Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Altså falk til OB?
    Hold nu op. Det er jo decideret tåbeligt at nævne Falk som mulig spiller i OB. Det kommer ALDRIG til at ske.

    Comment


      https://twitter.com/obstruktion1887/...97KnyKixM_KSnw

      Comment


        Spændende med Leeroy, men vel primært højreback der dog også kan dække venstre backen eller hvad? Det lugter af at man ikke er tilfredse med hverken Grubbe eller NM, mon ikke NM bliver sendt videre.

        Falk skal bare skride af helvede til.

        Comment


          Spændende med alt den aktivitet så tidligt i vinduet :). Håber vi er helt klar til starten af sæsonen og glædes over at følge alle rygterne.
          Ifh til Falk, håber jeg aldrig at se ham i vores smukke trøje igen, efter han pissede på alt og alle. Og hvis det skulle ske, vil jeg godt nok sidde med nogle mixed feelings.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Stribetsiden1986 Se indlæg

            Hold nu op. Det er jo decideret tåbeligt at nævne Falk som mulig spiller i OB. Det kommer ALDRIG til at ske.
            Det er da en decideret taabelig udmelding...

            Comment


              Slet

              Comment


                Ser nu gerne Rasmus Falk i OB igen.

                Vi kunne ikke finde ud af at forlænge med ham i tide og så løb tiden fra kræmmeren. FCK er jo et helt andet niveau end os. Det havde da været rart om det var blevet udlandet. Trøjestuntet kunne Rasmus godt have stoppet, men det er så også den fejl han begik. Altså det kan jeg godt tilgive ham.

                Men fodbold er følelser, jeg er med på og har forståelse for den modsatte holdning af min.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Ser nu gerne Rasmus Falk i OB igen.

                  Vi kunne ikke finde ud af at forlænge med ham i tide og så løb tiden fra kræmmeren. FCK er jo et helt andet niveau end os. Det havde da været rart om det var blevet udlandet. Trøjestuntet kunne Rasmus godt have stoppet, men det er så også den fejl han begik. Altså det kan jeg godt tilgive ham.

                  Men fodbold er følelser, jeg er med på og har forståelse for den modsatte holdning af min.
                  Såvidt jeg husker så tilbød Jesper Hansen eftersigende ham vidst også en lønnedgang (nogen der kan bekræfte om jeg husker rigtigt??) ovenpå at være en af de mest lovende spillere i suppen..

                  Comment


                    Så er det lige op over med ny spiller præsentation.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                      Spændende med Leeroy, men vel primært højreback der dog også kan dække venstre backen eller hvad? Det lugter af at man ikke er tilfredse med hverken Grubbe eller NM, mon ikke NM bliver sendt videre.

                      Falk skal bare skride af helvede til.
                      Snuser man lidt rundt og læser om ham Owusu, så kan man læse sig til at han kan med begge ben. Han kan derfor muligvis være Jørgens afløser, men det må vi se når han bliver præsenteret.

                      Comment


                        Sådan
                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/leeroy...mand-i-odense/

                        Comment


                          Jeg noterer mig at Björn understreger at Leeroy kan spille i begge sider. Det betyder vel at det ikke nødvendigvis er et farvel til Mickelson. Eller Grubbe for den sags skyld.

                          Comment


                            Jeg synes også at vores backs har været svage. Stort set ingen assists og tvivlsomme defensivt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Jeg synes også at vores backs har været svage. Stort set ingen assists og tvivlsomme defensivt
                              Aske har gjort det okay synes jeg. God nok til at være starter næste sæson. Grubbe har desværre skuffet mig, og Mickelson er bare alt for ringe defensivt til vi kan satse på ham

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Ser nu gerne Rasmus Falk i OB igen.

                                Vi kunne ikke finde ud af at forlænge med ham i tide og så løb tiden fra kræmmeren. FCK er jo et helt andet niveau end os. Det havde da været rart om det var blevet udlandet. Trøjestuntet kunne Rasmus godt have stoppet, men det er så også den fejl han begik. Altså det kan jeg godt tilgive ham.

                                Men fodbold er følelser, jeg er med på og har forståelse for den modsatte holdning af min.
                                Helt enig her, vil med stor glæde hilse Falk velkommen hjem.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X