Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    1. Har gjort klart med Odenses chefsscout

    Klubben är också i färd med att förstärka ledarsidan ytterligare då Adrian von Heijne, chefsscout för Odense i Danmark, nu är helt klar för Hammarby.

    26-åringen kommer att få en roll som främst har med videoscouting och data-analys att göra. Men han är fortfarande under kontrakt med Odense och det är i skrivande stund oklart när han är tänkt att tillträda sin nya roll i Hammarby. Räkna med att han lär köra på ett tag till i Odense innan han börjar sitt jobb i Bajen.​


    https://www.aftonbladet.se/sportblad...ingar-i-sommar

    Så den store "forfremmelse" og "lederstilling" er, at han får den fuldstændigt samme rolle i Hammarby som i OB. Sikke en klovn, vi skal vidst bare være glade for at være kommet af med ham. Forhåbentlig finder vi en afløser der rent faktisk brænder for der her projekt, og ikke en der ved underskrivelsen allerede har det ene ben ude af døren for at tage et skridt til siden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

      Jeg forstår ikke folk er så sure på Falk.

      Det var åndsvagt den gang med trøjen, men der er jo også en agent og kommunikations ansvarlig fra FCK der burde have stoppet det.
      Jeg medgiver gerne at han nok har peaket, men han spillede trods alt 38 kampe fordelt på alle turneringer for de danske mestre sidste sæson, det tvivler jeg på at nogle af vores spillere fra sidste sæson ville have gjort.

      Jeg indrømmer gerne jeg var teenager dengang han skiftede og ikke lige så meget inde i tingende dengang, men jeg husker det ikke som Illoyalt?
      Han var vores klart største stjerne og blev tilbudt en lønnedgang, sæsonen før han skifter er OB blevet nr 9 og så stod FCK klar med europa og mesterskaber, der synes jeg ikke Falk kan klandres for at vælge FCK.

      Ja Falk var for god til OB da han spillede CL med FCK og var inde omkring landsholdet, mens OB spillede om hvad 8/9 pladser.

      Selvfølgelig har han ømt punkt for FCK efter så mange år, men han har trods alt ''kun'' spillet 50 kampe mere for FCK end OB, tilgengæld har han så spillet ungdomsfodbold her.

      Jeg tror mange ser Falk som symbolet på OBs fald fra toppen og ind i en periode med ligegyldighed, den selvomfattelse vi fans har om OB passer bare ikke i den sidste periode af Falks i OB.
      Personligt kunne jeg godt havde set ham som legende hvis han var skiftet til Ajax og kommet hjem nu og spillet 3 sæsoner, det skete så ikke.
      Så legende status for han aldrig i mine øjne, men derfor mener jeg stadig der er plads til ham og han han ville være en forstærkning.
      Der er flere der har skrevet hvorfor Falk tilbage til OB er en dårlig idé(jeg er enig!!!)
      ​​​så jeg vil nøjes med at høre hvorfor i alverden du tænker Fcks kommunikations ansvarlige skulle stoppe det.?
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

        Der er flere der har skrevet hvorfor Falk tilbage til OB er en dårlig idé(jeg er enig!!!)
        ​​​så jeg vil nøjes med at høre hvorfor i alverden du tænker Fcks kommunikations ansvarlige skulle stoppe det.?
        Fordi vedkommende er proffesionel og ved det ser dumt ud?
        Ud over Falk kan jeg ikke lige huske at have set noget lignende, så der er vel en form for enighed i branchen om at det ikke er noget man gør.

        Comment


          Med mindre Rasmus Falk er villig til at gå 2/3 ned i løn, og at han koster mellem 5-8 mio kr, så er han ikke interessant. Ellers kan man få yngre og mere sultne spillere for det samme. Men selvfølgelig ville han kunne forstærke OB

          Comment


            Jeg ville elske at se Falk i OB, men jeg tror ikke, det har gang på jord i de kommende år. Skadesfri er han en kæmpe profil i superligaen, og mon ikke han bliver i FCK kontrakten ud og tager på et første og sidste udenlandseventyr, fx i USA.

