Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Frøkjær er IKKE til træning idag

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Frøkjær er IKKE til træning idag
      Spændende. Enten er der noget på vej eller også er han udeblevet pga skuffelse.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Frøkjær er IKKE til træning idag
        Spændende..
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Spændende. Enten er der noget på vej eller også er han udeblevet pga skuffelse.

          Han kan nok ikke holde til presset - bare tanken om top 6 smadrede ham jo fuldstændigt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
            Jeg har aldrig været den store tilhænger af Frøkjær, selvom jeg også fornemmer det er den meinge fan, der ikke synes om ham, mens feinschmeckerne står i kø med ros.

            Hvis vi kan sælge ham for 2 millioner pund, og få noget bedre ind ift. det er en spiller, som har et år tilbage af sine kontrakt, og ikke brændt banene af, er jeg game.

            Lad os få noget nyt og spændende ind.
            16-17 mio. kr. for Frø! SÆLG!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Var det der frivillige scout-netværk ikke en Ole Nielsen-ting, der siden er blevet afviklet? Det mener jeg bestemt Adrian sagde i et interview med SfÅ, hvor han også beskrev hans opgaver som en blanding af gammeldags og analytisk datadrevet scouting. Det er også sådan, BW i flere omgange har beskrevet hans profil.
              Ole Nielsens set-up var generelt noget amatøragtigt noget. Ole Nielsen levede meget højt og flot på det Amartey salg.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Frøkjær er IKKE til træning idag
                Godt... Sælg ham. Tror stadig ikke på, at han bliver forløst i OB over en hel sæson alligevel.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                  Godt... Sælg ham. Tror stadig ikke på, at han bliver forløst i OB over en hel sæson alligevel.

                  MvH ChrisOB
                  Som jeg ser det er han forløst. Han var en af de bedste det sidste halve år - og endda på stabilt plan - samtidig med han er en kulturbærer til træning.

                  Det kan de fleste uden for OB-regi blive enige om, men af en eller anden grund ser den menige OB-fan det ofte ikke.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Som jeg ser det er han forløst. Han var en af de bedste det sidste halve år - og endda på stabilt plan - samtidig med han er en kulturbærer til træning.

                    Det kan de fleste uden for OB-regi blive enige om, men af en eller anden grund ser den menige OB-fan det ofte ikke.
                    Jeg synes det er lidt ligesom med Tverskov. Ja en af de bedste, men på et OB hold som aldrig rigtigt har fået succes, og er primært bedst i nedrykningsspillet. Det er bare ikke helt godt nok, hvis vi skal et step mere op.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Som jeg ser det er han forløst. Han var en af de bedste det sidste halve år - og endda på stabilt plan - samtidig med han er en kulturbærer til træning.

                      Det kan de fleste uden for OB-regi blive enige om, men af en eller anden grund ser den menige OB-fan det ofte ikke.
                      Nok fordi vi har øjne i hovedet...? Over en hel sæson har Frøkjær aldrig været stabil. Og jeg tvivler på, at han overhovedet kan være og blive dét. Og der er altså kæmpe forskel på at levere i et taberslutspil og så over 22 kampe mod alle hold. Det er to forskellige størrelser. Så jeg giver, desværre, ikke ret meget props for det sidste halve år. At han skulle være kulturbærer til træning, afspejler vel også meget godt, at vi er blevet nr. 8 to år i træk, hvis man skal være lidt grov. God, men ikke god nok. Jeg er på ingen måder enig i, at han er forløst. Ikke forhold til, hvad hans talent rent faktisk er. Vi fortjener bedre og mere stabile spillere. Spændende at se om Frøkjær også er "stabil" det næste halve år, når vi møder hold, der både udtryks og niveaumæssigt simpelthen bare var bedre end os sidste år.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                        Nok fordi vi har øjne i hovedet...? Over en hel sæson har Frøkjær aldrig været stabil. Og jeg tvivler på, at han overhovedet kan være og blive dét. Og der er altså kæmpe forskel på at levere i et taberslutspil og så over 22 kampe mod alle hold. Det er to forskellige størrelser. Så jeg giver, desværre, ikke ret meget props for det sidste halve år. At han skulle være kulturbærer til træning, afspejler vel også meget godt, at vi er blevet nr. 8 to år i træk, hvis man skal være lidt grov. God, men ikke god nok. Jeg er på ingen måder enig i, at han er forløst. Ikke forhold til, hvad hans talent rent faktisk er. Vi fortjener bedre og mere stabile spillere. Spændende at se om Frøkjær også er "stabil" det næste halve år, når vi møder hold, der både udtryks og niveaumæssigt simpelthen bare var bedre end os sidste år.

