Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så bliver der underskrevet med ny spiller jf. OB på Twitter

    Comment


      OB annoncerer en tilgang:
      https://twitter.com/Odense_Boldklub/...kPOoEiWsQ&s=19
      Don D? Hentyder som at lukke et byggested, så måske en 6er?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        OB annoncerer en tilgang:
        https://twitter.com/Odense_Boldklub/...kPOoEiWsQ&s=19
        Don D? Hentyder som at lukke et byggested, så måske en 6er?
        ... eller en forsvarer, som rydder op !

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          OB annoncerer en tilgang:
          https://twitter.com/Odense_Boldklub/...kPOoEiWsQ&s=19
          Don D? Hentyder som at lukke et byggested, så måske en 6er?
          det er ikke Don D - han er for lys i huden.

          kunne måske være vaisanen de har snakket om - men den der 6'er må også gerne dukke op snart

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            OB annoncerer en tilgang:
            https://twitter.com/Odense_Boldklub/...kPOoEiWsQ&s=19
            Don D? Hentyder som at lukke et byggested, så måske en 6er?
            Det ligner Sauli Väisänen

            Comment


              Btw er jeg den eneste der synes den nye medie strategi er mega fed, med teaser, fede videoer osv ?


              Elsker det

              Comment


                Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                Btw er jeg den eneste der synes den nye medie strategi er mega fed, med teaser, fede videoer osv ?


                Elsker det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                  Btw er jeg den eneste der synes den nye medie strategi er mega fed, med teaser, fede videoer osv ?


                  Elsker det
                  enig - de har virkelig oppet sig

                  mener de begyndte omkring ivancevic, den var jeg ikke så begejstret for kan jeg huske - men de skal jo også lige finde ud af hvad der fungerer

                  Comment


                    Den der teaser der... Nyt stadion?

                    Comment


                      officielt, velkommen til Sauli ! Med det her transfer tempo skal der da nok blive en lille ferie til Björnen

                      Comment


                        Spændende tilgang.

                        BP og Ivan døjer med skader, og Ivan har - desværre, han er virkelig en fed type - ikke imponeret gennem lang tid.

                        Fedt, at der nu er reelt kamp om pladserne centralt.

                        En 6er og så er vi der. Det giver simpelthen ikke mening at hente flere. Der skal også være en integration i truppen og kulturen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Spændende tilgang.

                          BP og Ivan døjer med skader, og Ivan har - desværre, han er virkelig en fed type - ikke imponeret gennem lang tid.

                          Fedt, at der nu er reelt kamp om pladserne centralt.

                          En 6er og så er vi der. Det giver simpelthen ikke mening at hente flere. Der skal også være en integration i truppen og kulturen.
                          mangler vi ikke stadig en vb? men ellers nej så skal det være ved salg eller evt udleje.

                          - tænker sabbi må være en oplagt afgang. Frø bør man også overveje - sgu skidt hvis han smutter gratis næste sommer. Mickelson er vel også på blokken - men her er der jo allerede hentet en erstatning.

                          Comment


                            Vi nærmer os nok den tid hvor der også skal nogen ud - Sabbi og Frøkjær skal efter min mening forlænges eller sælges - de har udløb om et år. Sabbi har dog et sent amerikansk vindue som mulighed så det kan godt afvente opstarten. Frøkjær ser jeg gerne forlænget - men vi skal ud af den cirkel med at vores profiler bliver til udløb og vi derfor ingen transferindtægt har. Bashkim kan vel heller ikke blive siddende på bænken til kanon hyre - måske Hvidovre eller B93 kunne virke på en udlejning ? Jeg tvivler på et salg - og det vil være en træls oplevelse at se ham slutte sin OB tid på bænken - og da fart er et nøgleord for vores spillestil - vil han efter min mening få det sværere med tiden. Jeg ser gerne vi henter en top kvalificeret 6´er samt måske endnu en til midtbanen afhængig af vores forventninger til Mustafic.

                            Comment


                              Mickelson, Sabbi, og HC ud på transfers Måske Bashkim. Ejdum ud på udleje, det ender i Ibrahimagic ellers tror jeg.

                              Ind med to 6'ere gerne en med et højere niveau end normalt, meget gerne Gigovic type. Ind med en reserve 9'er hvis Bashkim smutter og en VB hvis der er noget tilgængeligt, måske noget talent der kan tage over efter Aske. Ind med en 2 målmand. Måske noget til kanten hvis Sabbi smutter?

                              ​​​​​​Lige så godt rive plasteret af når man i forvejen er i gang.

                              Comment


                                Jeg kunne sagtens se os sige farvel til Sabbi, Kadrii, NM og Agon. Lander vi Don D. forestiller jeg mig at han er Mintehs erstatning og så mangler vi reelt bare en 6er, og måske en venstreback.

                                Comment

                                Working...
                                X