Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Men hvor fedt er det? Hvis alt handler om bare at sælge de unge, inden de overhovedet har slået rod, holder vi så med en klub eller en virksomhed/aktie?

    Blot en lille tænkepause midt i transfersnakken. Jeg er med på, at det er sådan moderne fodbold er, men jeg har det svært med det.
    Det er jo vilkårne i dag, som du jo selv skriver. Jeg synes dog det er fedt at man kan udvikle unge talenter til store salg i en klub som OB. Det er om man vil det eller ej vejen frem, i en klub som OB. Hellere det end en udenlandsk ejer som bare poster penge i skidtet hele tiden, og ikke har den lokale ånd.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Men hvor fedt er det? Hvis alt handler om bare at sælge de unge, inden de overhovedet har slået rod, holder vi så med en klub eller en virksomhed/aktie?

      Blot en lille tænkepause midt i transfersnakken. Jeg er med på, at det er sådan moderne fodbold er, men jeg har det svært med det.
      Det optimale er jo hvis vi kan sælge de største talenter som alligevel er for gode til superligaen. Dem der så er knap så gode kan jo så blive og være profiler hos os. Bare se f.eks. en som Vestergaard. Han var et relativt stort talent. Hvis han havde undgået det skadeshelvede han har været, så ville han måske have haft et forløb hvor han kunne være solgt til udlandet. Nu er hans karriere så et andet sted, men muligheden for at han kan komme tilbage og blive en fin spiller for os, enten som profil eller som 3. - 4. valg, er der jo stadig. Så jeg tænker det skal være en god blanding, hvor vi sælger de bedste og beholder dem som kan præstere fint i superligaen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Men hvor fedt er det? Hvis alt handler om bare at sælge de unge, inden de overhovedet har slået rod, holder vi så med en klub eller en virksomhed/aktie?

        Blot en lille tænkepause midt i transfersnakken. Jeg er med på, at det er sådan moderne fodbold er, men jeg har det svært med det.
        Hvem siger at de ikke kan nå at slå rod? OC stod da 2-3 år inden han røg videre. Det samme kan ske med Slots
        Frø skulle være solgt for et par år siden da der var et flot bud på ham. Så havde han været her i 3 år.
        Nogen af dem kommer også tilbage og bidrager som Grubbe og hvem ved måske Falk.
        Så vil der med enkelte mellemrum ryge nogen inden de har spillet 20 kampe som Minteh

        Det lever jeg fint med

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

          Det er jo vilkårne i dag, som du jo selv skriver. Jeg synes dog det er fedt at man kan udvikle unge talenter til store salg i en klub som OB. Det er om man vil det eller ej vejen frem, i en klub som OB. Hellere det end en udenlandsk ejer som bare poster penge i skidtet hele tiden, og ikke har den lokale ånd.
          Tryk på vejen frem. I min optik, er det måden man bevæger sig op ad i moderne fodbold.

          På et tidspunkt kan man så satse mere på at blive en storklub, men der er vi jo årtier ude i fremtiden. Men det bør jo selvfølgelig være det ultimative mål for klubben.

          Sælg de bedste talenter, er, som Bjørn siger, et forsøg på at blive bæredygtige økonomisk. Det er det første skridt - men ikke det sidste.
          Fas est et ab hoste doceri.

          Comment


            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...remt-hoej-pris
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Hmm.

              Gad vidst hvad en høj pris er i superettan?

              Lyder som spin.
              Fas est et ab hoste doceri.

