Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Henter man den pågældende back, kan jeg kun se det som om, at man garderer venstrebacken billigt, for stadig at satse på Aske og så brænder man løn og transferkronerne af på en offensiv profil i stedet.
    Også sådan jeg ser det. Håber bare ikke at vi er hamrende naive og bliver skuffede på den store klinge

    Men spændende at se om det er Nico eller GG der forlader os. BW har jo hele tiden sagt at vi kun henter en VB hvis en HB ryger ud.
    Jeg gætter på en udlejning af Grubbe

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Også sådan jeg ser det. Håber bare ikke at vi er hamrende naive og bliver skuffede på den store klinge

      Men spændende at se om det er Nico eller GG der forlader os. BW har jo hele tiden sagt at vi kun henter en VB hvis en HB ryger ud.
      Jeg gætter på en udlejning af Grubbe
      Jeg tror Vøge har ret i det han sagde i SFÅ transfers idag.

      At der kommer en 1-2 signings, og en transfer hvor BW gør brug af sit store netværk indenfor de sidste 48 timer.

      Og mon ikke at OB har spillere på listen som satser højere end OB lige for tiden - men når der så er 48 timer tilbage er det OB som står med magten, fordi så kommer spilleren krybende tilbage.

      Jeg er sådan set ikke i tvivl om at vi henter minimum 1 “Wow” spiller, og vil næsten ikke blive overrasket hvis det er 2.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Jeg tror Vøge har ret i det han sagde i SFÅ transfers idag.

        At der kommer en 1-2 signings, og en transfer hvor BW gør brug af sit store netværk indenfor de sidste 48 timer.

        Og mon ikke at OB har spillere på listen som satser højere end OB lige for tiden - men når der så er 48 timer tilbage er det OB som står med magten, fordi så kommer spilleren krybende tilbage.

        Jeg er sådan set ikke i tvivl om at vi henter minimum 1 “Wow” spiller, og vil næsten ikke blive overrasket hvis det er 2.
        Tror desværre du må regne med at blive skuffet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Tror desværre du må regne med at blive skuffet
          Vi henter nok Mouritsen - det var en spiller, og så skal vi have en Sabbi erstatning, det var 2.

          Og så falder der et godt agenttilbud ned fra himlen sidst i vinduet. Bum, 3 spillere.

          Så svært er det heller ikke;)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Også sådan jeg ser det. Håber bare ikke at vi er hamrende naive og bliver skuffede på den store klinge

            Men spændende at se om det er Nico eller GG der forlader os. BW har jo hele tiden sagt at vi kun henter en VB hvis en HB ryger ud.
            Jeg gætter på en udlejning af Grubbe
            Ved du om der stadig er samarbejde med Næstved?


            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Ved du om der stadig er samarbejde med Næstved?

              Nej det har jeg ikke hørt mere til. Så aner det ikke

              Men kan se at de er startet med 4/4 nederlag og har Aab på udebane i denne runde. Så det er måske heller ikke den fedeste klub og komme til pt
              Last edited by fmprOB; 16-08-2023, 07:35.

              Comment


                Ob teaser for en ny nr. 29 på Twitter lige nu.

                https://twitter.com/Odense_Boldklub/...yltMCzqkg&s=19

                Comment


                  OB annoncerer en signing:
                  https://twitter.com/Odense_Boldklub/...eCd_KJRSA&s=19
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Jeg har savnet den følelse!!!

                    Comment


                      Den mængde energi, der er brugt på den teaser ift. de seneste, siger, at man sniger en ældre venstreback ud mellem sidebenene inden længe :-)

                      Comment


                        Mon ikke det er Nicklas Mouritsen der bliver præsenteret...

                        Comment


                          Mon ikke det er vores nye VB

                          Comment


                            Tyler Burey?

                            Comment


                              Der fik OB os sku.

                              Comment


                                22 årig engelsk midtbane...

                                Comment

                                Working...
                                X