Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fint vi får sådan en sløj type videre. Hvis man allerede nu længes hjem til Sverige, har man tydeligvis ikke gjort op med sig selv, hvad opgaven er og jobbet indebærer. Ringe ansættelse, videre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Fint vi får sådan en sløj type videre. Hvis man allerede nu længes hjem til Sverige, har man tydeligvis ikke gjort op med sig selv, hvad opgaven er og jobbet indebærer.
      Kan jo også være at den hjemvé først kom efter at Hammerby kom på banen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        Har hørt at en beruset Rasmus Falk på Tinderbox har fortalt at han er på vej til OB
        Af børn og fulde mennesker får man sandheden. Jo, den er da god not. Eller måske huskede han forkert

        Comment


          Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
          Ærgerligt. Synes også vi har haft rigeligt med skift i organisationen på det seneste. Hvor dygtig han er skal jo nok vurderes på længere sigt, men han virkede kompetent og sympatisk - og jeg var vild med, at OB med ansættelsen af ham synes at være lidt fremme i skoene og ikke bange for at tage en chance på en ung person i en vigtig rolle.

          Det med familiære årsager virker lidt som en klassisk begrundelse at komme med (selvom det da nok ikke er nemt at flytte til et nyt land), men hvis han står til at få en ledende stilling i Hammarby er det svært at bebrejde ham. Det er klart det er stort for en svensker i fodboldbranchen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

            Af børn og fulde mennesker får man sandheden. Jo, den er da god not. Eller måske huskede han forkert
            Jeg har sagt det af flere omgange, men jeg får sådan lyst til at gøre opmærksom på det:

            - Over the hill
            - Dyr
            - Illoyal
            - Erkendt FCK-type, men tilsyneladende ikke længere god nok
            - Sat op på en pedistal, som værende "alt for god til OB", i hvert fald for år siden
            - Trøje stunt
            - Skadesplaget

            Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvis man vil smide penge efter ham. Det er vel kun baseret på, at medierne udråber alle der har trukket plastic-trøjen over hovedet, som guds gave til fodbold?
            Fas est et ab hoste doceri.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Kan jo også være at den hjemvé først kom efter at Hammerby kom på banen
              Det tænker jeg. Tænker det er lidt en plade. Han står med en mulighed, der er for god til at sige nej det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                Jeg synes, det er ynkeligt . Hvad tænkte han på, da han skrev under. Vidste han ikke hvad familien betød for ham? Vidste han ikke, hvor lang tid det tager at rejse til familien? Var der for få svenskere i klubben eller i byen?

                Det er lykkes ham at skaffe spillere i god tid. Det er første gang og godt. Men vi mangler at se, hvor gode de er. Sikkert også bedre end vi er vante til.
                Det positive er så, at han har vist vejen for hvordan fremtidens scouting skal være (husker I Poul Hansen ....say no more). Og at også en ung knøs kan klare det - hvis han har de rette kvaliteter.
                Det er stadig ynkeligt, men forståeligt at han skifter til et bedre job i hjemlandet.
                Last edited by Ruben; 27-06-2023, 13:36.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Det tænker jeg. Tænker det er lidt en plade. Han står med en mulighed, der er for god til at sige nej det.
                  Ganske forståeligt. Men så må de købe ham fri. Jeg tænker 1 mill ville passe fint

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                    Jeg har sagt det af flere omgange, men jeg får sådan lyst til at gøre opmærksom på det:

                    - Over the hill
                    - Dyr
                    - Illoyal
                    - Erkendt FCK-type, men tilsyneladende ikke længere god nok
                    - Sat op på en pedistal, som værende "alt for god til OB", i hvert fald for år siden
                    - Trøje stunt
                    - Skadesplaget

                    Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvis man vil smide penge efter ham. Det er vel kun baseret på, at medierne udråber alle der har trukket plastic-trøjen over hovedet, som guds gave til fodbold?
                    Nogle af de ting har jeg svært ved at sige noget til. Eller. Jeg var selv sur og skuffet da han skiftede til FCK og lavede trøjenummeret. Men jeg bærer ikke nag længere end, at jeg meget gerne så ham tilbage i stribet.

                    Mener i lige så høj grad JH/ledelsen dengang fejlede ved at lade det komme dertil ved ikke at få forlænget eller sælge tidligere.

                    Ift. niveauet. Han har været skadesplaget seneste sæson. Det er et issue. Men kan han få noget kontinuitet og spille 5-10 kampe i træk mener jeg stadig Rasmus Falk på 95% har ligaens højeste topniveau. Bedste spiller i ligaen de sidste 10 år.
                    Last edited by Agbre; 27-06-2023, 13:47.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                      Jeg har sagt det af flere omgange, men jeg får sådan lyst til at gøre opmærksom på det:

                      - Over the hill
                      - Dyr
                      - Illoyal
                      - Erkendt FCK-type, men tilsyneladende ikke længere god nok
                      - Sat op på en pedistal, som værende "alt for god til OB", i hvert fald for år siden
                      - Trøje stunt
                      - Skadesplaget

                      Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvis man vil smide penge efter ham. Det er vel kun baseret på, at medierne udråber alle der har trukket plastic-trøjen over hovedet, som guds gave til fodbold?
                      Alt er relativt. Han skal naturligvis have en større lønnedgang for igen at blive en del af OB. Men når han er fit, er han stadig en af landets bedste spillere.
                      Derimod mener jeg at Christian Eriksen er over the hill. Hvis du vil se forskellen på en god og en lidt middelmådig skal du nyde Ødegaard for Arsenal og Norge. Eriksen, godt nok træt, har for meget magt og prestige på landsholdet. F.eks. skyder han stadig alle hjørnespark og langt de fleste er elendige.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Kan jo også være at den hjemvé først kom efter at Hammerby kom på banen
                        Ja, virker lidt pudsigt...