            Tror først det kan blive aktuelt derefter, og så er det knap så sikkert, at det har sportslig værdi for os.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

              Og så er han en spiller, der også kan give noget til sine omgivelser. Er måske ikke en naturlig(/klassisk) ledertype, men han har altid gået forrest på banen. Manden efterlader sit et eller alt, når han træder ind på banen. Har vel også båret anførerbindet i FCK i perioder? Om ikke andet, så har han været i toppen af hierarkiet derovre i lang tid.

              Jeg tror, vi vil se en helt anden Falk end sidst han var i OB. Han vil sætte store krav til sine medspillere, og trække dem og tilskuerne med sig alene som følge af den ærgerrighed, han altid udstråler på banen.
              Om han så spiller 90 minutter hver gang i hele sæsonen, vil jeg ikke lade være afgørende for vurderingen af om han kan være en stor kapacitet at hente hjem.

              Min eneste bekymring vil være om han mister noget af sin eksplosivitet (og dermed uforudsigelighed) med alderen/skaderne. Men den er han måske ikke så afhængig af mere i takt med, at han er blevet trukket længere tilbage på banen.
              Ja han har været anfører ret mange gange.

              I perioden hvor Boilesen og Zeca var meget skadet for 2-3 sæsoner siden da var han startende anfører.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                1. Har gjort klart med Odenses chefsscout

                Klubben är också i färd med att förstärka ledarsidan ytterligare då Adrian von Heijne, chefsscout för Odense i Danmark, nu är helt klar för Hammarby.

                26-åringen kommer att få en roll som främst har med videoscouting och data-analys att göra. Men han är fortfarande under kontrakt med Odense och det är i skrivande stund oklart när han är tänkt att tillträda sin nya roll i Hammarby. Räkna med att han lär köra på ett tag till i Odense innan han börjar sitt jobb i Bajen.​


                https://www.aftonbladet.se/sportblad...ingar-i-sommar

                Så den store "forfremmelse" og "lederstilling" er, at han får den fuldstændigt samme rolle i Hammarby som i OB. Sikke en klovn, vi skal vidst bare være glade for at være kommet af med ham. Forhåbentlig finder vi en afløser der rent faktisk brænder for der her projekt, og ikke en der ved underskrivelsen allerede har det ene ben ude af døren for at tage et skridt til siden.
                Det mener jeg så er en useriøs kommentar.

                Vi kan jo ikke vide om han faktisk har haft svært ved at være væk fra familien.

                At du vil kunne flytte til et nyt land og være væk fra familien gør dig da til en fandens fyr.
                Men sådan er det bare ikke for alle, selv om man selv tror det når man siger ja tak til et job.

                Og mon ikke han brænder for projektet ellers havde han sgu nok ikke flyttet flere 100 kilometer væk fra familien til at starte med.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Jeg ville elske at se Falk i OB, men jeg tror ikke, det har gang på jord i de kommende år. Skadesfri er han en kæmpe profil i superligaen, og mon ikke han bliver i FCK kontrakten ud og tager på et første og sidste udenlandseventyr, fx i USA.

                  Tror først det kan blive aktuelt derefter, og så er det knap så sikkert, at det har sportslig værdi for os.
                  Spørgsmålet er jo faktisk om han vil udlandet.
                  Han har trods alt været tæt på at være kontrakt fri et par gange.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                    Spørgsmålet er jo faktisk om han vil udlandet.
                    Han har trods alt været tæt på at være kontrakt fri et par gange.
                    Det er muligt, og jeg tror, at jeg stadig ville elske at se Falk om OB, når kontrakten i FCK er udløbet, men dér er alderen også begyndt at trykke lidt.

                    Tror ikke det er realistisk før.

                    Comment


                      Jeg er pænt sikker på at Bjørn ikke kommer med disse udtalelser uden at have fået en indikation fra agenten eller Falk selv.

                      Jeg tror heller ikke han kommer denne sommer. Men måske næste.

