Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

    Kan du uddybe?
    Hvad er der at uddybe?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Hvad er der at uddybe?
      Om det handler om transfer ind, ud eller noget helt andet?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

        Om det handler om transfer ind, ud eller noget helt andet?
        Jeg er bare blevet fortalt at Sabbi var i Ådalen idag. Men vi så ham ikke på banen..
        Der er ikke det store andet at berette

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg er bare blevet fortalt at Sabbi var i Ådalen idag. Men vi så ham ikke på banen..
          Der er ikke det store andet at berette
          Jeg læste dit opslag i første omgang som "MAN skulle have været i Ådalen idag siger gode kilder" og ikke "MEN HAN skulle have været i Ådalen idag siger gode kilder"

          Min fejl ​​

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBtimatoren Se indlæg

            Jeg læste dit opslag i første omgang som "MAN skulle have været i Ådalen idag siger gode kilder" og ikke "MEN HAN skulle have været i Ådalen idag siger gode kilder"

            Min fejl ​​
            Ahhhh Så giver det mening

            Comment


              Kan se at vinduet i USA lukker 2. August. Så mon ikke det er en form for deadline på Sabbis sygdom

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kan se at vinduet i USA lukker 2. August. Så mon ikke det er en form for deadline på Sabbis sygdom
                Meget meget voldsom mandeinfluenza

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Nå nu må jeg hellere lige poste en ny video jeg har fundet med Saman Ghoddos, for satan han er god, nu når Brøndby ser ud til at ville rende med Allan Sousa, så må jeg finde noget andet jo.

                  Fine klip fra Allsvenskan: https://m.youtube.com/watch?v=I-yGge...Vuc2thbg%3D%3D

                  Jeg må hellere lige skrive på svensk så når Björn kommer ind og kigger i transfertråden så skal han ikke til at have gang i Google Translate.

                  Björn, honom er komplett på dette nivået, honom kan spela 10'er, 9'er central midt og på en kant. Skriva kontrakt med honom.
                  Ser spændende ud, hvor længe har han igen på kontakten

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

                    Ser spændende ud, hvor længe har han igen på kontakten
                    Han er transferfri. Rygtet til Malmø. Men asså Björn må gerne lige være på hvis det skifte glipper. Han er godt nok dygtig og nok også for dygtig til at vi kan hapse ham, men det ville være dumt ikke at prøve.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Saman Ghoddos er tilgængelig på en fri.

                      https://www.transfermarkt.com/saman-...spieler/204294

                      https://m.youtube.com/watch?v=gA8uwp...hvZGRvcw%3D%3D

                      Det kunne være en fin lille appelsin anretning til 10'er positionen. Lige ham der ind og så Charly og Turay til at ligge og være modbydelige med deres fart oppe foran. Så må Björn lige trække på den svenske forbindelse og hive ham der ind.
                      Thjaaa... hvis vi får regeringen til at toptune forskerordningen, NT til at åbne for læderet samt sætter billetpriserne lidt op... så kan vi måske betale en løn, som lokker ham til Ådalen for lidt mindre end de 200.000,- han fik om ugen i Brentford

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Thjaaa... hvis vi får regeringen til at toptune forskerordningen, NT til at åbne for læderet samt sætter billetpriserne lidt op... så kan vi måske betale en løn, som lokker ham til Ådalen for lidt mindre end de 200.000,- han fik om ugen i Brentford
                        Ja han er nok ikke nogen billig herre. Men for satan hvor ser han vild ud. Vi sælger Sabbi så kan han få hans løn, det er vel cirka 200k om ugen i svenske.

                        ​​​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Han er transferfri. Rygtet til Malmø. Men asså Björn må gerne lige være på hvis det skifte glipper. Han er godt nok dygtig og nok også for dygtig til at vi kan hapse ham, men det ville være dumt ikke at prøve.
                          Jeg tænker at det er mere realistisk at vi henter Moustafa Zeidan, han er nok ikke ligeså løntung og har videresalgspotentiale.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

                            Jeg tænker at det er mere realistisk at vi henter Moustafa Zeidan, han er nok ikke ligeså løntung og har videresalgspotentiale.
                            Enig. Men noget skal ske. Ellers er projektet og udtalelser utroværdigt.
                            Man kan ikke sælge Frøkjær og måske Sabbi uden seriøse erstatninger. For ellers får jeg seriøse flashbacks til tiden før BW

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

                              Jeg tænker at det er mere realistisk at vi henter Moustafa Zeidan, han er nok ikke ligeså løntung og har videresalgspotentiale.
                              Han er godt nok også en lækker spiller:

                              https://youtu.be/1AuzC4ejSn0

                              Det løb han har med bolden og så er jeg ret vild med at han ser ud til at falde dybt ned i banen for at hente bolden.
                              ​​​
                              Lige skyde Sabbi af og hente ham der ind.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Enig. Men noget skal ske. Ellers er projektet og udtalelser utroværdigt.
                                Man kan ikke sælge Frøkjær og måske Sabbi uden seriøse erstatninger. For ellers får jeg seriøse flashbacks til tiden før BW
                                Jeg tror sådan set ikke vi skal ligge så meget i at BW siger som han gør.
                                Selvfølgelig henter vi en kvalitets erstatning for Sabbi, hvos det sker, og selvfølgelig er vi opmærksomme lige som sidste år.
                                Sidste år var det helller ikke planen vi skulle hente Gigovic, men det var en for stor mulgihed at sige nej til.

                                Der er stadig 5 uger tilbage, BW har lovet justeringer, og så vidt jeg har hørt har han aldrig afvist at vi henter en erstatning for Frø, tror sådan set at BW ser det samme som alle os andre, at hvis Rami el Charly bliver skadet ser vi meget tynde ud oppe foran…

                                Så. 5 uger igen. Alt kan ske. Truppen er på plads, for relativ billige penge,
                                så nu kan vi måske gå endnu længere, for at få en Gigo type ind på fast aftale.

                                Comment

                                Working...
                                X