Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Alt det med hurtighed og god dribler overskygges af at han 19 ud af 20 gange mod top-6-forsvarsspillere mister bolden og han brænder alt alt alt for mange chancer. Jeg fatter simpelthen ikke at man ikke kan se at den samlede pakke slet ikke er god nok. Og er han egentligt hurtig. Jeg kan ikke huske hvornår han sidst har sat en modstander på farten.
    Jo, Sabbi er hurtig og han er også en dygtig dribler.

    Men han har ikke noget overblik over spillet tror jeg, så han løber bare ind i de forsvarspillere og så mangler han noget som mange hurtige kantspillere har, han er nem og vælte, det er der mange kantspillere der ikke er.

    Men jeg er helt enig, de lønkroner vi ligger i Sabbi, det kan og skal vi få bedre for og vi skal case ind på ham, bare vi husker at geninvestere.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Jeg vil finde det utroligt vanskeligt at finde en spiller med samme niveau som Sabbi har vist det sidste halve år til under 10 mio kr. Det er selvfølgelig ikke umuligt, men jeg håber man tager sig rigtig godt betalt, hvis han tager afsted, for jeg er temmelig overbevist om det vil svække os.
      Jeg tør ikke for alvor spekulerer i hvad Sabbi fejler, men jeg finder det en smule tåkrummende, med hans latterligt kryptiske Tweets. Er du syg, så lad klubben melde ud du er syg. Har OB afslået en klub, hvor de personlige vilkår opfyldte Sabbis ønske, så respekter din kontrakt og accepter klubbens ret til at sige nej. Det Twitter-halløj. Det eneste der ville give mening i den jer misere, er hvis Sabbi har dumpet et lægetjek i en anden klub og OB køber sig tid til at få årsagen undersøgt. Så forstår jeg Sabbis frustration og OB's sparsomme udmeldinger.
      Så skal du finde noget på en fri til den løn Sabbi går til, det kunne jeg godt være en mulighed. Det er kun efter at vi rykkede ham ind på 9'eren at han er blevet god. Han har aldrig været god på den højrekant.

      Han er ikke syg. Han løber rundt nede til træning. Alt det andet med Twitter og det der, det må han sku selv ligge og rode med, jeg kan ikke finde hoved eller røv i hvad der er op eller ned, bare der kommer en afklaring så er jeg tilfreds.



      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Ja, kunne godt frygte at FCK kunne gå efter Wesstrøm når de engang skal have ny mand på posten
        Arrghh tænker jeg nu ikke. Der har hidtil ikke været nogen nævneværdig fremgang i resultaterne. Tror ej heller FCK sidder og tænker, fuck Paulsen, Martin Hansen og Mustafic er nogle gode indkøb.
        Salget af Minteh kan der nikkes anerkendende til.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Det er jo heller ikke sikkert BW gider kakerlakkerne. Manden tog jobbet i OB fordi han var træt af jobbet i AIK og ville tættere på selve fodboldbanen, ellers var han vel blevet i AIK.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Arrghh tænker jeg nu ikke. Der har hidtil ikke været nogen nævneværdig fremgang i resultaterne. Tror ej heller FCK sidder og tænker, fuck Paulsen, Martin Hansen og Mustafic er nogle gode indkøb.
            Salget af Minteh kan der nikkes anerkendende til.
            Måske er MH ikke fck standard, men isoleret set er han da et fremragende køb.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

              Måske er MH ikke fck standard, men isoleret set er han da et fremragende køb.
              Jeg ser ham faktisk næsten forstærke 8-10 klubber i superligaen lige nu. MH er en fremragende målmand

              Comment


                FS/SF skriver i dag at Sabbi er på blokken i tyrkiske Antalyaspor. SFÅ har det samme på deres transferbase.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                  Måske er MH ikke fck standard, men isoleret set er han da et fremragende køb.
                  Ja i OB regi er han et godt, og et meget nødvendigt køb, jeg vil dog ikke sige fremragende.
                  Det har næppe krævet den store forhandling at få MH, eftersom han var lettere uønsket i Hannover.
                  Hvis vi var Horsens ville han være et fremragende køb.

                  Jeg er helt sikkert mere kritisk end de fleste, men for mig er et fremragende køb rn spiller som er top 4 kvalitet, og det mener ikke MH er.

                  Det er selvfølgelig alt for tidlige at sige, men ved første øjekast kunne Sven godt ligne et fremragende køb. Ham glæder jeg mig til at følge. Det er godt nok længe siden jeg har haft bare lidt Whau følelse af et nyindkøb.
                  Last edited by Magge; 28-07-2023, 09:17.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    FS/SF skriver i dag at Sabbi er på blokken i tyrkiske Antalyaspor. SFÅ har det samme på deres transferbase.
                    Det skrev OBstruktion også på Twitter allerede i går.

                    Comment


                      Tongya blev rygtet til Reggiana i Serie B for en måned siden, og nu er folk fra den klub blevet set i Odense i forbindelse med kampen i søndags, hvor Tongya i øvrigt startede inde og gjorde det fint. Bliver det OB’s næste ud?
                      OB – Ingen hader os

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg
                        Tongya blev rygtet til Reggiana i Serie B for en måned siden, og nu er folk fra den klub blevet set i Odense i forbindelse med kampen i søndags, hvor Tongya i øvrigt startede inde og gjorde det fint. Bliver det OB’s næste ud?
                        Det håber jeg ikke...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg
                          Tongya blev rygtet til Reggiana i Serie B for en måned siden, og nu er folk fra den klub blevet set i Odense i forbindelse med kampen i søndags, hvor Tongya i øvrigt startede inde og gjorde det fint. Bliver det OB’s næste ud?
                          Så skal det være første gang nogensinde, de betaler mere end 100k euro for en spiller: https://www.transfermarkt.com/ac-reg...rs/verein/5621
                          I og med de er rykket op i Serie B kan det selvfølgelig godt være, der er lidt mere budget at gøre med, men det er nok tvivlsomt de kan give Björn et tilbud, han ikke kan sige nej til.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kiwihat Se indlæg
                            Tongya blev rygtet til Reggiana i Serie B for en måned siden, og nu er folk fra den klub blevet set i Odense i forbindelse med kampen i søndags, hvor Tongya i øvrigt startede inde og gjorde det fint. Bliver det OB’s næste ud?
                            Hvis både Tongya og Sabbi ryger i august får Bjørn Wesstrøm travlt. Det håber jeg virkelig ikke sker. Tænker ikke lige han finder noget bedre til billigere penge.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Så skal det være første gang nogensinde, de betaler mere end 100k euro for en spiller: https://www.transfermarkt.com/ac-reg...rs/verein/5621
                              Ifølge det link brugte de da ellers sammenlagt lige under en million euro på tre spillere sidst de rykkede op i Serie B for tre år siden. Måske mener de det mere alvorligt denne gang, og Wesström fik jo Preston til at betale for Frø.
                              OB – Ingen hader os

                              Comment


                                Vi skal ikke sælge Franco og det ville virkelig også være et underligt salg. Sabbi ja. Franco nej.

                                Comment

                                Working...
                                X