Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Du tror vi har råd til at købe Falk fri fra FCK med 2 år tilbage på kontrakten? Det vil jeg simpelthen se før jeg tror det.
    Et lægecheck skal han nu nok bestå

    Ja der er helt sikkert noget mere på vej ud/ind
    Det er ikke noget jeg tror, FCK ønsker også Falk til OB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

      Det er ikke noget jeg tror, FCK ønsker også Falk til OB
      Hmmm. Syntes stadig det lyder mærkeligt.
      Men du har lagt hånden på kogepladen må man sige og så vidt jeg husker ikke en der har løbet med sladder herinde

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at man vil sælge Frø for under 10 mill dkr når man har penge nok på bogen og har kniven på struben om at nå det sportslige mål. Han er virkelig vigtig og en erstatning bliver dyr. Specielt når en klub fra England ringer. Preston er dog notorisk kendt for ikke at bruge mange penge på transfermarkedet. Så vi må se
        enig, men 15-17? det er et godt salg

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Hmmm. Syntes stadig det lyder mærkeligt.
          Men du har lagt hånden på kogepladen må man sige og så vidt jeg husker ikke en der har løbet med sladder herinde
          Helt enig, det kan jo altid været lidt “farligt”, men jeg kan garantere at det jeg skriver er med mere sandhed end meget andet . Jeg håbede faktisk at frø ville forlænge med et år eller to, efter hans flotte forår, men det er til gengæld urealistisk, desværre. Også derfor der ligenu pågår forhandlinger om et salg af ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            Det er ikke noget jeg tror, FCK ønsker også Falk til OB
            Okay det der satte endnu flere tanker igang. At FCK direkte ønsker en af deres profiler til en “rival” tror jeg simpelthen ikke på.
            Jeg vil godt nok se det før jeg tror det​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Helt enig, det kan jo altid været lidt “farligt”, men jeg kan garantere at det jeg skriver er med mere sandhed end meget andet . Jeg håbede faktisk at frø ville forlænge med et år eller to, efter hans flotte forår, men det er til gengæld urealistisk, desværre. Også derfor der ligenu pågår forhandlinger om et salg af ham.
              Fair nok. Jeg tror på dig. Håber bare der kommer millioner nok i kassen til at finansiere Falk gildet. For det lyder dyrt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Fair nok. Jeg tror på dig. Håber bare der kommer millioner nok i kassen til at finansiere Falk gildet. For det lyder dyrt
                Meget dyrt. Men lad os da håbe han har ret - det kan jo godt være!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                  enig, men 15-17? det er et godt salg
                  Men de 15-17 mill er stadig kun gætværk så vidt jeg ved. Frygter mere og mere at det nok bliver mindre. Har lavet lidt reseach på Preston og de betaler næsten aldrig for spillere. Og dem de betaler for var billige. Så har ikke høje forhåbninger

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Men de 15-17 mill er stadig kun gætværk så vidt jeg ved. Frygter mere og mere at det nok bliver mindre. Har lavet lidt reseach på Preston og de betaler næsten aldrig for spillere. Og dem de betaler for var billige. Så har ikke høje forhåbninger
                    Men ud over rygtet til Preston, så ved vi vel ikke bestemt, om ikke der er en anden mulig køber på banen

                    Comment


                      Taget in mente Falks skadeshistorik og alder (han fylder 32 til januar), så håber jeg at han bliver hentet denne sommer, såfremt Frøkjær bliver solgt. Jeg havde ellers håbet på en forlængelse med Frøkjær.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        Okay det der satte endnu flere tanker igang. At FCK direkte ønsker en af deres profiler til en “rival” tror jeg simpelthen ikke på.
                        Jeg vil godt nok se det før jeg tror det​
                        Vi er ikke en rival for FCK, ikke engang i anførselstegn. FCK er måske vores rival, i anførselstegn, men der er næppe.mamge FCK'ere der skænker OB mange tanker på ær de par gange om året, de møder os.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg
                          Taget in mente Falks skadeshistorik og alder (han fylder 32 til januar), så håber jeg at han bliver hentet denne sommer, såfremt Frøkjær bliver solgt. Jeg havde ellers håbet på en forlængelse med Frøkjær.
                          Enig. Det skal formentlig være i år hvis det sådan for alvor skal batte sportsligt. Det tror jeg så også det kan gøre, hvis han holder sig nogenlunde skadesfri.

                          Comment


                            Skulle jfr. BT transfer følge OB men nok pga Sven ..

                            https://www.transfermarkt.com/bryan-...spieler/202515

                            ja det er kedeligt ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Skulle jfr. BT transfer følge OB men nok pga Sven ..

                              https://www.transfermarkt.com/bryan-...spieler/202515

                              ja det er kedeligt ..
                              MEN, kan være OK. Who knows ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Skulle jfr. BT transfer følge OB men nok pga Sven ..

                                https://www.transfermarkt.com/bryan-...spieler/202515

                                ja det er kedeligt ..
                                Han er lige skiftet til Viktoria Köln denne sommer og er nok bare Svens ven…

                                Comment

                                Working...
                                X