Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Han bliver spurgt af en journalist, hvorfor han er i FCN, når han skulle til udlandet. Så svarer han (helt korrekt), at det har han aldrig sagt, men at han godt kunne se, at klubben meldte det ud, og det syntes han var lidt spøjst. Je gsynes, som tidligere skrevet, at det interview er blæst lidt ud af proportioner her, og kan slet ikke se, at han skulle ligne en bitter mand. Han siger blandt andet i samme interview, at OB er en større klub.
    Lidt off-topic, men er jeg den eneste der aldrig har set Tverskov som en anfører/ledertype?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Lidt off-topic, men er jeg den eneste der aldrig har set Tverskov som en anfører/ledertype?
      Nej

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Lidt off-topic, men er jeg den eneste der aldrig har set Tverskov som en anfører/ledertype?
        Nej, og hvis ret skal være ret, er Tverskov vel en type, der ikke vil genere noget, eller sige nogen imod, næsten en svigermors drøm. Bjørn vil vel aldrig sige udlandet, hvis han ikke havde fået den opfattelse af samtalerne med Tverskov.
        Men enhver hytter vel selv sine egne interesser.
        Tverskov ER væk, både fysisk og efterhånden også psysisk, så måske vi skal lade det emne ligge, og komme videre i vores rejse..!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Lidt off-topic, men er jeg den eneste der aldrig har set Tverskov som en anfører/ledertype?
          Det e rklart mit indtryk, at han var repsekteret som leder og anfører i truppen, og det er vel det, der tæller. Jeg kender hverken ham eller dynamikken i truppen indgående, men jeg har ikke haft noget problem med at se ham som en ledertype.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Nej
            Definér "ledertype". Det er vel muligt at være leder på en anden måde end Janus Drachmann, som nærmest piskede holdet frem til kamp, og sikkert også til træning end Tverskov er. Jeg læste i FS i sidste sæson/puljespil at Tverskov højlydt havde påpeget at B-holdet ikke leverede nok indsats og intensitet til træning så A-holdet ikke blev presset nok i fht. den forestående kamp og indsatsen i denne kamp. "En gang Odense"-serien gav vel også et indblik i at den sidste opladning til kamp var Tverskovs motivering i samlingen af gruppen. Jeg synes Tverskov helt fortjent har været anføre i OB og at han har taget opgaven alvorligt og har altid været foregangsmand i fht. fight og indstilling uden at udstille de svage punkter på holdet efter sløje indsatser. Lur mig om ikke Slots er inspireret af Tverskov - han er på samme rolige måde et godt samlingspunkt, også selv om han ikke får hvervet når turneringen starter.
            Last edited by manner; 05-07-2023, 13:13.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Der arbejdes på en kontrakt til Yaya https://www.facebook.com/photo/?fbid...96273785255429
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Ikke et rygte, men kunne en spiller som Andreas Poulsen (AaB) være en mulighed som back-up/konkurrent for Aske?

                Han har været meget lidt imponerende for AaB, men har tidligere vist højt niveau, og han er stadig kun 23. Kan næppe være dyr.

                https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...og-flere-andre

                Comment


                  Andreas er næppe interesseret i en rolle som back up, han har siden det fejlslagne eventyr i Tyskland allermest savnet kontinuerlig spilletid og har i AaB tiden desuden været ramt af en række småskader ligesom han i tiden under Hamren blev fravalgt for rutine. Og jeg har bestemt ikke indtryk af at han er billig , der var mange bejlere da AaB hentede ham. Han ville efter min subjektive og noget inhabile holdning ikke være backup til Aske, men ville ret hurtigt overtage pladsen og være en forstærkning - og er det så der vi ønsker at bruge penge ? Som det fremgår har jeg inside på den her og det farver nogen gange objektiviteten, så læs det med det filter på.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                    Ikke et rygte, men kunne en spiller som Andreas Poulsen (AaB) være en mulighed som back-up/konkurrent for Aske?

                    Han har været meget lidt imponerende for AaB, men har tidligere vist højt niveau, og han er stadig kun 23. Kan næppe være dyr.

                    https://bold.dk/fodbold/klubber/aab/...og-flere-andre
                    Har selv haft tanken, men synes det kræver en afgang på højre back først. De 3 højre backs vi har, har alle prøvet at stå en venstre back før. GG og NM mest af nød, men det er jo ikke fordi de bringer enorme mængder offensivt i højresiden alligevel. Leeroy skulle kunne spille i venstre uden problemer. Ligner han var venstre back i de mange år i Ajax.

                    I forhold til vores idealopstilling lige nu er jeg mest bekymret for angrebspladsen, hvis Sabbi ryger afsted. Turay virker usynlig og Luca tror man ikke på. Måske vi skal leje Luca ud. Nu sætter jeg barren lavt, men hvad med Mathias Jørgensen (i Esbjerg). Har overhovedet ikke fulgt ham siden han forlod os, så beklager vist det er helt væk, men han er da hurtig, hvilket vi går op i.

                    Comment


                      Der var én på forum, der skrev at Falks fremtid nok afhang af de næste par træningskampe.

                      I gårsdagens træninigskamp startede Falk ude til fordel for Clem, men kom senere på banen.

                      Det er ikke et rygte, men i mangel af vilde rygter - Silly season.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Der arbejdes på en kontrakt til Yaya https://www.facebook.com/photo/?fbid...96273785255429
                        Baseret på hvad jeg har set - så er det yderst fornuftigt. Hans potentiale virker meget spændende.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                          Der var én på forum, der skrev at Falks fremtid nok afhang af de næste par træningskampe.

                          I gårsdagens træninigskamp startede Falk ude til fordel for Clem, men kom senere på banen.

                          Det er ikke et rygte, men i mangel af vilde rygter - Silly season.
                          Og det bliver vel ikke bedre når de evt henter Delany og enkelt profil mere til midten

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg

                            Baseret på hvad jeg har set - så er det yderst fornuftigt. Hans potentiale virker meget spændende.
                            Enig. Usleben diamant. Ham kan man godt tage chancen med tænker heller ikke at den økonomiske risiko er så stor

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Lidt off-topic, men er jeg den eneste der aldrig har set Tverskov som en anfører/ledertype?
                              Nej, men jeg er gang på gang blevet kritiseret for, at kritisere, hans middelmådige niveau, som leder på banen. Han er i den grad en af garanterne for manglende resultater de seneste mange år, og for mig en befrielse at der nu kommer nyt hieraki i OB. Tillykke til FCN, de har lige investeret i en 8. Plads…..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                                Nej, men jeg er gang på gang blevet kritiseret for, at kritisere, hans middelmådige niveau, som leder på banen. Han er i den grad en af garanterne for manglende resultater de seneste mange år, og for mig en befrielse at der nu kommer nyt hieraki i OB. Tillykke til FCN, de har lige investeret i en 8. Plads…..
                                Har du status på Falken?

                                Comment

                                Working...
                                X