Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nu har jeg lige læst en artikel om Emil Kornvig - en spiller der ser ud til at hans dage i Italien er talte.

    Jeg ved dog ikke om han kunne være en forstærkning for os, husker ham bare god for LBK og SJE engang

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
      Jeg må indrømme at jeg har det fint med at Bashkim ryger videre. Det er mange lønkroner at ligge i en spiller der ikke kommer til at spille særlig meget med Turay hentet ind til start elveren, Fenger retur, luvca retur og en Hansborg der nok også bliver rykket op når han er klar så er det spørgsmålet om man skal have så løntung en spiller siddende på bænken. Det skal man ikke i min bog.
      Fenger ryger videre i systemet uden tvivl og Hansborg får ikke kontrakt i år. Det bliver tidligst 2024 men jeg tror mest på 2025.
      Så hvis både Sabbi og Kadrii skal der hentes en 9`er mere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Nu har jeg lige læst en artikel om Emil Kornvig - en spiller der ser ud til at hans dage i Italien er talte.

        Jeg ved dog ikke om han kunne være en forstærkning for os, husker ham bare god for LBK og SJE engang
        Han er på ingen måde en spiller, der kan flytte os. Jeg har abejdet sammen med hans far og har derfor fulgt ham ingenlunde tæt…

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Fenger ryger videre i systemet uden tvivl og Hansborg får ikke kontrakt i år. Det bliver tidligst 2024 men jeg tror mest på 2025.
          Så hvis både Sabbi og Kadrii skal der hentes en 9`er mere
          Jeg tror du har ret i forhold til Fenger, så der skal nok en 9'er ind.

          ​​​​Er Hansborg ikke klar til sensommeren?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg tror du har ret i forhold til Fenger, så der skal nok en 9'er ind.

            ​​​​Er Hansborg ikke klar til sensommeren?
            Jo det burde han være. Men han har stadig 2 år tilbage af sin ungdomskontrakt og har været ude 3/4 år. Så det bliver ikke denne sæson er jeg sikker på

            Comment


              Nu vil jeg gerne hører hvad folk mener om Don D, for syntes virkeligt at han ser spændene ud og har lidt de samme kvaliteter som minteh

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
                Nu vil jeg gerne hører hvad folk mener om Don D, for syntes virkeligt at han ser spændene ud og har lidt de samme kvaliteter som minteh
                Hvis han havde lidt de samme kvaliteter som Minteh så spillede han ikke i 1. Division som 22 årig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                  Hvis han havde lidt de samme kvaliteter som Minteh så spillede han ikke i 1. Division som 22 årig
                  Hvis du ser highlights med ham så jo det har han

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                    Hvis han havde lidt de samme kvaliteter som Minteh så spillede han ikke i 1. Division som 22 årig
                    Helt uenig med dig…

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                      Helt uenig med dig…
                      Det da også helt okay, ligger det jo også op som en debat, men fin bredde spiller til udvikling som har nogle fine kvaliteter

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
                        Nu vil jeg gerne hører hvad folk mener om Don D, for syntes virkeligt at han ser spændene ud og har lidt de samme kvaliteter som minteh
                        Jeg er meget positiv. Han har helt klart den rigtige profil til højrekanten og en masse gode evner. Så vi skal have ham trænet godt op i systemet og håbe på at han udvikler sig ydeligere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg er meget positiv. Han har helt klart den rigtige profil til højrekanten og en masse gode evner. Så vi skal have ham trænet godt op i systemet og håbe på at han udvikler sig ydeligere.
                          Plus det er også lidt fedt fordi man får ham lige for næsen af AAB lyder det som om

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Lejeaftale eller fast aftale? Og sikke en skam..
                            Fast

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
                              Nu vil jeg gerne hører hvad folk mener om Don D, for syntes virkeligt at han ser spændene ud og har lidt de samme kvaliteter som minteh
                              Jeg kender en Aab'er, der virkelig havde set frem til at få ham i truppen. Han er bekendt med Hobro-tilhængere, som påstår at hans topniveau ikke overgås på 1. Div-niveau. De mener til gengæld at han engang imellem kan virke lidt for uengageret, hvilket de mener kan skyldes at han er 2 niveauer over de spillere han spiller sammen med i Hobro. Der tales meget varmt om ham og I Hobro var de overraskede over at Aab så ud til at løbe med ham efter nedrykningen. Sådan ser det så heller ikke ud til at ende.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Math6789 Se indlæg
                                Plus det er også lidt fedt fordi man får ham lige for næsen af AAB lyder det som om
                                Ja det er altid sjovt når det er den vej det går

                                Comment

                                Working...
                                X