                      Hvis han kommer vil det smitte af på trøjesalg, sponsorer og stadion indtægter uden tvivl. Er sikker på at vi snakker millioner set over en sæson. Så meget af den udgift der vil være, bliver dækket i nogen grad.
                      Man skal nok sprænge den økonomiske ramme lidt ja. Vil det blive en succes?? Den er nok 50/50

                      Inderst inde vil jeg gerne have ham tilbage. Men jeg kommer aldrig til at tilgive ham for trøjestuntet og det gule kort han trak med vilje. Men det vil være med til at sætte mere fut og opmærksomhed omkring OB og vi trænger til at komme væk fra det grå mus indtryk selvom Bjørn er ved at vaske det godt og grundigt væk

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

                        Fordi vedkommende er proffesionel og ved det ser dumt ud?
                        Ud over Falk kan jeg ikke lige huske at have set noget lignende, så der er vel en form for enighed i branchen om at det ikke er noget man gør.
                        Okay så du tænker Falk insisterede på at tage trøjen eller hvordan?. Jeg tror nemlig de i FCK tænkte “ yes hvis vi får ham i trøjen 6 mdr. før han tiltræder er det en fed måde at dukke OB på…lets go”….. enighed i branchen tror jeg ikke en skid på…hvis vedkommende er Dum nok/klar på ideen go go go…men igen jeg er nysgerrig efter at høre hvem du tænker der fik Falk i FCK trøjen mens han stadig var på kontrakt i OB…
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg er pænt sikker på at Bjørn ikke kommer med disse udtalelser uden at have fået en indikation fra agenten eller Falk selv.

                          Jeg tror heller ikke han kommer denne sommer. Men måske næste.

                          Hvis han kommer vil det smitte af på trøjesalg, sponsorer og stadion indtægter uden tvivl. Er sikker på at vi snakker millioner set over en sæson. Så meget af den udgift der vil være, bliver dækket i nogen grad.
                          Man skal nok sprænge den økonomiske ramme lidt ja. Vil det blive en succes?? Den er nok 50/50

                          Inderst inde vil jeg gerne have ham tilbage. Men jeg kommer aldrig til at tilgive ham for trøjestuntet og det gule kort han trak med vilje. Men det vil være med til at sætte mere fut og opmærksomhed omkring OB og vi trænger til at komme væk fra det grå mus indtryk selvom Bjørn er ved at vaske det godt og grundigt væk

                          Falk…nej tak….that was then….this is now…jeg kan heller ikke få det til at hænge sammen med tidligere udtalelser om vi skal stoppe med at være sentimentale(BW brugte andre ord men for mig var meningen den samme)
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg


                            Falk…nej tak….that was then….this is now…jeg kan heller ikke få det til at hænge sammen med tidligere udtalelser om vi skal stoppe med at være sentimentale(BW brugte andre ord men for mig var meningen den samme)
                            Når BW er interesseret i Falk burde det være tydeligt for enhver, at det ikke handler om sentimentalitet, men kvalitet. BW mener formentligt, at Falk har så meget kvalitet, at han ville gå ind og blive en bærende figur på holdet - en del af den midterakse, han snakkede en del om i sidste SfÅ-udsendelse. Det kan være, der er nogle, der gerne vil have Falk i truppen fordi de er sentimentale efter de 8.-9.-10.-pladser, vi (også) fik dengang, det er jeg ikke - men jeg er til gengæld helt overbevist om at han sportsligt og profesionelt ville være en markant forstærkning.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              De er begge to ikke lige så gode som de var engang og det går nedad herfra, der er en grund til at det overhovedet skulle være relevant for CE at skifte til OB.
                              Ja, Tverskovs niveau som OB-historiens bedste 6'er når Eriksen nok aldrig...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Ja, Tverskovs niveau som OB-historiens bedste 6'er når Eriksen nok aldrig...
                                Det var satans så jeg har fået pisset på din sukker mad.

                                Eriksen kunne godt blive den bedste, tror jeg han gør det i sin karrieres slutning som en spiller der lige skal hjem og løbe sejersrunden på Odense stadion og spille noget hygge bold nede i ådalen. Nej, det tror jeg sgu ikke.



                                ​​​​



                                ​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X