              Comment


                Ja tak. Han ser dæleme god ud: https://m.youtube.com/watch?v=A8pAi1...VzIGxpbmRiZXJn

                Kunne være fint at få noget topkvalitet ind til kanten, især hvis både Frø og Sabbi smutter. Jeg tror dog han er en dyr herre ham der, ihvertfald mere end de 5 mill vores grænse er, selv med den svenske krone i frit fald.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Ja tak. Han ser dæleme god ud: https://m.youtube.com/watch?v=A8pAi1...VzIGxpbmRiZXJn

                  Kunne være fint at få noget topkvalitet ind til kanten, især hvis både Frø og Sabbi smutter. Jeg tror dog han er en dyr herre ham der, ihvertfald mere end de 5 mill vores grænse er, selv med den svenske krone i frit fald.
                  Mon ikke man kan give lidt mere hvis den rigtige spiller dukker op og man måske laver endnu et salg på Sabbi/Frø hvis man stadig er interesseret

                  Ca 6 mill er stadig 10 mill svenske som jo har samme værdi internt i Sverige

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Ja tak. Han ser dæleme god ud: https://m.youtube.com/watch?v=A8pAi1...VzIGxpbmRiZXJn

                    Kunne være fint at få noget topkvalitet ind til kanten, især hvis både Frø og Sabbi smutter. Jeg tror dog han er en dyr herre ham der, ihvertfald mere end de 5 mill vores grænse er, selv med den svenske krone i frit fald.
                    Det gør han, men der er virkelig også noget svagt forsvarsspil i den video.

                    Comment


                      Julius Lindberg, høj pris og høj pris, han har kontraktudløb 31/12 2023…..Så når vi nu har skrevet med ham fra 1/1 2024 (ved ingenting, hypotetisk tanke), så tager vi den derfra

                      Edit. Kan se Gais kæmper med om oprykning, så værdien for Gais er stor.
                      Last edited by Polle; 07-07-2023, 11:10.

                      Comment


                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bund...askende-skifte

                        videresalgspenge?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Mon ikke vi har de standart 10%

                          Comment


                            Læser at Hvidovre skal have ny målmand. Ville tro at de ville være interesserede i HC .. har trods alt Suppeerfaring … HC ville kunne få Suppekampe .. men ikke win/win?

                            B93 har lige hentet Falkesgaard efter at være rykket op i 1. div. Med Kim Engstrøm som træner .. ville tro at han kunne bruge nogle af sine “gamle drenge” … ville det være en klub man kunne få et samarbejde med? Tog fra Nordhavn st. til Odense tager 2 timer ..
                            Kasper Lorentzen som transitionstræner i øvrigt ..
                            og Nikolaj Thomsen på holdet …

                            Kadrii er vel heller ikke helt utænkelig at sende den vej så han kan slutte ringen når han er klar til det .. i interviewet med Graulund sagde han at OB var hans sidste klub i Suppen .. men ikke at det var sidste klub ..

                            Bored ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Læser at Hvidovre skal have ny målmand. Ville tro at de ville være interesserede i HC .. har trods alt Suppeerfaring … HC ville kunne få Suppekampe .. men ikke win/win?

                              B93 har lige hentet Falkesgaard efter at være rykket op i 1. div. Med Kim Engstrøm som træner .. ville tro at han kunne bruge nogle af sine “gamle drenge” … ville det være en klub man kunne få et samarbejde med? Tog fra Nordhavn st. til Odense tager 2 timer ..
                              Kasper Lorentzen som transitionstræner i øvrigt ..
                              og Nikolaj Thomsen på holdet …

                              Kadrii er vel heller ikke helt utænkelig at sende den vej så han kan slutte ringen når han er klar til det .. i interviewet med Graulund sagde han at OB var hans sidste klub i Suppen .. men ikke at det var sidste klub ..

                              Bored ..
                              Hvidovre henter vidst Kappenberger i Hobro, ifølge EB.
                              Angående Kadrii, kunne jeg godt se det for mig, men jeg tror ikke det sker nu - ser det mere sandsynligt næste sommer, når hans kontrakt udløber, og han er blevet et år ældre.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                                Hvidovre henter vidst Kappenberger i Hobro, ifølge EB.
                                Angående Kadrii, kunne jeg godt se det for mig, men jeg tror ikke det sker nu - ser det mere sandsynligt næste sommer, når hans kontrakt udløber, og han er blevet et år ældre.
                                Det læste jeg godt men tænker da at HC er bedre …

                                Enig med Kadrii men hvis han ikke får spilletid inden vinduet lukker kunne jeg godt forestille mig en gentlemanaftale ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X