Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har aldrig været den store tilhænger af Frøkjær, selvom jeg også fornemmer det er den meinge fan, der ikke synes om ham, mens feinschmeckerne står i kø med ros.

    Hvis vi kan sælge ham for 2 millioner pund, og få noget bedre ind ift. det er en spiller, som har et år tilbage af sine kontrakt, og ikke brændt banene af, er jeg game.

    Lad os få noget nyt og spændende ind.
    Fas est et ab hoste doceri.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
      Jeg har aldrig været den store tilhænger af Frøkjær, selvom jeg også fornemmer det er den meinge fan, der ikke synes om ham, mens feinschmeckerne står i kø med ros.

      Hvis vi kan sælge ham for 2 millioner pund, og få noget bedre ind ift. det er en spiller, som har et år tilbage af sine kontrakt, og ikke brændt banene af, er jeg game.

      Lad os få noget nyt og spændende ind.
      Rami er vel erstatningen … men der skal klart hentes ind når der sælges. Det burde man også kunne for 2M£
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
        Jeg har aldrig været den store tilhænger af Frøkjær, selvom jeg også fornemmer det er den meinge fan, der ikke synes om ham, mens feinschmeckerne står i kø med ros.

        Hvis vi kan sælge ham for 2 millioner pund, og få noget bedre ind ift. det er en spiller, som har et år tilbage af sine kontrakt, og ikke brændt banene af, er jeg game.

        Lad os få noget nyt og spændende ind.
        2 mill pund er bare et gæt fra min side. Men tror de spiller højt spil dernede og det kunne sagtens være i den stil når et engelsk hold banker på

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          2 mill pund er bare et gæt fra min side. Men tror de spiller højt spil dernede og det kunne sagtens være i den stil når et engelsk hold banker på
          Enig, shout out til staben for at holde mig beskæftiget, så abstinenserne ikke kradser så vildt inden sæsonstart.
          Fas est et ab hoste doceri.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Rami er vel erstatningen … men der skal klart hentes ind når der sælges. Det burde man også kunne for 2M£
            Jeg tror at Rasmus Falk hentes ind som erstatning hvis Frø sælges i dette vindue.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              2 mill pund er bare et gæt fra min side. Men tror de spiller højt spil dernede og det kunne sagtens være i den stil når et engelsk hold banker på
              Er 17 mio. ikke vel højt sat for en spiller fra bund6 med et år tilbage af kontrakten?
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                OB og frø forlænger ikke, men derfor er han en nyttig spiller at have i truppen, OB har allerede haft en del udskiftninger i denne sæson, så er bedre at lade ham være en del af truppen og så må han gå gratis til næste sommer. Hvis det alligevel er peanuts de har budt så er det dyrt for OB, at skulle ud og hente en erstatning nu og her.
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Er 17 mio. ikke vel højt sat for en spiller fra bund6 med et år tilbage af kontrakten?
                  Tjo. Men som sagt presser man citronen når man ikke mangler penge. Og hvis det passer at man prøvede at få 22,5 mill fra grækenland for Sabbi passer 17 mill vel meget godt for Frø. Og som jeg siger. Kun et gæt. Dit er lige så godt som mit

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tjo. Men som sagt presser man citronen når man ikke mangler penge. Og hvis det passer at man prøvede at få 22,5 mill fra grækenland for Sabbi passer 17 mill vel meget godt for Frø. Og som jeg siger. Kun et gæt. Dit er lige så godt som mit
                    Har ikke hørt det med Sabbi … håber BW har mere styr på det end mig
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Hvis FCK henter Delany, kunne det godt ligne at Falk skulle finde et andet sted at spille...
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        OB og frø forlænger ikke, men derfor er han en nyttig spiller at have i truppen, OB har allerede haft en del udskiftninger i denne sæson, så er bedre at lade ham være en del af truppen og så må han gå gratis til næste sommer. Hvis det alligevel er peanuts de har budt så er det dyrt for OB, at skulle ud og hente en erstatning nu og her.
                        Hvad baserer du manglende forlængelse på?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Hvad baserer du manglende forlængelse på?
                          Jeg gætter på at det stammer fra Bjørn der siger at OB gerne vil forlænge men at det ikke lader til Frøkjær vil Bare et gæt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg gætter på at det stammer fra Bjørn der siger at OB gerne vil forlænge men at det ikke lader til Frøkjær vil Bare et gæt
                            Frø har på det aller aller seneste vist lidt mere plus end minus. Jeg ved sgu ikke hvad han vil kunne næste sæson. Tror det kan være ok at sende ham væk til en god pris. Personligt mener jeg at der da ikke er nogen tvivl om at Falk er et par niveauer over Frø.

                            Comment


                              Frø sagde også i interview for ikke så længe siden at alle spillere gerne vil ud og prøve sig af i udlandet. Jeg tolkede det som en gelente afvisning af en kontraktforlængelse.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                                Frø har på det aller aller seneste vist lidt mere plus end minus. Jeg ved sgu ikke hvad han vil kunne næste sæson. Tror det kan være ok at sende ham væk til en god pris. Personligt mener jeg at der da ikke er nogen tvivl om at Falk er et par niveauer over Frø.
                                Jeg tror simpelthen ikke på at Falk kommer til OB denne sommer. Jeg kan simpelthen ikke se det blive muligt. Mest pga det økonomiske da FCK helt sikkert ikke vil slippe ham. Uanset om de får Delany eller ej. Så vi har ikke råd

                                Comment

                                Working...
                                X