CB.
                    Nogle der har hørt noget?

                    Comment


                      Ikke noget rygte, men ville nu stadig være en fed spiller at hente ind. https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/880517

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
                        Ikke noget rygte, men ville nu stadig være en fed spiller at hente ind. https://www.transfermarkt.com/alexan...spieler/880517
                        Ja. Hvis vi havde behov for ham. Vi kan efterhånden ikke bruge flere angribere
                        Last edited by Brogaard99; 18-06-2023, 17:13.

                        Comment


                          Jeg er spændt på vores nye midterforsvarer fra Gambia, som er jo i første omgang medlem af U19 mandskabet. Men ud fra det som Tonny Hermannsen fortalte om ham, kunne man håbe at han forholdsvis hurtig kan blive et medlem af Superligatruppen. Yaya Bojang ligner i hvertfald en meget atletisk forsvarsspiller.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                            Jeg er spændt på vores nye midterforsvarer fra Gambia, som er jo i første omgang medlem af U19 mandskabet. Men ud fra det som Tonny Hermannsen fortalte om ham, kunne man håbe at han forholdsvis hurtig kan blive et medlem af Superligatruppen. Yaya Bojang ligner i hvertfald en meget atletisk forsvarsspiller.
                            Ja meget spændende hvad planerne er med ham. Er han den sidste i kvartetten eller kommer der en centerback ind i næste uge. Kunne være fedt hvis han lavede en komet karriere og blev solgt dyrt næste sommer. Ved heller ikke om arbejdstilladelsen er faldet på plads endnu

                            Comment


                              Det er rygte jeg har som jeg har skrevet tidligere. Nu ryger Kadri til B 93.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
                                Det er rygte jeg har som jeg har skrevet tidligere. Nu ryger Kadri til B 93.
                                Hmmm. Er sgu lidt ambivalent hvis det sker. Hvis Sabbi bliver er det fint. Men hvis han også smutter syntes jeg vi ser tynde ud på 9`eren og kulturen.
                                Men kan godt se han er dyr at have på bænken

                                Comment

                                Working...
                                X