Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Skulle jfr. BT transfer følge OB men nok pga Sven ..

    https://www.transfermarkt.com/bryan-...spieler/202515

    ja det er kedeligt ..
    Ikke helt med tror jeg, han har lige skiftet til Køln, så han skal da ikke til os ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
      Tja - nu er der jo ikke ret meget i vores favoritklub der finder nåde for dine særdeles kritiske øjne. Træneren, spillerne, stabe you name it…..Det bliver for skingert efter min smag. Der findes efter min mening adskillige positive tendenser i både klub og i spillerstaben, men jeg har ikke lyst til et ensidigt mundhuggeri omkring træner eller enkeltspillere. Det beror i sidste ende på vurderinger og den vurdering jeg læner mig op af er Bjørns - og han har lige forlænget med træneren. Jeg håber vi får en dejlig sæson, med fortsat fremgang i stemningen på stadion og at vi opfylder målsætningen om top 6, indtil videre synes jeg vi er kommet godt igang.
      BW kan sagtens tage fejl af træneren. Ligesom jeg kan. Jeg vil sige det sådan, at det gør indtryk at en kapacitet som BW siger god for Alm.

      Det positive for mig består i, at BW synes at gøre, hvad jeg efterlyste allerede sidste år: Udrensning. Og intensiteten til træningerne allerede har været særdeles opløftende.

      Men når man ikke leverer andet end 8-10. Pladser, så er det vel meget naturligt at være skeptiske på forhånd. Så jeg lever fint med, at du mener det er skingert. Dem på og udenfor banen har jo ikke ligefrem brændt Superligaen af. Og vi ønsker alle at komme derhen. Med BW tror jeg på det.

      Men jeg tror hverken på Alm eller Frøkjær. Så indtil de har vist noget, over en hel sæson, der viser andet, så er de stadig kun leveringsdygtige i taberslutspil og 8. Pladser.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Skulle jfr. BT transfer følge OB men nok pga Sven ..

        https://www.transfermarkt.com/bryan-...spieler/202515

        ja det er kedeligt ..
        Fedt navn og så ligner han lidt Gribben.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          enig, men 15-17? det er et godt salg
          Hvis Frø sælges og Falk ikke er en mulighed, kunne vi smide et bud på ham her:
          Magnus Mattsson
          NEC Nijmegen
          Offensiv midtbane
          24 år

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Hvis Frø sælges og Falk ikke er en mulighed, kunne vi smide et bud på ham her:
            Magnus Mattsson
            NEC Nijmegen
            Offensiv midtbane
            24 år
            Jeg ser næsten Falk som mere sandsynlig end Mattson. Kan ikke se en eneste grund til han skulle vælge vores klub.
            Og jeg er 100% sikker på der er andre danske klubber der følger ham også

            Comment


              Ryger Frøkjær så skal vi have noget ind. Rami ser spændende ud men vi skal gerne have noget ind der kan holde konkurrencen om pladserne ved lige.

              Jeg håber at vi vil kun få en 10-12 mill for ham.

              Jeg synes egentligt at han er en fed spiller, jeg sidder dog også bare med den fornemmelse at OB projektet er Frø nok ved at være lidt træt af, han ligner en der gerne vil prøve noget andet.

              Comment


                Bliver spændende at se om Frø er med i truppen idag og hvis han ikke er så forklarer hvorfor…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Bliver spændende at se om Frø er med i truppen idag og hvis han ikke er så forklarer hvorfor…
                  Ja, for det er jo ham man har brugt som "reklame" for kampen

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/soenda...ens-hold-kamp/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Bliver spændende at se om Frø er med i truppen idag og hvis han ikke er så forklarer hvorfor…
                    Tror først vi finder ud af det i eftermiddag. Tvivler på det melder truppen ud til idag

                    Comment


                      Beklager, hvis det er skrevet foer, men hvorfor mon troejenummer 3 stadigvaek er ledigt ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        Beklager, hvis det er skrevet foer, men hvorfor mon troejenummer 3 stadigvaek er ledigt ?
                        Fordi Aske ikke har behov for at skifte, og Leeroy helst vil have nummer 13.
                        OB – Ingen hader os

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg

                          Fordi Aske ikke har behov for at skifte, og Leeroy helst vil have nummer 13.
                          Owusu spiller nummer 20.
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg

                            Fordi Aske ikke har behov for at skifte, og Leeroy helst vil have nummer 13.
                            Okay, havde bare forestillet mig, at Sauli saa fik det.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg

                              Fordi Aske ikke har behov for at skifte, og Leeroy helst vil have nummer 13.
                              Har HC ikke nummer 13?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Har HC ikke nummer 13?
                                Jo - Leroy har 20

                                Comment

                                Working...
                                X