Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Okay, ud fra den video der, så lyder han jo som en meget spændende spiller
    Ja, de mål jeg har set på Youtube bliver resolut hakket ind

    Comment


      Efter at have læst lidt på Millwallonline (fanforum), så er konklusionen, at han er en spiller med masser af fart og skills. Han har dog haft store attitudeproblemer og lagt sig ud med fansene. Hvis han kan finde fokus og rette op på en - tilsyneladende - elendig indstilling, så er der måske noget at hente her. Men jeg er sgu godt nok lidt bekymret med den historik....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Ja, de mål jeg har set på Youtube bliver resolut hakket ind
        Men som de siger i SFÅ: "Hvis du samler alt det bedste fra Nouck, kunne han jo også godt ligne en top-3 spiller" - det er han jo med afstand ikke (endnu). Så pas nu på at lægge for meget i det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

          aner jeg ikke - det er som sagt trnafermarkt prissætning - så læg i det hvad du vil.

          men altså 22 år - har spillet over 50 kampe i championship - så et eller andet må manden jo kunne
          Jeg tillader mig stadig at påstå, at 3 mål - hvis man har fart og et godt spark - ikke er ret meget. Også selvom han kun er 21 år. Og så er vi igen bare ude i, at vi skal indfri hans potentiale - som vi måske/måske ikke, kan.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

            Men som de siger i SFÅ: "Hvis du samler alt det bedste fra Nouck, kunne han jo også godt ligne en top-3 spiller" - det er han jo med afstand ikke (endnu). Så pas nu på at lægge for meget i det.
            Nej, men jeg vælger at se positivt på en signing med en engelsk spiller, som har spillet på en højt niveau. Ja, han er ung (er det ikke hele tiden det vi forlanger) og skal sikkert slibes lidt til. Men jeg gider simpelthen ikke lægge ud med at være sortseer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

              Jeg tillader mig stadig at påstå, at 3 mål - hvis man har fart og et godt spark - ikke er ret meget. Også selvom han kun er 21 år. Og så er vi igen bare ude i, at vi skal indfri hans potentiale - som vi måske/måske ikke, kan.
              det er jeg sådan set ikke uenig i.

              men tænker BW henter det bedste han kan inden for de rammer der nu engang er. De signer jo ikke bevist en spiller de ikke tror på.

              Og havde han bare hakket kasser ind - ja så kunne OB jo nok ikke komme i nærheden af ham.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Nej, men jeg vælger at se positivt på en signing med en engelsk spiller, som har spillet på en højt niveau. Ja, han er ung (er det ikke hele tiden det vi forlanger) og skal sikkert slibes lidt til. Men jeg gider simpelthen ikke lægge ud med at være sortseer.
                Jeg er egentlig også lidt skræmt over mig selv. Jeg plejer at juble som en idiot, uanset hvem, OB signer. men jeg kan bare mærke, at jeg lige nu er lidt frustreret over, at vi ikke henter noget, der er så proven, som vi nu kan komme i nærheden af for de penge, vi nu vil give. Men okay - hvis Tyler Burey er det mest proven, vi kan hapse, så må det jo være sådan. Der er bare - synes jeg - in general, for lavt et bundniveau, hos dem, vi har hentet indtil videre. Buray er allerede overhalet af Kadrii, Sven Köhler har vel ikke kun spillet gode kampe, Rami spillede godt mod FCK - ellers synes jeg ikke, han har brændt banen af indtil videre. For mig er det vel egentlig kun Owusu, der har vist lidt stabilitet. Don Deedson er også langt fra startopstillingen.

                Og nu en spiller med 50 kampe og 3 mål med attitude-problemer.

                Årh altså - jeg er sgu bare ikke helt på røven over det. Og tager jeg fejl - så smid det her indlæg lige i fjæset på mig igen - så æder jeg mine ord på stedet (og jeg håber naturligvis, det sker ).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  det er jeg sådan set ikke uenig i.

                  men tænker BW henter det bedste han kan inden for de rammer der nu engang er. De signer jo ikke bevist en spiller de ikke tror på.

                  Og havde han bare hakket kasser ind - ja så kunne OB jo nok ikke komme i nærheden af ham.
                  Helt enig - det handler måske i virkeligheden mere om rammerne, så. Min tillid til BW er enorm - men hans rammer er nok bare for dårlige til vores målsætning.

                  Comment


                    Det var en overraskelse.

                    Jeg synes, vi har en sært opsat trup. Vi har én VB, der knap har niveau, i hele truppen. To 6ere med niveau - men også med udfald og klare svagheder.Ingen venstrebenet kant med niveau.