                        Jeg har arbejdet tre år i Stockholm, mens vi stadigvæk boede i Danmark. Enten tog jeg flyet mandag og kom hjem torsdag ellers tur/retur samme dag, hvis jeg ønskede det.

                        Det er et af de nemmeste/billigste steder at komme til med mange flyafgange om dagen, så jeg har det svært med begrundelsen "hjemve".

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Kan jo også være at den hjemvé først kom efter at Hammerby kom på banen
                          Givetvis, gør ham ikke mindre sløj. Bortset fra tilskuersnittet er Hammarby ikke en større klub end OB, tilgengæld er Superligaen større end Allsvenskan. At du så hurtigt giver op på et projekt som OB, som du lige har committet dig til, det er sgu ringe karakter i min verden.

                          Comment


                            Ærgerligt med Adrian. Det er ellers et fint indtryk han efterlader i ådalen på den begrænsede tid han har været her, det er godt sat op med det vindue her, især at man har fået det så hurtigt på plads.

                            Jeg kan ikke lade være med at tænke at det er lige lovlig voldsomt af Hammarby hvis
                            ​​​​​​går ind og gør ham til sportsdirektør, manden har trods alt ret begrænset erfaring. Jeg ville nok skulle have fat i noget til maven hvis Thorborg præsenterede en 26-årig som sportsdirektør.

                            Men så har vi sgu da nogen i Hammarby der skylder os en tjeneste.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                              Alt er relativt. Han skal naturligvis have en større lønnedgang for igen at blive en del af OB. Men når han er fit, er han stadig en af landets bedste spillere.
                              Derimod mener jeg at Christian Eriksen er over the hill. Hvis du vil se forskellen på en god og en lidt middelmådig skal du nyde Ødegaard for Arsenal og Norge. Eriksen, godt nok træt, har for meget magt og prestige på landsholdet. F.eks. skyder han stadig alle hjørnespark og langt de fleste er elendige.
                              Så han ville ikke pynte i suppen

                              P.S. Ødegaard er 24, CE 31 (sikke en sammenligning... burde du så ikke se på CEs stats, da han var 24?) !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                                Jeg har sagt det af flere omgange, men jeg får sådan lyst til at gøre opmærksom på det:

                                - Over the hill
                                - Dyr
                                - Illoyal
                                - Erkendt FCK-type, men tilsyneladende ikke længere god nok
                                - Sat op på en pedistal, som værende "alt for god til OB", i hvert fald for år siden
                                - Trøje stunt
                                - Skadesplaget

                                Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvis man vil smide penge efter ham. Det er vel kun baseret på, at medierne udråber alle der har trukket plastic-trøjen over hovedet, som guds gave til fodbold?
                                Jeg forstår ikke folk er så sure på Falk.

                                Det var åndsvagt den gang med trøjen, men der er jo også en agent og kommunikations ansvarlig fra FCK der burde have stoppet det.
                                Jeg medgiver gerne at han nok har peaket, men han spillede trods alt 38 kampe fordelt på alle turneringer for de danske mestre sidste sæson, det tvivler jeg på at nogle af vores spillere fra sidste sæson ville have gjort.

                                Jeg indrømmer gerne jeg var teenager dengang han skiftede og ikke lige så meget inde i tingende dengang, men jeg husker det ikke som Illoyalt?
                                Han var vores klart største stjerne og blev tilbudt en lønnedgang, sæsonen før han skifter er OB blevet nr 9 og så stod FCK klar med europa og mesterskaber, der synes jeg ikke Falk kan klandres for at vælge FCK.

                                Ja Falk var for god til OB da han spillede CL med FCK og var inde omkring landsholdet, mens OB spillede om hvad 8/9 pladser.

                                Selvfølgelig har han ømt punkt for FCK efter så mange år, men han har trods alt ''kun'' spillet 50 kampe mere for FCK end OB, tilgengæld har han så spillet ungdomsfodbold her.

                                Jeg tror mange ser Falk som symbolet på OBs fald fra toppen og ind i en periode med ligegyldighed, den selvomfattelse vi fans har om OB passer bare ikke i den sidste periode af Falks i OB.
                                Personligt kunne jeg godt havde set ham som legende hvis han var skiftet til Ajax og kommet hjem nu og spillet 3 sæsoner, det skete så ikke.
                                Så legende status for han aldrig i mine øjne, men derfor mener jeg stadig der er plads til ham og han han ville være en forstærkning.

                                Comment

                                Working...
                                X