                        MvH ChrisOB
                        Man kan vel sige at han det sidste halve år, har været god, mod hold der både udtryks og niveaumæssigt var bedre end os sidste år. SIF, FCM, AaB? Men syntes nu også han har vist noget i kampe mod de hold der spillede top 6 denne sæson. Tvivler på en spiller, der spiller hans rolle, ville kunne være stabil og præstere som han har gjort i foråret, og delvist i efteråret, over en hel sæson. Så var han nok hverken i OB eller DK.

                        Comment


                          Såfremt Frøkjær sælges kommer Falk til OB.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Såfremt Frøkjær sælges kommer Falk til OB.
                            Ønske eller viden??

                            For min mavefornemmelse siger mig at Frø er i England eller på vej derover. Uden dog at få nogen hints idag fra nogen der ved noget. Så det er bare et gæt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                              Man kan vel sige at han det sidste halve år, har været god, mod hold der både udtryks og niveaumæssigt var bedre end os sidste år. SIF, FCM, AaB? Men syntes nu også han har vist noget i kampe mod de hold der spillede top 6 denne sæson. Tvivler på en spiller, der spiller hans rolle, ville kunne være stabil og præstere som han har gjort i foråret, og delvist i efteråret, over en hel sæson. Så var han nok hverken i OB eller DK.
                              Men kan vi reelt bruge indsats i foråret til noget? Det er dét, der er min pointe. Det nytter ikke at være "god" i 10 kampe mod hold, der HELLER ikke kom i top 6 over 22 kampe. Man skal være god I de 22 kampe. Og dér tror jeg faktisk på, at vi kan finde noget, der både er og kan blive mere stabilt. Om Rami er den spiller, ved jeg ikke. Beskrivelsen af ham lød altså lidt som en beskrivelse af Frøkjær. Alle har kunnet se talentet; men føler at han ikke rigtigt har taget skridtet fuldt ud.

                              Så det hele kan koges ned til: Tror du, hånden på hjertet, at Frøkjær kommer til at præstere "godt" over 22 kampe mod alle hold? Jeg tvivler. Han er ikke noget talent længere. Han er etableret. Og i foråret var han lige så meget væk i de afgørende kampe, som resten af holdet var. I Parken. I Århus. I Herning. Så for mig er det en slags "sugarcoating", når jeg hører nogen rose Frøkjær for hans indsats i foråret. Jeg har givetvis set noget andet, end mange andre har. For jeg er helt enig i, at han var "god" i foråret. Men så god synes jeg heller ikke, at han var. Og jeg har stadig issues med, at han hele tiden forsøger det smarte, det elegante, det svære. Andre roser ham for det. For mig er det balancegangen imellem de ting. At forsøge det smarte, det uventede; men ikke 9 ud af 10 gange, som jeg både synes og føler, at Frøkjær hele tiden gør. Hvor han overser de mere frie og enkelte muligheder til fordel for den flotte indenomsstikning eller hælaflevering.

                              Frøkjær fanger mig bare ikke. Og jeg er ikke ene om den indstilling. Så hvis vi får et tilbud nu; så sælg. Hvis ikke så glæder jeg mig til at se om Frøkjær fanger mig her i efteråret og modbeviser mig. For så kan vi sælge ham dyrere. For så bliver han mere forløst, end han hidtid er blevet i OB. Synes jeg. Der er givetvis folk, der er uenige. Men der synes jeg så, at disse ligger alt for meget vægt på indsats i taberslutspillet. For mig tæller de indsatser altså bare ikke særligt meget i forhold til de 22 kampe, der udgør selve grundlaget for både målsætning og målingen af reelt niveau.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                                Såfremt Frøkjær sælges kommer Falk til OB.
                                Viden?

                                Comment

                                Working...
                                X