                    Den engelske fyr kan sagtens være en fin handel isoleret set, men har vi virkeligt brug for flere offensive udviklingsspillere?

                    Der er massivt brug for en dag-1-profil på den højrekant og en 6er mindst (!)på niveau med de nuværende.

                    De kan nå at komme endnu, men jeg forstår ikke vores fokus og trupsammensætning.

                    Vores nye spiller skal selvfølgelig have en chance. Lad os håbe på en frisk start for ham.

                    Godt nok det vilde vesten med de spillere BW henter.

                    Comment


                      Det skal vel også tages med i ligningen at nummer 5 og 6 på topscorerlisten i Championship sidste sæson tilsammen lavede 32 mål for Millwall (Tom Bradshaw og Zian Flemming, der er lønførende. Dem sætter man jo ikke lige af).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Det var en overraskelse.

                        Jeg synes, vi har en sært opsat trup. Vi har én VB, der knap har niveau, i hele truppen. To 6ere med niveau - men også med udfald og klare svagheder.Ingen venstrebenet kant med niveau.

                        Den engelske fyr kan sagtens være en fin handel isoleret set, men har vi virkeligt brug for flere offensive udviklingsspillere?

                        Der er massivt brug for en dag-1-profil på den højrekant og en 6er mindst (!)på niveau med de nuværende.

                        De kan nå at komme endnu, men jeg forstår ikke vores fokus og trupsammensætning.

                        Vores nye spiller skal selvfølgelig have en chance. Lad os håbe på en frisk start for ham.

                        Godt nok det vilde vesten med de spillere BW henter.
                        Spot on...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Det skal vel også tages med i ligningen at nummer 5 og 6 på topscorerlisten i Championship sidste sæson tilsammen lavede 32 mål for Millwall (Tom Bradshaw og Zian Flemming, der er lønførende. Dem sætter man jo ikke lige af).
                          Det ændrer jo ikke rigtigt på 50 kampe...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Det var en overraskelse.

                            Jeg synes, vi har en sært opsat trup. Vi har én VB, der knap har niveau, i hele truppen. To 6ere med niveau - men også med udfald og klare svagheder.Ingen venstrebenet kant med niveau.

                            Den engelske fyr kan sagtens være en fin handel isoleret set, men har vi virkeligt brug for flere offensive udviklingsspillere?

                            Der er massivt brug for en dag-1-profil på den højrekant og en 6er mindst (!)på niveau med de nuværende.

                            De kan nå at komme endnu, men jeg forstår ikke vores fokus og trupsammensætning.

                            Vores nye spiller skal selvfølgelig have en chance. Lad os håbe på en frisk start for ham.

                            Godt nok det vilde vesten med de spillere BW henter.
                            du tror ikke det er ham?

                            Sabbi hentet i Hobro - ham her har spillet premiership.

                            Tænker ikke han starter inde mod AGF - skal vel også lige have lov at lære holdet at kende, men tror da han er tænkt som sabbis afløser og derfor ryger tongya nok snart på bænken.

                            - men det er klart med de der top 6 ambitioner man render rundt med, og med alle de penge der er kommet ind på salg - så forventer man nok lidt mere. Mest af alt savner jeg en udmelding fra klubben om hvordan de penge skal bruges.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                              Det ændrer jo ikke rigtigt på 50 kampe...
                              Nej, bestemt ikke Men viser vist bare, hvordan deres hold er sat op / taktik er

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Det var en overraskelse.

                                Jeg synes, vi har en sært opsat trup. Vi har én VB, der knap har niveau, i hele truppen. To 6ere med niveau - men også med udfald og klare svagheder.Ingen venstrebenet kant med niveau.

                                Den engelske fyr kan sagtens være en fin handel isoleret set, men har vi virkeligt brug for flere offensive udviklingsspillere?

                                Der er massivt brug for en dag-1-profil på den højrekant og en 6er mindst (!)på niveau med de nuværende.

                                De kan nå at komme endnu, men jeg forstår ikke vores fokus og trupsammensætning.

                                Vores nye spiller skal selvfølgelig have en chance. Lad os håbe på en frisk start for ham.

                                Godt nok det vilde vesten med de spillere BW henter.
                                Ja. Men til mindst er det ikke mere Horsens og Sønderjyske som hovedleverandører siden BW svinger taktstokken. Det hele bliver i hvert fald langt mere overraskende og gør transfervinduer spændende igen. :-)
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X